Nyt jyrähtää persukenttä: Puolue ei ole siirtynyt tarpeeksi oikealle!
Puolueväen suuren enemmistön mielestä perussuomalaiset EI OLE siirtynyt talouspolitiikassa liikaa oikealle .
Kartoituksen mukaan noin kaksi kolmasosaa perussuomalaisista (64,5 %) on sitä mieltä, että PS ei ole siirtynyt talouspolitiikassa liikaa oikealle. Alle kolmasosan (27,3 %) mielestä on siirtynyt liikaa oikealle. Kahdeksan prosenttia ei osannut sanoa.
Yle nosti kartoituksensa tv-uutislähetykseen sunnuntaina.
https://www.suomenuutiset.fi/puoluevaen-suuren-enemmiston-mielesta-peru…
Yle teki kyselyn perussuomalaisille, jotka kertoivat, että puolue ei ole siirtynyt liian oikealle. Perussuomalaiset rp:n puoluelehti oikaisee Ylen uutisointia ja kertoo, että Ylen kyselyn mukaan puolue ei ole siirtynyt liikaa oikealle.
Tämän kaiken teille tarjoavat veronmaksajat.
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Mä olen aina äänestänyt Sinimustaa, koska Perussuomalaiset ei halua pelastaa Suomea islanilta ja mustilta. M28
Mitä Islanti muka on Suomelle tehnyt?
Olen samaa mieltä.
Aiemmin persuilla oli väkeviä mielipiteitä, kantoja asioihin ja niiden takana uskallettiin seistä.
Nykyisellään se on pelkkää pehmoilua.
T. Ex äänestäjä
Pelkkää sekoilua päivästä toiseen mutta maalla on sellainen hallitus kuin maa ansaitsee, on jo entistä hallitusta ikävä
Ap, miksi vääristelet juttua?
Osa perussuomalaisista katsoo puolueen talouslinjan liikkuneen viime vuosina liikaa oikealle.
Vierailija kirjoitti:
Ap, miksi vääristelet juttua?
Osa perussuomalaisista katsoo puolueen talouslinjan liikkuneen viime vuosina liikaa oikealle.
En minä vääristele, vaan Matias Turkkila.
Miksi kaiken maailman analfabeetit tehtailee näitä aloituksia, linkittää muka uutisia joita ei edes itse ole ymmärtänyt?
Palstavasemmistolaisuuteen kuuluu loputtomien persualoitusten tekeminen 365 päivänä vuodessa 7-23.
Persut fanittaa ortodoksi juutalaisia. PSS. Perussuomalainensionistipuolue.
Vierailija kirjoitti:
Persut fanittaa ortodoksi juutalaisia. PSS. Perussuomalainensionistipuolue.
ja Venäjää
Tarkoittanevat karttaoikealle eli itään. Sebastian sinne jo kerran siirtyi. Koska muut perässä?
Niin. Persut ovat edelleen vain Keskusta-Oikeistolainen puolue.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen aina äänestänyt Sinimustaa, koska Perussuomalaiset ei halua pelastaa Suomea islanilta ja mustilta. M28
Mitä Islanti muka on Suomelle tehnyt?
Ehkä joku sieltä on muuttanut tänne. Kauhistus sentään! Emme ehkä olekaan suomalaisia. Perunakin on tulokas(laji). Varmaan myös kaikki autot nykyään.
Voisivat mennä niin oikealle, että tippuisivat kartalta.
Mielestäni Persut on mestareita kaksois todellisuudessa. Eli asiat ei ole niin kuin on , vaan kuin sanotaan olevan.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni Persut on mestareita kaksois todellisuudessa. Eli asiat ei ole niin kuin on , vaan kuin sanotaan olevan.
persujen logiikka on että kun paljon puhuu niin joku uskoo
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin että persut ehkä haluaisi pelastaa Suomen, mutta kun n. 70% suomalaisista ilmeisesti haluaa mustia ja is lamia siten persut ei voi riittävästi yksin vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin että persut ehkä haluaisi pelastaa Suomen, mutta kun n. 70% suomalaisista ilmeisesti haluaa mustia ja is lamia siten persut ei voi riittävästi yksin vaikuttaa.
ei ne mitään halua, kunhan vetävät rahat pois
Eihän demaritkaan ole vielä huomanneet miten vasemmistolaista politiikkaa hallitus tekee.
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä eino veikkaat, kääntyykö takki hallituksessa vai ei? Millä puolueella ei ole kääntynyt? Paras äänestysnro on 0.