Onko Fuengirolassa hyviä rockipubeja ja keikkoja kun meen sinne sossun pummiksi koko kevääksi? ja mitään tekemistä?
vois sitä jotain töitäkin tehdä muttei liikaa hiki hatussa vaan feelingillä
tv Andy the Pum
Kommentit (12)
Suomi baareissa en käy mutta onhan niitä varmaan kymmenkunta ja muita ravintoloita monta sataa Fugessa. Tervetuloa.
Toivon mukaan sinulla on vuokra-asunto siellä. Liian riskiä asua taivasalla.
Vierailija kirjoitti:
Toivon mukaan sinulla on vuokra-asunto siellä. Liian riskiä asua taivasalla.
air bnb saa 500 e kk
Antti Tuisku muutti vasta espanjaan. Käyhän siellä suomalaisia artisteja esiintymässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon mukaan sinulla on vuokra-asunto siellä. Liian riskiä asua taivasalla.
air bnb saa 500 e kk
Hyvä juttu!
Kerros Antti että vieläkö sinä ryyppäät ja sekoilet entiseen malliin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon mukaan sinulla on vuokra-asunto siellä. Liian riskiä asua taivasalla.
air bnb saa 500 e kk
Viissataa!? No huh, luulin että siellä olis halpaa kun niin monet suomalaiset haluaa sinne pummeilemaan
varmaan tauski ja fredrik laulaa suomihumppaa joka pubissa ei muuta