Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä kivoimmat ja edullisimmat terassimatot avoimelle parvekkeelle? Minibudjetilla mennään mutta toi ruma betonilattia olisi kiva saada piiloon.

Vierailija
21.04.2021 |

Mieluiten ottaisin puiset lattiaritilät mutta niihin ei nyt ole varaa.

Parveke on lasittamaton. Tällainen terassimatokin on varmasti yhden kesän juttu mutta rahat eivät riitä puisiin ritilöihin. Minibudjetilla mennään. Kiitos mahdollisista vinkeistä!
Alueena Helsinki/ Espoo. (= saan kyydin näille alueille. Pidemmältä en saa noudettua, kiitos!).

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaan: Tällainen terassimattokin on varmasti............

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terassimato kuulostaa jotenkin tosi sympaattiselta ötökältä

Vierailija
4/21 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rustasta löytyy metrihinnalta halvimmat, rullatavaraa. Kestää hyvin vaikka välillä kastuukin sateessa.

Vierailija
5/21 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyskistä

Vierailija
6/21 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmanni

Vierailija
7/21 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuilo

Vierailija
8/21 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
9/21 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee itse se ritilä kyllästetystä/lämpökäsitellystä puutavarasta niin kestää vuosia eikä hinta ole paha. Niin minäkin tein.

Vierailija
10/21 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne ritilät maksa Ikeassa kuin 300 euroa suunnilleen.

Riippuu parvekkeen koosta.

Vierailija
11/21 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi pitäisi vähän tietää millaista mattoa haluat. Mutta noi edullisimmat vaihtoehdot on taidettu jo listata tässä keskustelussa. Terassimatto ei välttämättä jää yhden kesän jutuksi jos siivoat sitä ja kuivaat maton huolella ennen talvea.

En muuten ole varma onko terassimatto edullisempi kuin puulaatat. Esimerkiksi sellaisen 2*5 m parvekkeen saisi laatoitettua parilla sadalla eurolla jos puulaatoiksi kelpaavat nuo.

https://www.rusta.com/fi/fi/parveke-ja-terassilaatta-p183000230101.aspx

Vierailija
12/21 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin myyjän suosituksesta halpatavaratalosta terassimattoa sopivan pätkän ja se kavenettiin liikkeessä 1,33 metristä 1,20 m. Metrihinta oli muistaakseni 9,90 €, On kestänyt lasitetulla parvekeellani nyt 4 vuotta kesät - talvet! On myös jalalle lämpimämpi kuin puujäljitelmät!

Vierailija
13/21 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ostin myyjän suosituksesta halpatavaratalosta terassimattoa sopivan pätkän ja se kavenettiin liikkeessä 1,33 metristä 1,20 m. Metrihinta oli muistaakseni 9,90 €, On kestänyt lasitetulla parvekeellani nyt 4 vuotta kesät - talvet! On myös jalalle lämpimämpi kuin puujäljitelmät!

Kiitos!

Sulla on lasitettu parveke. Ei pääse niin pahasti kastumaan kuin avoparvekkeen matot. 

Kysyin avoparvekkeelle sopivaa materiaalia. Kiitos kuitenkin sinulle!

ap

Vierailija
14/21 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos!

Sulla on lasitettu parveke. Ei pääse niin pahasti kastumaan kuin avoparvekkeen matot. 

ap

Jos se terassimatto on sellaista, että siinä on pohjassa pienet nyppyrät, niin toimii lasittamattomalla parvekkeellakin. Itse pidän mattoa paikallaan kesät talvet, pesen sen keväällä kylppärissä. Ensimmäiset matot kesti varmaan 15 vuotta, nykyisellä on kolmas kesä tulossa.

eri

Vierailija
15/21 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mina olen virkannut muovipusseista mattoja, kestaa sateet eika kukaan usko etta on itsetehtyja.

Vierailija
16/21 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos!

ap

Jos se terassimatto on sellaista, että siinä on pohjassa pienet nyppyrät, niin toimii lasittamattomalla parvekkeellakin. Itse pidän mattoa paikallaan kesät talvet, pesen sen keväällä kylppärissä. Ensimmäiset matot kesti varmaan 15 vuotta, nykyisellä on kolmas kesä tulossa.

eri

Kiva kuulla!

Mistä löytyisi edullisimmin Helsinki-Espoo-suunnalla?

Minibudjetilla menen. 

Ei omaa autoa mutta saan kyydin matonhankintaan Hki-Espoo-alueelle.

Kiitos!

Ap

Vierailija
17/21 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bauhausista ainakin saa ostaa ihan metritavarana terassimattoa, leveämpi on 2m, mutta joku kapeampikin vaihtoehto oli. Väreinä harmaa (mun mielestä kivoin), ruskea ja ruohonvihreä. Se kestää kosteutta eikä homehdu ja on lämmin jalan alla. Voihan siihen sitten halutessaan kesällä laittaa päälle vaikka jonkun iloisenkirjavan räsymaton tms jos haluaa. Ja voi tosiaan leikata ihan saksilla, jos pitää vaikka pyöristää kulmia.

Vierailija
18/21 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos!

ap

eri

Kiva kuulla!

Minibudjetilla menen. 

Kiitos!

Ap

En osaa sanoa pääkaupunkiseudun hintoja, mutta omani ostin Tokmannilta, on muistaakseni Jyskän (tai sinnepäin) valmistama ja muistaakseni ihan kotimainen. Tokmannilla on keväisin noita tarjouksessa. Eiköhän kaikilla yrityksillä ole hinnat netissä.

Vierailija
19/21 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos!

ap

eri

Kiva kuulla!

Minibudjetilla menen. 

Kiitos!

Ap

En osaa sanoa pääkaupunkiseudun hintoja, mutta omani ostin Tokmannilta, on muistaakseni Jyskän (tai sinnepäin) valmistama ja muistaakseni ihan kotimainen. Tokmannilla on keväisin noita tarjouksessa. Eiköhän kaikilla yrityksillä ole hinnat netissä.

Kiitos!

Varmaan on netissä hinnat. 

Kysyinkin jo siltä varalta jos joku olisi sattunut bongaamaan hyviä/ edullisia hintoja Hki-Espoo-suunnalla.

ap

Vierailija
20/21 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkatkaa mistä ostaa edullisesti kiva parveke- /terassimatto avoimelle parvekkeelle.

Pienellä budjetilla mennään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi