Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko liikaa vaadittu mieheltä, että menisi lasten kanssa siksi aikaa ulos et saan lattiat pestyä?!

Vierailija
15.08.2006 |

Ei tuu taas mitään, koko päivän oon siivonnu, kun kerrankin on aikaa ja molemmat ollaan kotona. Kaappeja olen käynyt läpi ja imuroinut ym. ja nyt pitäs sitte loppusilaus tehdä...mutta...lapset pyörii jaloissa ja mies sen kun vaan koittaa sisällä viihtyä niiden kans. Ei onnistu yhtään lattian pesu, aina on jollakin asiaa ja sitten on taas ihanat jäljet laminaatissa...GRRRRRRRRRRRRRR!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain kivoja vesijuttuja, ämpäreitä, kastelukannuja jne. Sillä aikaa moppaat ja annat lattian kuivaa.

Vierailija
2/16 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan, ettei tarvis huomenna jatkaa...Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo mies tuossa, niin luulis sen verran tajuavan...Ap

Vierailija
4/16 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mä aina siivoon yksin, ukko ei koskaan. Tekis mieli jättää joskus niin pitkäks aikaa siivoomatta, et seki huomais jotakin. Se paskasuus olis tietty vain mun häpeä, jos tuliski vieraita. Sitä paitsi mä EN KESTÄ sekasotkua ja paskaa.

Vierailija
5/16 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on teille kertonut, niin kaikissa miehissä on sama tyyppivika: ne eivät osaa lukea ajatuksia. Niille on ihan oikeasti puhuttava.

Vierailija
6/16 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on huomattu. Pitää selvällä suomenkielellä sanoa, että menettekö hetkeksi ulos, niin ei se varmasti suutu. Ei vaan itse älyä mennä

Vierailija
7/16 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ainakin olen sekä pyytänyt että vaatinut, mutta tulosta se ei tuota.

-6-

Vierailija
8/16 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siivoukseen, jos joku niin luulee. Ap

Vierailija
9/16 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä annan aina vaihtoehdon." Menetkö ulos vauvan kanssa, vai imuroitko" ja aina valitsee ulkoilun. Meidän pieni kun pelkää imurointia niin kovasti, että ei muuten onnistu

Vierailija
10/16 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tajuaa tulla sanomaan puoliksi kysyvällä äänellä että pitäskö tehdä ruokaa.

Sitten kun asia on että " täällä on kamala sotku" niin ääni onkin jo reilusti yli puoliksi syyttävä ja kysyminen on kaukana...

Vierailija
11/16 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies viipyy tytön kanssa 2-3 t jos sää sääliin ja siinä ajassa saan imuroitua ja pestyä lattiat kunnolla.

Vierailija
12/16 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita mies ja lapset kirjastoon tai sitten lapsille video pyörimään siksi aikaan

Vierailija
13/16 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan ilomielin alan peseen yhtään mitään...Ap

Vierailija
14/16 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuisko se siitä, kun asennutin siihen uudet akut viime vuonna!

Vierailija
15/16 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ukko vain lojuu?? Mun mielestä silloin kun jo aloitetaan juttu, silloin pitää ilmaista jo että en ole ainoa joka tätä kämppää siivoaa. Ei ole pakko esittää jotakin siivouksen mestaria, tehdä lapsia ja sitten kun ei jaksaiskaan ja on aina päästänyt sen ukon helpolla, niin alkaa valittaan.

Toisaalta sitten taas ymmärrän sen, että jos nainen on kotona. Mies tekee ympäripyöreetä päivää töissä. Niin sen jälkeen ei ole oikein että nainen siinä valittaa, ja pyytää tiskaamaan. Joku raja siinä pitää olla. Ja jonkun verran pitää olla reipas, ja selviytyä.

Miten meinasitte sen miehen saada pitkien aikojen jälkeen tekeen jotakin?? Huutamalla ?? Tosi fiksua :)

Vierailija
16/16 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en vaatisi muuta kuin että saisin olla rauhassa kun siivoan, se olisi kaikista tehokkainta. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä