Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sori valitan nyt itsekin, mutta en kestä ihmisiä jotka jatkuvasti valittaa jostakin!!!

Vierailija
22.04.2021 |

Niin raskaita tyyppejä. Heti kun suu aukeaa, sieltä ryöppyää valitusten tulva. Milloin tuulee liikaa tai on muuten vääränlainen sää, milloin lapsi on raskas, milloin on taas nukuttu tosi huonosti...

Ihan oikeasti, voitteko joskus olla vaan hiljaa? Ette ole ainoita kenen elämä ei ole kokoajan pelkkiä aurinkoisia sunnuntaipäiviä!

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sosiaalisilta vuorovaikutustaidoiltaan heikkotaitoisia, tilannesokeita ja itsekeskeisiä. KÄyttävät hyväkseen jokaista, joka vaan kuuntelee. Uskovat, että se on tapa kommunoida ihmisten kanssa kuin myös pääosin lapsuudesta opittu toimintamalli  seurassa kuin seurassa.

Jos valittajia haastattelisi tarkemmin löytyisi syvemmältä valittamisen oikeat syyt. Myös odotukset elämää ja onnellisuutta kohtaan ovat kohtuuttoman korkeat, jolloin joka päivä elämää on pettymys.  Uskovat, että jonkun muun pitäisi auttaa heitä olemaan tyytyväisempiä ja valittaminen on kierolla tavalla syytös jokaista kuuntelijaa kohtaan miksei kuuntelija  saa valittajaa onnellisemmaksi.

Minä en edes kuuntele. Kaivan luurin esiin ja plärään sitä samalla. Sanon voivoi ja kamalaa, niin se riittää. Joskus voi kertoa vertahyytäviä esimerkkejä oman elämäni helvetistä, mutta se on vain niille pahimmille uikuttajille. Kun oikeasti haluan valittajasta kokonaan elämässäni eroon.

Ehkä myös sellainen ajatus että kaikki muut ovat olemassa vain heitä varten. Tietynlaista rajattomuutta.

Vierailija
62/66 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri osa valittajista kokoontuu näköjään täällä.

Omassa elämässäni äitini, veljeni ja yksi kaverini ovat kamalia valittajia. Äidin ja veljen kanssa pitää tulla toimeen ja sietää jatkuva nillitys mutta kaveria koitan vältellä. Komppaa aloittajaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohoh, aika moneen kalikka kalahti kommenteista päätellen. Niinkin kovaa että oli pakko tulla tänne kommentoimaan esittäen pyhimystä ja ihanaa ihmistä. Hauskinta ettei nämä kolautetut edes tajua olevansa noloja.

Vierailija
64/66 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valittajat ovat vähän kuin pahanhajuisia pieruja.

Vierailija
65/66 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivoi kun minulla on niiiiiin rankkaa. Säälikää minua kaikki.

Vierailija
66/66 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap itse pahin valittaja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan