Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Epäilen ettei minulla ole ollut ovista 4 kuukauteen, voiko gyne määrätä jotain lääkkeitä?
15.08.2006 |
Ja tarvitaanko isojakin tutkimuksia ennenkuin gyne (yksityinen) voi lääkkeitä määrätä? Clomitko ovat niitä joilla ovis saadaan aikaiseksi?
Hassua, että olen yleensä aina huomannut oviksen oireista mutta kas, kun aloimme pikkukakkosta yrittämään niin johan loppui ovulointikin:(
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Sitä ennen tutkitaan muutamia verikokeita ja katsotaan varjoaineruiskutuksella, että piuhat ovat auki. Lisäksi varmistetaan ultralla kehittyykö munasolu vai ei. Jos menet julkiselle puolelle, saat hyvässä lykyssä Clomit käyttöön, jos tarvetta siis on, vasta n. 2kk päästä.