Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimoni entiset

Vierailija
22.04.2021 |

Minua on jonkun aikaa häirinnyt avo-vaimoni entisten kumppaneiden määrä. Hän ei ole ikinä seurustellut vakavasti ja tiedän että hän on ollut koko elämänsä sinkkuna sekä bilettänyt ja matkustellut todella paljon. Hänellä on ollut ennen minua 15 kumppania 32 ikävuoteen mennessä. Onko luku normaali tuon ikäiselle ja koko ikänsä sinkkuna olleelle? Tiedän että asiaa on typerä vatvoa mutta teen sitä nyt kuitenkin. Häiritsee jonkin verran.

Kommentit (525)

Vierailija
1/525 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.vaestoliitto.fi/artikkelit/naisten-seksikumppanien-maara-on…

Tuolta voit ihan itse tutustua tilastoihin.

"Kun seksikumppaneiden määriä tarkastelee elämän ajalta jakaumien perusteella, niin lähes joka toisella alle 35-vuotiaalla miehellä ja naisella on ollut siihen ikään mennessä vähemmän kuin viisi kumppania. Toisaalta molemmista sukupuolista noin 30 prosentilla on ollut tähän ikään mennessä vähintään 10 kumppania."

"Sukupuolierojen häviämisestä seksikumppaneiden määrissä kertoo osaltaan se, että viimeisten kahden vuoden aikana parisuhteen solmineilla miehillä ja naisilla kyseinen parisuhdekumppani on ollut keskilukujen perusteella heidän yhdeksäs seksikumppaninsa. Nämä ihmiset ovat olleet pääosin alle 35-vuotiaita."

Eli ei tuo mitenkään kovin epänormaali ole. Lähes joka kolmannella alle 35-vuotiaalla naisella on ollut vähintään 10 kumppania.

Vierailija
2/525 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on ap.n sukupuoli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/525 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon panomiehen tulkinta asiasta: vaimoni täytyi panna 15 miestä ennen kuin löysi kaltaiseni kunnon panomiehen.

Säälittävän betacuckin tulkinta: vaimollani on ollut 15 miestä ja kaikki parempia sängyssä kuin minä.

Vierailija
4/525 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on säälittävä tapaus.

Annas kun arvaan: sinulla on ollut myös paljon miessuhteita?

Vierailija
5/525 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on normaalia. On hyvä, että sinkkuna tsekkaa useita . Kun sitten sitoutuu, ei haikaile muuta , kun on valinnut sen oikean ja tietää muun tarjonnan. Mieheni ja minä olemme tahoillamme viettäneet ns villin nuoruuden . Nyt toistemme kanssa on ihanaa.

Vierailija
6/525 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo normaalii, mut jotkut naiset haluu tehä siitä normaalii koska voimaantuminen ja silleen.

Vierailija
7/525 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M26 kirjoitti:

Ei oo normaalii, mut jotkut naiset haluu tehä siitä normaalii koska voimaantuminen ja silleen.

Onko niin ettei sinua yhtään haittaa miesten vastaava voimaantuminen ja lukuisat seksijumppanit?

Vierailija
8/525 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkää miehistä ja seksistä. Lucky you.

Miehillä on ihmeellisiä harhaluuloja naisista, vaikka ollaan samanlaisia kuin te, joskin viisaampia.

Vierailija
9/525 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M26 kirjoitti:

Onko niin ettei sinua yhtään haittaa miesten vastaava voimaantuminen ja lukuisat seksijumppanit?

Haittaa. Kuka muka on väittäny, et ei haittais?

Vierailija
10/525 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tuo määrä kasassa 1kk sen jälkeen kun aloitin sukupuolielämän.

You do the math

Vierailija
11/525 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ja mielikuvitusnainen, osa 12 500, kausi 24

Vierailija
12/525 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset ei suhtaudu seksiin niin kuolemanvakavasti. Sehän on vain hauskanpitoa, miksi siitä pitäisi kieltäytyä, jos tilaisuus tulee ja kumpaakin kiinnostaa?

Vierailija
13/525 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kerran sinkkuna ollut, niin ihan normaalia. Sehän on n. yksi vuodessa, jos on aloittanut sukupuolielämän vaikka 18-vuotiaana.

Vierailija
14/525 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niitä pitää laskea, ja oikeastiko te laskeskelette? Onko taskussa kortsuboksi, johon kaiverretaan viiva aina kun on tullut uusi seksikumppani?

15/525 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, onhan se tosi noloa saada toisten jämä.

Vierailija
16/525 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko parempi jos hänellä olisi ollut vain yksi mies jonka kanssa seksi olisi ollut ultimaattisen taivaallista ettei sun kanssasi pääsis sille tasolle koskaan?

Vierailija
17/525 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toiset ei suhtaudu seksiin niin kuolemanvakavasti. Sehän on vain hauskanpitoa, miksi siitä pitäisi kieltäytyä, jos tilaisuus tulee ja kumpaakin kiinnostaa?

Sukupuolitaudit ja yllätysraskaudet, tuntuu ehkäisy usein unohtuvan.

Vierailija
18/525 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon ap sinulla on ollut? Vaimosi ainoa?

Vierailija
19/525 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein parempi noin. Kun on elänyt villiä sinkuelämää, niin ei enää haikaile sen perään. Jos seurustelisit neitsyen kanssa niin jossain vaiheessa hän voisi alkaa miettiä, että minkähänlaista se seksi muiden kanssa on ja kaipaisi menetettyä nuoruutta. Tai sitten sinä ottaisit paineita seksistä, kun olisit eka.

Vierailija
20/525 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisinpa minäkin älynnyt aikoinaan. Olin seurakuntanuori ja ysärillä oli pinnalla ei seksiä ennen avioliittoa -ajatus. No ihan ei toteutunut, harrastettiin kyllä lasteni isän kanssa sitä ennen naimisiin menoa. Ei sillä, mulla oli hyvä, hauska ja turvallinen nuoruus -elämä on muutakin kuin vastakkainen sukupuoli ja seksi, tai lisäksi viina ja sekoilu.... Mutta tässä, eronneena yh:na, vasta 35 ikävuoden jälkeen seksuaalisuutensa kunnolla löytäneenä, tilaisuuksia ei ole ihan niin hyvin kuin nuorena sinkkuna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi