Sori valitan nyt itsekin, mutta en kestä ihmisiä jotka jatkuvasti valittaa jostakin!!!
Niin raskaita tyyppejä. Heti kun suu aukeaa, sieltä ryöppyää valitusten tulva. Milloin tuulee liikaa tai on muuten vääränlainen sää, milloin lapsi on raskas, milloin on taas nukuttu tosi huonosti...
Ihan oikeasti, voitteko joskus olla vaan hiljaa? Ette ole ainoita kenen elämä ei ole kokoajan pelkkiä aurinkoisia sunnuntaipäiviä!
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
On eri asia valittaa välillä jostain kun sellainen jatkuva valitus. Sellaisia ihmisiä kuitenkin on, ketkä valittaa ihan jatkuvasti. Ne on paitsi raskaita, myös tosi itsekkäitä ja itsekeskeisiä. Harvemmin näitä ihmisiä esim kiinnostaa vastavuoroisesti mitä toiselle kuuluu. Kysytään ehkä kohteliaisuudesta kuulumisia vaan jotta päästään itse valittamaan.
Se nyt vaan on niin, että he sitten jäävät jäljelle, kun ystäviä jaettiin, sellaisille, jotka ovat negatiivisia ja onnettomia. Tai, kun työpaikkoja ja aloja jaettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse nostan marisijan kohdalla aina kutkintä.
Sama. Mua ei siis kiinnosta kenenkään marinat. En tajua, millainen ihminen jaksaa VALITTAA muiden pahasta olosta? Miksi se sinua iinnostaisi? Ilmeisesti siis kiinnostaa, koska kuuntelee sitä. Eli, omapa on valintasi ja vastuusi.
Kuinka voi välttää kuuntelemasta toisen valitusta jos joutuu olemaan samassa tilassa?
Ja oletko vähän tyhmä? Aloittaja tarkoitti sellaista jonninjoutavaa, asiatonta valitusta, missä ei ole mitään syytä takana mutta ihmisillä vain on tarve valittaa aina. Oli syytä tai ei.Sen taustalla on vain se, ettäsinä et ole itsekään onnellinen, siksi et kestä sitä, että joku on hapan, eikä sitä iloista tai ole vaiti. Jos olisit onnellinen, se ei haittaisi sinua laisinkaan.
Ainakin minä yritän pysyä positiivisella mielellä, vaikka onkin pientä taipumusta synkistelyyn. En pidä sitä huonona piirteenä, että edes yrittää. Turhanpäiväiset valittajat kyllä onnistuvat aika helposti pilaamaan hyvän mieleni. Ohis.
Haluaisitko mieluummin kuunnella, että ostaisin ehkä hienomman kodin/laukun/sijoitussalkun/auton, kuin mihin sulla on ikinä varaa?
Oma kehu haisisi kuin biojätepussi. Naiset on siitä hauskoja olentoja, että he on aina tyytymättömiä. Aina tulee sanomista teki tai jätti tekemättä, sanoi tai jätti sanomatta.
Vierailija kirjoitti:
On eri asia valittaa välillä jostain kun sellainen jatkuva valitus. Sellaisia ihmisiä kuitenkin on, ketkä valittaa ihan jatkuvasti. Ne on paitsi raskaita, myös tosi itsekkäitä ja itsekeskeisiä. Harvemmin näitä ihmisiä esim kiinnostaa vastavuoroisesti mitä toiselle kuuluu. Kysytään ehkä kohteliaisuudesta kuulumisia vaan jotta päästään itse valittamaan.
Vaikea kuvitella, että jollain säkenöivää älyä, hyviä ohmissuhdetaitoja ja dynaamisuutta vaativilla työpaikoilla tuo olisi isokaan ongelma. Mutta sillä tasolla, jolle sä vain ylsit, se on. Vohi vohi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Mua ei siis kiinnosta kenenkään marinat. En tajua, millainen ihminen jaksaa VALITTAA muiden pahasta olosta? Miksi se sinua iinnostaisi? Ilmeisesti siis kiinnostaa, koska kuuntelee sitä. Eli, omapa on valintasi ja vastuusi.
Kuinka voi välttää kuuntelemasta toisen valitusta jos joutuu olemaan samassa tilassa?
Ja oletko vähän tyhmä? Aloittaja tarkoitti sellaista jonninjoutavaa, asiatonta valitusta, missä ei ole mitään syytä takana mutta ihmisillä vain on tarve valittaa aina. Oli syytä tai ei.Sen taustalla on vain se, ettäsinä et ole itsekään onnellinen, siksi et kestä sitä, että joku on hapan, eikä sitä iloista tai ole vaiti. Jos olisit onnellinen, se ei haittaisi sinua laisinkaan.
Ainakin minä yritän pysyä positiivisella mielellä, vaikka onkin pientä taipumusta synkistelyyn. En pidä sitä huonona piirteenä, että edes yrittää. Turhanpäiväiset valittajat kyllä onnistuvat aika helposti pilaamaan hyvän mieleni. Ohis.
Haluaisitko mieluummin kuunnella, että ostaisin ehkä hienomman kodin/laukun/sijoitussalkun/auton, kuin mihin sulla on ikinä varaa?
Oma kehu haisisi kuin biojätepussi. Naiset on siitä hauskoja olentoja, että he on aina tyytymättömiä. Aina tulee sanomista teki tai jätti tekemättä, sanoi tai jätti sanomatta.
No, kumpi mieluummin, hajut vai valitus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierähtänytailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se ei minua haittaa pätkääkään, miksi haittaisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierähtänytailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se ei minua haittaa pätkääkään, miksi haittaisi?
Aika monen kanssa siitä ei ole vain kovin hedelmällistä keskustella, koska eivät pysty heittämään vastapalloa tyyliin ”itse taas ajattelin lamboa tai porschea....ja Bitcoiniin laittaisin 15 000....” se vasta olisi mielenkiintoista keskustella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö aloituksesi kerro enemmän sinusta, kuin muista.
Miksi ihmeessä hakeudut heidän seuraansa, etkä viihdy itsesi tasoissa seurassa tai hakeudu seuraan tai muodosta ystäväpiiriä, jotka eivät valita.
Sillähän ongelma poistuu.
Erakoksi alkamalla? Jos on töissä esim alalla jossa joutuu pakosti olemaan kanssakäymisissä erilaisten ihmisten kanssa niin mahtuuhan sinne noita yksinkertaisia valittajia mukaan.. Osa kerjää sääliä erilaisilla pienillä vaivoillaan JATKUVASTI. Voivoi kun kynnet on niin heikot että ne lohkeilevat jatkuvasti jne. Huhhuh 🤮
Erakoksi? Miksi?
Miksi et vain valitse yhtä tasokasta ja hyvää seuraa, mitä itse olet, myös työyhteisössö. Ei sitä tarvitse erakoitua, sillä monet eivät tykkää valituksesta, niin kuin sinäkin ja hakeudut vain heidän seuraansa.
Itse en edes huomaa kenenkään valituksia, ehkä sitä ei sitten ole ystäväpiirissä. Ihan samalla tavalla kierrän kaukaa myös kiihtomieliset ja tukkapipoiset, kuin valittajat. Sama myös työyhteisössä, en siellä pitkään viihtyisi.
Maailman parannus kannattaa lähteä itsestä, eikä kivittää toisia tai muuttaa heitä. Muutos lähtee aina itsestä.
Onhan se tuokin ongelma, kun ei löydä yhtä tasokasta ja hyvää seuraa tai työyhteisöä, mitä itse edustaa.
Sosiaalisilta vuorovaikutustaidoiltaan heikkotaitoisia, tilannesokeita ja itsekeskeisiä. KÄyttävät hyväkseen jokaista, joka vaan kuuntelee. Uskovat, että se on tapa kommunoida ihmisten kanssa kuin myös pääosin lapsuudesta opittu toimintamalli seurassa kuin seurassa.
Jos valittajia haastattelisi tarkemmin löytyisi syvemmältä valittamisen oikeat syyt. Myös odotukset elämää ja onnellisuutta kohtaan ovat kohtuuttoman korkeat, jolloin joka päivä elämää on pettymys. Uskovat, että jonkun muun pitäisi auttaa heitä olemaan tyytyväisempiä ja valittaminen on kierolla tavalla syytös jokaista kuuntelijaa kohtaan miksei kuuntelija saa valittajaa onnellisemmaksi.
Minä en edes kuuntele. Kaivan luurin esiin ja plärään sitä samalla. Sanon voivoi ja kamalaa, niin se riittää. Joskus voi kertoa vertahyytäviä esimerkkejä oman elämäni helvetistä, mutta se on vain niille pahimmille uikuttajille. Kun oikeasti haluan valittajasta kokonaan elämässäni eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinähän olet neropatti!
Tosiasia on kuitenkin, että alati valittavat ihmiset levittävät pahaa oloa ympärilleen. Jatkuva valittaminen toimii samoin kuin paskan levittäminen pellolle. Hajua ei voi välttää, vaikka se paska on naapurin pellolla.He levittävät sitä paha oloaan vain sinulle ja kaltaisillesi, jotka ette ole omastanne takaa onnellisia ja omaa omaa elämää.
😂🤣😭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinähän olet neropatti!
Tosiasia on kuitenkin, että alati valittavat ihmiset levittävät pahaa oloa ympärilleen. Jatkuva valittaminen toimii samoin kuin paskan levittäminen pellolle. Hajua ei voi välttää, vaikka se paska on naapurin pellolla.He levittävät sitä paha oloaan vain sinulle ja kaltaisillesi, jotka ette ole omastanne takaa onnellisia ja omaa omaa elämää.
😂🤣😭
Hih hih
Kansanradio on juuri tällaisten negatiivisten vanhusten suosima radio ohjelma. Aivan hirveää kuultavaa. Itse en todellakaan kuuntelisi, mutta mieheni joskus kuuntelee sitä,ja naureskelee esim niille kiroileville mummoille. Minä tunnen myötähäpeää niiden mummojen huonosta käytöksestä.
Näin masennuksesta parantumisen jälkeen, ymmärrän että olen ollut hyvin negatiivinen ja tullut valitettua typerästi. Nyt olen tietoisesti muuttanut itseäni positiiviseksi elämän rakastajaksi ja yritän rakastaa kaikkea mahdollista ja huomata kaikki hyvät asiat kaikesta,kuten toisista ihmisistäkin. En kiinnitä huomiota itseäni ärsyttäviin asioihin.Jos joku meinaa ärsyttää, vaihdan ajatukset tietoisesti johonkin mukavaan asiaan. Huolehdin etten vaivu uudelleen masennukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo kertoo siitä, että itse et ole sisäisesti kovin positiivinen ja hyvällä mielellä kulkeva tyyppi. Onnellisia ihmisiä eivät muiden murheet EDES KIINNOSTA.
Taisi osua ja upota. Kyllä sitä onnelliset ihmiset varmaan osaa kiertää kaukaa tuollaiset energiaasyöpöt valittajat. Tosin työssä välillä täytyy sellaisten kanssa olla tekemisissä, valitettavasti.
Ei osunut. Minua ei kenenkään negatiivisen ihmisen murheet kiinnosta tippaakaan, enkä minä tee heistä aloituksia Vauvalla, miten en kestä heitä.
Kovasti sua kiinnosti aloitus negatiivisista ihmisistä. Ja kiinnosti aloittajan murheet ja oikein kommentoitkin tänne vauvapalstalle. Et varmaan hoksaa hauskaa tekopyhyyttäsi :D
Vierailija kirjoitti:
Sunnuntaipäivät ovat itseasiassa kovin masentavia, pitkä työviikko taas edessä ja pitäisi nauttia vapaapäivästä, mutta sisimmissään stressi alkaa puskemaan esiin.
Se on sanonta. Pullamössöt olettaa että on ikuinen sunnuntai ja aurinko paistaa.
Huh tiedän ihmistyypin ja kierrän kaukaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä en sitten taas pidä pakkomyönteisiä, jotka hyväksyy vain myönteiset tunteet. Tällainen ihminen tukahduttaa vapaan tunneilmaisun ja manipuloi toista. Ulospäin hän esiintyy auttajana, joka haluaa haluaa pelastaa maailman sillä koko ajan jatkuvalla kestohymyllään.
Pakkonegatiivinen sitten ok? Oletko koskaan kuullut että asenne vaikuttaa? Ihan se miten valitaan puhua jne. Kun avaa suunsa ja sieltä
kuuluu valivali kun kaikki on niin kurjaa, vaikka ei todellisia ongelmia edes ole, niin tottakai kaikki on kurjaa. Myös ympärillä olevien ihmisten mielestä. Oikeita riippakiviä tuollaiset ihmiset!
Vastauksista päätellen palsta on täynnä mielensä pahoittajia, joiden mielestä heillä on oikeus saastuttaa jatkuvasti ilmapiiriä jonninjoutavilla valituksillaan.
Niitä kutsutaan first world problemeiksi.
Raskasta sekin on, jos joutuu koko ajan ohjailemaan keskustelujen suuntaa esim. työpaikan kahvipöydässä ja sukulaisten kanssa. Ja viihtyvätkö kypsät aikuiset sitten av:lla besserwisseröimässä?