Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni myöntää tukistaneensa lastaan?

Vierailija
15.08.2006 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi 1,5 v. Nuori vielä mutta tiedänpä äidin joka on tukistellut lastaan 1 v alkaen, kun ei omien sanojensa mukaan muutakaan keinoa keksinyt pitää tämän kaukana olohuoneen verhoista!

Vierailija
2/11 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tukistanut, ts. ottanut otsahiuksista kiinni toisella kädellä ja toisella leuasta, pakottanut lapsen katsomaan mua silmiin ja samalla sanonut tiukasti, että nyt jäähypenkille minuutiksi istumaan. Tätä on edeltänyt 2-3 varoitusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(En nyt sentään tukkoja ole vetänyt, vaan pitänyt hiuksista kiinni). Nämä tapahtuivat lasten ollessa 3-4 v. Siitä on aikaa jo pari kolme vuotta. En usko enää sortuvani.

Vierailija
4/11 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsi ei usko puheella niin kyllä ne rajat pitää jotenkin osoittaa. Kaikille ei riitä pelkät häpeäpenkit!

Vierailija
5/11 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siltikään en hyväksy ruumiillista kuritusta. Uskon vakaasti, että muita keinoja on oltava.

Vierailija
6/11 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet huono äiti. Tee lapsillesi iso palvelus: osta se Jo Frostin kirja ja mene itse terapiaan.

Vierailija
7/11 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olen tukistanut muolitoistavuotiastani. Tätä on kyllä edeltänyt lukuisat kiellot ja äänen korotuksiakin pari, jotka yleensä tehoavat. Mutta se on aina se viimeisin keino, yleensä otan lastani käsivarsista kiinni ja istutan syliin ja kerron mitä hän teki väärin ja miksei niin saa tehdä, vaikka hän kuinka huutaisi ja potkisi. Ilkityö jää siihen ja kohta tullaan halaamaan ja pussaamaan ja ollaan taas iloisia. Tukistaminen on todellakin vain viimeisin keino ja melkein aina riittääkin pelkästään sanat " nyt loppuu tai otan tukasta kiinni"

-Tukkapöllyä ja koivuniemen herraa itse lapsena saanut-

Vierailija
8/11 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kyllä kuvitella että joskus paljon vanhemman tahallaan kiusaa tekevän lapsen kanssa voi hermo mennä, mutta ei tosiaankaan näin pienen kanssa.

Enkä siis ole vanhemmankaan lapsen kurittamisessa fyysisen rangaistuksen kannalla.

Vierailija
9/11 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vajaa kolmivuotias käyttäytyi kuin jauhopää kirjastossa. Juoksi, riehui ja piti kovaa mekkalaa. Toistuvista käskyistä huolimatta ei lopettanut. Siinä vaiheessa tukistin, kun karkasi ilmanottoaukosta jonnekin tasanteelle.

Vierailija
10/11 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en ole lukenut, mutta pph esim sanoi poikani olevan normaalia kiltimpi pojaksi.

Vierailija
11/11 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

silleen, että se pikkuisen nippaa lasta päästä. kyllä se auttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi