Miten pitkään pidät samoja rintaliivejä ennenkuin vaihdat puhtaisiin?
Kommentit (50)
Päivän. Rintaliivit vaihdetaan päivittäin, kuten pikkaritkin.
Kotiliivejä käytänkyllä kolmekin päivää. Siis vain kotona...ja jos en tee mitään hikistä.
1-2 päivää. Kyllähän niihin kertyy sitä tissihikeä rintojen alta ja kainaloistakin hikeä.
Noin viikon. En käy muualla kuin kaupassa.
Päivän. Alusvaatteet ja sukat ovat kertakäyttöisiä, sitten pesuun.
Mä käytän leveää teippiä. Kerean päivässä vaihdan
Käytän niin vähän aikaa, että menee vaikka kuinka kauan. En käytä kuin jos pitää käydä toimistolla.
Vierailija kirjoitti:
Päivän. Alusvaatteet ja sukat ovat kertakäyttöisiä, sitten pesuun.
En uskallakaan kertoa, kuinka kauan minulla on ollut samat sukat. Saatat saada sydärin :D
Yleensä viikon. En hikoile ollenkaan, ja rintaliivit ovat yllä vain työtunteina, eivät ollenkaan kotona, eikä vapaa-aikoina.
Minulla on kyllä useita rintaliivejä ja pesen ne parhaimmat liivit aina käsin.
Mutta jos liivit ovat päällä vain n. 9 tuntia päivässä, niin miten ne voivat haista millekään jos ei yhtään hikoile sen kummemmin kainaloista kuin rintojen pieni alapuoleltakaan. Pistän useimpina päivinä liivit ulos tuulettumaan, heti silloin kun töistä tullessa vaihdan kotivaatteet päälle.
Voi olla, että käytän samoja liivejä jopa viikon. Alushousut vaihdan kun käyn kaksi kertaa viikossa suihkussa.
Tämä hygieniataso riittää minulle. Muut vaihtakoon vaikka tunnin välein alusvaatteensa.
Pienirintaiset ihmiset eivät ylensäkään hikoile rintojen alla, sillä ovat hoikkia ihmisiä.
Ja jos ei tee mitään fyysistä työtä, eikä muutenkaan ole altis hikoilulle, niin kyllä rintsikoita voi pitää monta päivä peräjälkeen pesemättä. Jopa viikon.
Viikon. En edes omista kuin kolmet liivit. Jos kovasti hikoan ja alkavat haista niin tietysti useammin. Pikkarit ja sukat vaihtuu kyllä päivittäin.
Noin viikon mutta jos olen hikoillut, niin useammin. Minulla isot rinnat eikä ne millekään haise.
On tunnettu tosiasia että vaate kuluu nopeasti jos sitä pestään usein.
Toki naisilla on alushousut ovat sellainen vaatekappale joita joutuu päivittäinkin vaihtelemaan.
Mutta muut vaatteet voi hyvin tuulettamalla pitää raikkaana, ellei niissä ole selviä likatahroja.
Eikä hienhajua.
Vaihdan etätöissä liivejä muutaman kerran päivässä, mutta käytän samoja taas seuraavana päivänä. Ehkä kolme täyttä päivää tulee per liivi ennen pesua.
Vierailija kirjoitti:
On tunnettu tosiasia että vaate kuluu nopeasti jos sitä pestään usein.
Toki naisilla on alushousut ovat sellainen vaatekappale joita joutuu päivittäinkin vaihtelemaan.
Mutta muut vaatteet voi hyvin tuulettamalla pitää raikkaana, ellei niissä ole selviä likatahroja.
Eikä hienhajua.
Liivitkin voi tuulettaa. Pikkareita en lähtisi tuulettelemaa, koska valkovuototahrat eivät tuulettamalla lähde.
Vierailija kirjoitti:
Vaihdan etätöissä liivejä muutaman kerran päivässä, mutta käytän samoja taas seuraavana päivänä. Ehkä kolme täyttä päivää tulee per liivi ennen pesua.
Ihan mielenkiinnosta; miksi vaihdat liivejä kesken päivän, jos kuitenkin käytät niitä taas myöhemmin?
Vierailija kirjoitti:
Ette vissiin harrasta liikuntaa?
Harrastan toki. Mutta en todellakaan tavalliset liivit päällä.
Päivän.