Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onnistutko mielestäsi pitämään kurin lapsillasi ilman fyysisiä rangaistuksia?

Vierailija
15.08.2006 |

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen vanhempi kuvittelee olevansa erinomainen kasvattaja, vaan totuus on toista. Ja se on sitä toista yleensä silloin kun ei vanhemmat ole näkemässä....

Vierailija
2/29 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatii kasvattajalta vähän tiukkuutta ja johdonmukaisuutta. Miedän 2-vuotias istuu pikku jäähynsä kiltisti ja osaa käyttäytyä vieraissakin. Ei ole tarvinnut tukistella eikä muutakaan, mutta aina kyllä jutellaan asioista, mitä saa tehdä ja mitä ei. Lapset tarvitsevat tarpeeksi toistoa ymmärtääkseen rajat, jotka vanhempansa ovat asettaneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Jokainen vanhempi kuvittelee olevansa erinomainen kasvattaja, vaan totuus on toista. Ja se on sitä toista yleensä silloin kun ei vanhemmat ole näkemässä....

Vierailija
4/29 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. viiden äiti

Vierailija
5/29 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Vaatii kasvattajalta vähän tiukkuutta ja johdonmukaisuutta. Miedän 2-vuotias istuu pikku jäähynsä kiltisti ja osaa käyttäytyä vieraissakin. Ei ole tarvinnut tukistella eikä muutakaan, mutta aina kyllä jutellaan asioista, mitä saa tehdä ja mitä ei. Lapset tarvitsevat tarpeeksi toistoa ymmärtääkseen rajat, jotka vanhempansa ovat asettaneet.

Niin meidänkin lapsi oli tuollainen 2v, mut eipä ole enää...

Vierailija
6/29 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein selvinnyt...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/29 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvennä, jos ymmärsin viestisi väärin.



6

Vierailija
8/29 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja omaavansa ne oikeat mielipiteet.



t: 4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/29 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se hetki kun tarttuu tukkaan ;)?

Vierailija
10/29 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. se viiden äiti

Vierailija:


ja omaavansa ne oikeat mielipiteet.

t: 4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/29 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset


Vierailija:


ja omaavansa ne oikeat mielipiteet.

t: 4

Vierailija
12/29 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat ovat vielä alle 2v joten heistä en tiedä miten isompana käyttäytyvät kun kukaan ei näe, mutta minä itse en lapsena tehnyt koskaan mitään kiellettyä edes salaa, joten on aivan mahdollista että sellaisia lapsia on muitakin. Ja ruumiillista kuritusta mun vanhemmat eivät koskaan ole käyttäneet.

Vierailija:


Jokainen vanhempi kuvittelee olevansa erinomainen kasvattaja, vaan totuus on toista. Ja se on sitä toista yleensä silloin kun ei vanhemmat ole näkemässä....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/29 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne ei mielestäni tiedä paljoakaan lapsiperheen arjesta...Kaksi lastakin on jo täysin toinen tilanne!!



Ja varsinkin jos se ainokainen on 2v niin onhan se helppoa, muistan kyllä...mutta ootas kun laps on 4v, meillä muuttu enkeli siinä iässä hirviöksi ;)

Vierailija
14/29 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset nyt 5,4 ja 2.



ja pysyy muuten paremmin kuin fyysisillä kasvatuskeinoilla. nillä kun ei opeta lapselle mitään muuta kuin sen että isommalla on oikeus mätkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/29 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


ne ei mielestäni tiedä paljoakaan lapsiperheen arjesta...Kaksi lastakin on jo täysin toinen tilanne!!

Ja varsinkin jos se ainokainen on 2v niin onhan se helppoa, muistan kyllä...mutta ootas kun laps on 4v, meillä muuttu enkeli siinä iässä hirviöksi ;)

taas yksi äiti perustelee oman kypsymättömyytensä vanhempana (tm läpsimisen jne) sillä kun lapsi on niin kamala...

Vierailija
16/29 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muuten huomannut, että usein sillä nätisti sanomisella saa paljon parempia tuloksia aikaan kuin räyhäämisellä, tosin vaatii pitkää pinnaa... (mitä allekirjoittaneella ei aina kyllä ole)

Vierailija
17/29 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 täysin oikeassa. Katsopas itseäsi peiliin ja ala ajatella.



t: myös 3 lapsen äiti

Vierailija
18/29 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: kolmen lapsen äiti, olinko se nro 4

Vierailija
19/29 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellako olet sitä mieltä että lasta seinälle vaan kun alkaa uhmaiät riivata?



tottakai se on erilaista kun on lapsia enemmän ja alkaa uhmaa sun muuta kivaa olla. mutta ei se seinälle nostamisiin ja läpsyihin oikeuta.



Vierailija
20/29 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

23:lle