Listataan nyt niitä mukavia keskustelunaiheita Tinderissä
Jos nyt yritetään rakentavasti lähestyä tätä puheenaiheasiaa, niin voin itse kertoa, että
kyllä itse saatan kysyä, mitä olet tehnyt tänään. Ja katsoa, lähtisikö siitä joku puheenaihe.
En kysy välttämättä laajoja kysymyksiä, voi tulla sellainen haastattelufiilis niistä (sillei mistä asioista olet kiinnostunut, itse ainakin voisin selittää tuota jonkun A4-vastauksen verran).
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä kirjan luit viimeksi/elokuvan katsoit viimeksi voi olla sellainen, että tulee kiva keskustelu tai sitten ei mitenkään erikoinen.
Samaan tulokseen voi päästä, kun toinen kertoo juuri katsoneensa elokuvan X tai aikovansa illalla katsoa elokuvan X.
No entäs jos on katsonut sen elokuvan kaksi viikkoa sitten..?
A: Katselin eilen Netflixistä Parasiten.
B: Se on hieno leffa. Kävin katsomassa elokuvateatterissa juuri ennen kuin korona sulki ne. Teki vaikutuksen.
A: Ai, minä en oikein tykännyt, koska (syy). Katsotko paljonkin leffoja?
B: Joo, ennen koronaa harmittelin, kun ei päässyt kaikille kivoille filmifestivaaleille mutta nyt kun ne ovat verkossa, niin on tullut katsottua paljon. DocPoint-filkkarit on aina yksi suosikkini mutta Tampere Film Festivaleilla oli myös kiinnostavia leffoja. Mites sinä, katsotko paljon ja millaisia?
jne. Ei kai se tuon vaikeampaa ole? Se on sitten eri asia, kuinka kauan kannattaa keskustella viesteillä ja missä vaiheessa vaihtaa videotapaamiseen, itse vaihtaisin aika pian.
Vierailija kirjoitti:
Itse etsisin Tinderistä seuraa parisuhdetarkoituksessa, en yhden illan panokaveria, joten ensiesittelyjen jälkeen voisin kysyä keskustelunavauksena esim. seuraavia:
- mitä teet rentoutuaksesi?
- mitä suunnitelmia seuraavalle lomalle?
- minkä unelman haluaisit vielä joskus toteuttaa?
- milloin viimeksi vitutti oikein kunnolla?
- mille nauroit viimeksi niin ettei siitä meinannut tulla loppua?
- kerro joku mieluinen lapsuusmuisto
- mitä lapsena ajattelit, että susta tulee isona ja mitä tuli?Jne. tyyppisiä kysymyksiä joiden vastauksista voisin päätellä (ja toinen minun vastaavistani) onko elämänarvoissa ja -asenteissa yhteistä.
Ja siis luonnollisesti tarkoitin, että vain yksi kerrallaan ja siitä sitten keskustellen yhdessä, jos keskustelua syntyy. Ei koko litaniaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinder on panosovellus, ei kirjekaverikerho.
Osalla on, toisille Tinder on tutustumiskanava ihmisiin, joista voisi tulla pitkäaikainen seurustelukumppani.
Kysypä asiaa miehiltä.
Olen mies: etsin tinderistä pitkäaikaista kumppania ja löysin aviopuolisoni sieltä. Kaikissa nettideittisivuissa on huonot puolensa, mutta tinderin auttamaton vahvuus on se, että siellä on eniten käyttäjiä. Tinderiin on helppo mennä matalalla kynnyksellä, vaikkei muutoin nettitreffiprofiilia haluaisikaan tehdä. Muuta kysyttävää?
Eiköhän kohta joku tule kyseenalaistamana, että ei voi kaksi miestä ketjussa olla erilaisia kuin stereotypinen yleistys. Toisaalta tyhmä, ettei foorumille vaadita kirjautumista, mutta toisaalta se luo omat hauskat hetket kun anonyymin Vierailija viesteistä arvotaan sukupuolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse etsisin Tinderistä seuraa parisuhdetarkoituksessa, en yhden illan panokaveria, joten ensiesittelyjen jälkeen voisin kysyä keskustelunavauksena esim. seuraavia:
- mitä lapsena ajattelit, että susta tulee isona ja mitä tuli?Jne. tyyppisiä kysymyksiä joiden vastauksista voisin päätellä (ja toinen minun vastaavistani) onko elämänarvoissa ja -asenteissa yhteistä.
Ja siis luonnollisesti tarkoitin, että vain yksi kerrallaan ja siitä sitten keskustellen yhdessä, jos keskustelua syntyy. Ei koko litaniaa!
Mitä teet rentoutuaksesi..hmm, toisaalta aika henkilökohtainen kysymys ja tulee mieleen että ollaan juttelemassa työpsykologin kanssa :D Hyvä puheenaihe, mutta tuollei muotoiltuna tuntuu sellaiselta "haastattelukysymykseltä". Ja onhan tossa myös se oletus, että arki on jotenkin stressaavaa ja pitää rentoutua.
En kysyis itse vitutuksesta sen takia, että jos siinä olisi jotain tosi vakavaa juttua taustalla, niin eihän siihen voisi vastata ihan rehellisesti. Vähän sama kuin "mitä kuuluu" -kysymykseen ei voi tuntemattomalle vastata mitään ikävää kuitenkaan, antaa vähän hölmön kuvan.
Itse nauran jollekin jutulle about joka päivä, mutta jos joku kysyisi, että mille viimeks nauroit (vaikka katketaksesi), en kuitenkaan muistaisi enää.:)
Mutta noistakin kommenteista huolimatta uskon, että näissä kysymyksissä on sulle tärkeitä juttuja, jotka vie tutustumista eteenpäin jos siellä toisessa päässä on kiinnostava tyyppi.:)
Ei universaaleja aiheita. Itse listaan aika laajasti omat harrastukset ja kiinnostuksen kohteet ja jos match tulee jonkun kanssa jolla on samat asiat omalla listalla, niin niistä on erittäin helppo aloittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinder on panosovellus, ei kirjekaverikerho.
Osalla on, toisille Tinder on tutustumiskanava ihmisiin, joista voisi tulla pitkäaikainen seurustelukumppani.
Kysypä asiaa miehiltä.
Taitaa Tinderin naiset olla aika velhoja kun saavat napattua nämä "Tinder on panosovellus"-miehet ihan alttarillekin asti😆 Omassakin kaveripiirissä on 7 Tinderissä tapaamaa avioparia (itseni mukaan lukien).
Kantsii laittaa omaan profiiliin tartuntapintaa ja myöskin katsella sen vastapuolen profiili. Kuvista/tekstistä kyllä ihan järkeviä juttuja saa aikaiseksi🙂
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
- mitä lapsena ajattelit, että susta tulee isona ja mitä tuli?
Jne. tyyppisiä kysymyksiä joiden vastauksista voisin päätellä (ja toinen minun vastaavistani) onko elämänarvoissa ja -asenteissa yhteistä.