Päädyn ilmeisesti rappiolle
Aion irtisanoutua työstäni nyt 50-kymppisenä. Koska fyysinen ja psyykkinen terveys ei kestä. Kukaan ei kuulema enää palkkaa tämän ikäistä naista (terveydenhoitoala), joten leipäjonossa tavataan (kunhan säästöt syöty).
Kommentit (11)
No alat vain relailemaan tuilla. Alkuun pitkä kesäloma.
Etsi joku rikas iäkäs leskimies elättäjäksi, vaikka maaseudulta. Tuollaisella hehkeällä viisikymppisellä on vielä käytettynäkin kova kysyntä.
Minä tulen samaan joukkoon myös! ( sosiaaliala)
Vierailija kirjoitti:
Etsi joku rikas iäkäs leskimies elättäjäksi, vaikka maaseudulta. Tuollaisella hehkeällä viisikymppisellä on vielä käytettynäkin kova kysyntä.
Mistä tiedät että ap on hehkeä?
En tykkää ryyppäämisestä enkä leskimiehistä, on oma aviomies (joka ei minua elätä nyt eikä jatkossakaan).
Voi olla elämä helpompaa siihen asti kunnes rahat loppu. Voihan sitä kuollakin ennen sitä.
t. ap
Valitettavasti kyllä työllistetään mielellään viisikymppiset terveydenhuoltoalalla, ei pääse työttömänä lepäilemään.t. juuri uuden toimen saanut sh 51 v
Elämäsi paras teko, hypätä oravan pyörästä pois!Kyllä pärjäät ,tulet sen huomaamaan.Vaikka tippuisit kelan työtömyyspäiväraha piiriin.Pärjäät koska lopulta alat voimaan vihdoin hyvin.Saat asumistuenkin. ruoka kassi jonot,ei hävettävä siellä seistä.Suomi ei kukaan kuole nälkään ja puute. pienemälläkin rahalla oppi elää.Kuukauden kuivamuonat haet pelastuarmeja.Tilattava aika pääkallo paikalle.Kirkondiakonisa autta sinua,vaikka et kuuluisi kirkoon.Antaa myös osto lapun ruoka kauppa 20e viikoksi hesa,jos yksin asut. Sama prismaan talvikenkä raha lapun.tai alushous ymm.
Älä väitä AP, sä olet sentään yrittänyt ja antanut kaikkes yhteiskunnalle, vaikka se veikin sulta terveyden. Mä olen ollut koko ikäni (vajaa 30) rappiolla, enkä mä oikeasti tiedä voiko täältä päästä enää ulos. Yritän ajatella elämän olevan elämisen arvoinen aina, vaikka sitten näinkin ja kai peiton alla ainakin lämpöisempää on kuin arkussa😅
Mitäs tuosta.