Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mä ikinä eksyin tonne irc galleriaan

Vierailija
28.06.2006 |

Kävin katsomassa nuppulaisen, maman ja sen jonka poika kuoli siihen rota virukseen kuvia ja voi elämä kuinka paha olo mun tulikaan.

Mä olen miettinyt, että jos jumala on olemassa niin mikä on se hänen suuri viisautensa jonka vuoksi antaa viattomien lasten kuolla?

Tuolla pitkin katuja tallaa kaiken perkeleen murhamiehet, pedofiilit, densat, narkit ,lapsenhakkaajat ym. Miksi sellaiset pohjasakat saa elää?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oli sydäntä raastavaa lukea niiden lapsien kohtaloista. Pahalle tuntuu, epäoikeudenmukaiselle.

Aivan kamalia sairauksia sitä onkaan olemassa..

Vierailija
2/10 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautitaan elämästä täysillä niin kauan kuin voidaan. Sitten kun se päättyy, niin se on lopullisesti ohi. Rakasta lähimmäisiäsi TÄNÄÄN!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kyllä muistaa kiittää joka ikinen päivä, että omat lapset on terveitä ja siinä vierellä toisinaan kiukkuamassakin.

Voi, että miten onnellinen mä olen jokaisesta murjotuskohtauksestakin. Oma poikani on 8 vuotias ja vauva 4kk ja kaikki itkut ja vastaan hangoittelemiset otan ILOLLA vastaan.

Vierailija
4/10 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ' vika' on ihmisissä jotka pällistelee onnettomuuspaikoilla, päivittelee seiskan ' uutisia' ja sytyttelee kynttilöitä kuolleille julkkiksille. En tajua ...täytyy olla joku kumma tyhjiö omassa elämässä???

Oon täällä pinnallisesti seurannut näitä nuppulainen ja mama -juttuja, ja sillon taannoin oli Eemelistä juttua ihan jatkuvasti - eikä mun tee silti yhtää mieli mennä lukemaan näiden päiväkirjoja, saati sitten katella kuvia kärsivistä lapsista. Outoja olette.

Vierailija
5/10 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma uskoni on ainakin skeptistynyt sen jälkeen kun itselleni sattui erittäin kovia vastoinkäymisiä. Tietyllä hetkellä tuota jumalaa ei ole ollut läsnä ja kuolemaa on annettu epäoikeudenmukaisesti joillekin. Olen vetänyt sen johtopäätöksen, että tosiaan usein nämä asiat menevät epäoikeudenmukaisesti, enkä siksi hirveästi " luota" siihen, että jotain korkeampaa olisi edes olemassa. Jos ns. jumala hylkää hädässä olevan, silloin minä hylkään hänet.

Vierailija
6/10 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös lukenut ja voimia heille. Mutta minkä nimimerkin takaa löytyy rotaan kuollut lapsi? Sydän särkyy kun niitä pieniä lapsia ja heidän perheitään ajattelee. Ja tulevassa ammatissani tulen heitä hoitamaan...

Vierailija
7/10 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan tiedä kenen lapsi oli rota?

Vierailija
8/10 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi säälittävää täällä retostella koko ajan muiden asioita ja udella nikkejä jne. Jotkut jopa kopioi toisten päiväkirjojen tekstejä tänne. Hankkikaa oma elämä!

Vierailija
9/10 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon kuitenkin että pienet lapset lähtevät koska heillä on tärkeä tehtävä tuonpuoleisessa. Heistä pidetään siellä hyvää huolta ja saavat kasvaa siellä rakkauden ympäröimänä. He saavat siellä parhaimman mahdollisen kasvatuksen, premman kuin mitä lapsi täällä maan päällä koskaan voisi saada. Ja kun oma aikamme päätty, me taas kohtaamme.

Vierailija
10/10 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

llakaan ymmärrä, miten moisesta surusta voi koskaan toipua...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi