Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä hiekkaa laatikkoon? Onko hiekoilla väliä/eroja?

15.08.2006 |

Tietääkö kukaan mistä voi pks ostaa hiekkalaatikkoon hiekkaa?Onko jotai mitä kannattaisi ottaa huomioon?Paljonko maksaa?

Kiitos jos joku tietää!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut sen huomasin ite ku meillä oli jostain rannalta tuotua hiekkaa, se oli liian rakeista eli siinä oli paljon pientä kiveä, sellaisesta ei voi tehä hiekkakakkuja. Joten meillä äiti istuu ahkerasti lapsen kanssa hiekkiksellä ja siilaa hiekkaa... Varmaan monena kesänä! Ihan kivaa puuhaa se kyllä on.

Vierailija
2/7 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Meidän rivitaloyhtiössämme oli aivan kamalaa hiekkaa. Se tarttui vaatteisiin ja sitä oli joka paikassa. Eli ilmeisesti liian hienoa, tai muutoin väärän tyyppistä. Joka tapauksessa kun muksut kävivät laatikolla niin sitä kulkeutui sisälle vaikka kuinka yritti vaatteita puistella ulkona.

Edellisessä asuinpaikassa ei ollut vastaavia ongelmia hiekkalaatikon kanssa ja siellä hiekka oli eri tyyppistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakentaja.fi on hiekkalaatikon teko-ohje ja vinkki lohja-ruduksella on hiekkakakkutakuu! Täytyy ottaa selvää vielä hinnoista.

Vierailija
4/7 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen k-raudassa töissä ja sieltä saa tosiaan hiekkalaatikkohiekkaa. Hiekkalaatikkoon tarvitsee ostaa sekä pienempi että isompi rakeista hiekkaa, jotta siitä voi tehdä kakkuja. Raekokoja en nyt valitettavasti muista, mutta hinta ei ainakaan ole mielestäni kallis.

Vierailija
5/7 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä eräs tuttavaperhe toi hiekat mökiltään, ja osoittautui että märkänä varsinkin se teki ikäviä laikkuja vaatteisiin - jotka eivät lähteneet normaalipesussa pois.

Ostohiekka on yleensä " puhdasta" . Meillä maksoi 7¿ (Turussa) kun itse haimme ja lastasimme autoon, sai ottaa kuution, tosin emme tarvinneet mini-hiekkikseemme kuin n .400l (jokin soraliike, en muista nimeä)

Vierailija
6/7 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.siispiha.com

Ei edullisin, mutta helpoin ja hyvää hiekkaa tuli.

Vierailija
7/7 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset