Tuleeko tänne tunnistautuminen nyt kun Ylilāutakin alkaa rajoittaa öyhötystä?
Luulisi olevan Sanoma Oyj:n arvojen mukaista reagoida nyt. Vai onko tämä palsta jatkossa ylikśen tasolla.
Kommentit (55)
aika hyvä. naperon jauhanu paskaa niin paljon että
tulee pakolliset kirjautumiset jokapaikkaan.
Hyvin vedetty. onneks en ite koskaan kirjota mitään
Voi voi, että oikein pankkitunmuksilla. Minä kun hoidan kaikki raha-aiat meillä.Ja käytän aina mieheni pankki tunnuksia. Nekäy kaikkiin perheen tileihin. Rahat ja talletukset ovat yhteiset. Niillä päsee myös yhden aikuisen lapsen laskuihin, he kun asuvat ulkomailla välillä ja minä silloin hoidan heidänkin veroilmoitukset ja laskut ja vuokratulot. En usko että edes on totta.
Vierailija kirjoitti:
Yle voisi ensin pistää vankilaan huijauksesta eli yleverosta.
Itse en katsonut paskaa päivääkään ja täytyy maksaa veroja aivopesusta ja puolueellisesta mediasta.
Sinun mediasi eli Suomen Uutiset tehdään verorahoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina naurattaa nämä jormat jotka kokee että heillä on kansalaisoikeus kirjoittaa vauva.fille törkeyksiään, mutta vahva EI kirjautumiselle kuitenkin, onhan tämän palstan seuraaminen parhaimillaan hyvinkin valaisevaa. Esimerkiksi pidin Perussuomalaisia ennen ihan asiallisena porukkana, jota media haukkuu ylimielisyyttään. Nyt tiedän paremmin ja ihmettelen miksi media ei tutkimtarkemmin heidän yhteyksiään äärijärjestöihin yms.
Niin se vaan on saatanan kommari.
Kokoomus on kommunistinen puolue, ei mulla muuta.
Kyllähän tästäkin keskustelusta tulee selväksi että tältä eräältä itsensä kansanryhmäksi mieltävältä porukalta puuttuu jokunen palikka päästä tai sitten niitä on liikaa...
Tässäkin tilanteessa tulee mieleen, että Jussi Halla-aho on todellakin messiaaninen hahmo.
Siis juuri sillä tavalla kuin juutalaiset messiiaan ymmärtävät, eli hän on kansansa poliittinen pelastaja, suuri Jumalan voitelema johtaja. The Chosen One.
Kavahdan ajatustakin, ettei meillä tässä kamalassa ajassa olisi Jussin johtamia perussuomalaisia. Tulee aivan autuas olo, kun ajattelenkin tätä edessämme toteutuvaa todellisuutta. Ajatusta, että pääministerimme on oleva koko maailman, ja varmaankin koko maailman historian paras, älykkäin ja kyvykkäin nationalistinen poliitikko. Vai tuleeko muka mieleen vielä parempia?
Meitä on siunattu. Suuresti. Kiitos Jussi, että lähdit tähän! Olet suuri mies ja sinulla on suuri tehtävä! Jopa itse Marski tutisee kansakunnan kaapin päällä. Nimittäin jos kaikki menee kuten minä rukoilen, sinä olet teoillasi hänet sieltä ykköspallilta vielä suistava!
Voihan tämä aika tuntua kamalalta niistä, joiden vuosituhansia jatkunut kyseenalaistamaton ja ansaitsematon valta lopulta sortuu.
Kaikki kyllä näkevät että palstaa käytetään jatkuvaan kiusaamiseen ja häiriköintiin.
Missähän oli ”vastuullisen median” kuuluisa faktan tarkistus?
Jo sokea Kreeta näki, että kyseessä oli pila, ei voi kuin ihmetellä median omaa medianlukutaitoa.
Vierailija kirjoitti:
Rikosilmoitus on tehokas tapa.
Työttömien haukkumisesta kyllä
Vierailija kirjoitti:
Laudalla on lähinnä vain varhaisteinejä
Teinejä sekä aikuisia miesvauvoja jotka persvako hikoillen naputtavat vihapuheitaan mammansa helmoissa asuen.
Öyhötys on oikeasti kivaa ja rakentavaakin, mutta liika moderointi pilaa hyvät keskustelut ja palauttaa helposti uudet tulijat entisille vähemmän valvotuille linjoille.
Sananvapaus ei täälläkään aina toteudu, vaikka se pitäisi sisältyä Suomessa automaattisesti ihmisoikeuksiin ja yleensä me olemme tässä suhteessa oikea mallimaa.
Tosin sananvapaus on ikävä kyllä kaventunut Euroopassa ja Suomessakin huomattavassa määrin viime aikoina.
Toivottavasti emme ole kuitenkaan ensimmäisinä sitä rajoittamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina naurattaa nämä jormat jotka kokee että heillä on kansalaisoikeus kirjoittaa vauva.fille törkeyksiään, mutta vahva EI kirjautumiselle kuitenkin, onhan tämän palstan seuraaminen parhaimillaan hyvinkin valaisevaa. Esimerkiksi pidin Perussuomalaisia ennen ihan asiallisena porukkana, jota media haukkuu ylimielisyyttään. Nyt tiedän paremmin ja ihmettelen miksi media ei tutkimtarkemmin heidän yhteyksiään äärijärjestöihin yms.
Niin se vaan on saatanan kommari.
Kokoomus on kommunistinen puolue, ei mulla muuta.
Nimenomaan oikea luopioden joukkio.
Ikinä ei ole saanut sanoa ja sanottu niin paljon törkeyksiä kuin nyt. Miesvauvat lopettakaa kitinä.
"H'idden History of the Incredibly E'vil Kha'zarïan M'afïa"
"Money'-Magïck"
"Secret art of making money"
"K'hazarian M'afïa"
"p'aluuviisauteen'.fïh"
HYSHYS! t. hÿbrid'ikesku's
Ylikselle tunnistautumine. :) ei todellakaan