Itse tein UPEAN työuran virastossa jääden eläkkeelle yli 5000 € palkalla, mutta toinen lapseni on edelleen työtön haihattelija
Että ottaa kaaliin, kun hän opiskeli jotain ihan turhia taideaineita. Sanoin jo silloin, että niillä ei virastoon päästä. Silti piti oikein maisteriksi asti pensselillä tuhrustaa ja mitäs sitten. Satunnaisia apurahoja ja työttömyyttä. Niin monesti häpeän häntä, hirveää sanoa, mutta häpeän sitä, että hän on lapseni. Hän voisi olla virastossa nyt jo pitkällä. Mutta saakin vain kapista peruspäivärahaa. Häpeä on suunnaton.
Kommentit (17)
Sinä se tässä olet hävettävä. Oikein hävettää lukea tuollaista tekstiä.
Nykyään kukaan itseään kunnnioittava ei mene johonkin naurettavaan työhön.
Vierailija kirjoitti:
Halusin lapselleni samanlaista menestystä kuin minulla on virastossa ollut.
AP
Minäkin olen valtionyhtiössä töissä. Se on melkein kuin virasto. Ei tarvitee tehdä mitään eikä ottaa vastuuta mistään. Liksa parempi kuin yksityisellä. Olen ollut aiemmin yksityisellä. Orjanhommaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halusin lapselleni samanlaista menestystä kuin minulla on virastossa ollut.
AP
Mitä sä aapee virnuilet?
Virastot on ihan hyviä työpaikkoja ja Suomessa on nykyään oikeesti ahdingossa olevia työttömiä. Ei töitä ei opiskelupaikkaa.
En oikein tajua pointtiasi.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen valtionyhtiössä töissä. Se on melkein kuin virasto. Ei tarvitee tehdä mitään eikä ottaa vastuuta mistään. Liksa parempi kuin yksityisellä. Olen ollut aiemmin yksityisellä. Orjanhommaa.
Hah. Aapee vastailee omaan aloitukseensa. Sori, sut tunnistaa.
Et ole mikään järjen ja nokkeluuden kultakimpale.
"Upean työuran virastossa"::::::))))) Taidat olla eräs savolais Seija, mutta hänellä ei ole kylläjkään ole lapsia
Päivän naurut taas, kiitos aloittajalle.::::)
Nyt ap johonkin virastoon missä saat henkistä kapasiteettiasi nostettua hoidoilla.
Taisit jäädä eläkkeelle varastosta, et virastosta.
Vierailija kirjoitti:
Tähän. Ei ikinä enää yksityiselle. Valtiolla varma ja leveä leipä. En ymmärrä mistä on tullut käsitys valtion pienistä palkoista. En ole edes kovin pätevä työhöni (kovin moni valtiolla ja tässä virastossa ei ole) mut mulla oli pokkaa hakea tätä päällikkötason virkaa, koska satuin omaamaan sopivan tutkinnon. Mitään en kyllä alasta ja tehtävästä tiennyt ja työhönottohaastattelussa höpisin ihan diibadaabaa, mutta ilmeisesti muut hakijat oli tosi surkeita. En kuulu edes mihinkään puolueeseen. Sain työn ja ensin säikähdin, mutta osoittautui ihan perushommaksi, jonka pystyy arkijärjellä varustettu ihminen hoitamaan. Pystyisi ilman tutkintoakin.... palkka 5400 euroa kk ja siisti sisätyö, yksityisellä sektorilla vastaavasta saisi ehkä nelisen tonnia ja tukka putkella saisi juosta koko ajan, siitäkin on monen vuoden kokemus. Oikein hävettää tehdä näin helppoa työtä tuollaisella palkalla.
Työpaikkoja ei ole. Eläkeläisiä on 1,6 miljoonaa. Sisko sanoi, että kohta jaetaan perikuntien asuntoja ilmaiseksi, kun perikunnat ei halua loppuelämää maksaa 300 yhtiövastiketta joka kuukausi. Asunnot annetaan ilmaiseksi niille ketä huolii. Työikäisiä on vähemmän kuin eläkeläisiä. Ei ole ostajia ei vuokralaisia.
Vierailija kirjoitti:
Työpaikkoja ei ole. Eläkeläisiä on 1,6 miljoonaa. Sisko sanoi, että kohta jaetaan perikuntien asuntoja ilmaiseksi, kun perikunnat ei halua loppuelämää maksaa 300 yhtiövastiketta joka kuukausi. Asunnot annetaan ilmaiseksi niille ketä huolii. Työikäisiä on vähemmän kuin eläkeläisiä. Ei ole ostajia ei vuokralaisia.
Mahtavaa! Mä voin ottaa heti jonkun perikunnan asunnon.
Huomaa että Ap laittanut kaikkivoimavarat uraansa ja nyt itkee kun kasvatuksen hedelmä olekkaan niin kuin hän haluisi. Ihan kuin urasi jatkuisi hänen kautta.Ehkä lapsesi halusi tehdä sitä mitä itse haluaa ei sitä mitä äiti.Vai päättikö sinunkin äitisi tulevaisuutesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaupan alalta loppuu paljon työpaikkoja ja palvelualalta, ei he pysty maksamaan omia lainojaan saati pitämään perikunnan asuntoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaupan alalta loppuu paljon työpaikkoja ja palvelualalta, ei he pysty maksamaan omia lainojaan saati pitämään perikunnan asuntoja.
Aina vain parempaa. Minä ja moni muu saadaan ihan ilmainen asunto ja on vielä valinnanvaraakin. KIITOS KORONA!!!!
Trololoo