Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yrittäjät haluaa rokotepassin

Vierailija
21.04.2021 |

Esim. kampaajat, ravintolat. En tiedä yhtäkään joka ei haluaisi.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä nämä yrittäjät haluavat tehdä sillä passilla? Karsia asiakkaita?

Päästä avaamaan rajoitusten kohteena olevat liikkeensä, toimipisteensä ja ravintolansa täysimääräisesti ilman pelkoa uusista sulkutiloista. Tällöin palvelua saisivat alkuun rokotepassilliset ihmiset ja myöhemmin kaikki, kun pandemia on alkanut hiipua riittävästi. Näin olen itse ymmärtänyt.

Se ei ole mikään täysimääräinen avaaminen, jos sisään saa ottaa vain yli 70-vuotiaita. Muitahan Suomessa ei juurikaan ole vielä rokotettu. 

Pääkaupunkiseudulla rokotetaan jo 55-vuotiaita.

Niinpä niin , kohdennetaan rokotuksia , reilua .

Vierailija
22/24 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päästä avaamaan rajoitusten kohteena olevat liikkeensä, toimipisteensä ja ravintolansa täysimääräisesti ilman pelkoa uusista sulkutiloista. Tällöin palvelua saisivat alkuun rokotepassilliset ihmiset ja myöhemmin kaikki, kun pandemia on alkanut hiipua riittävästi. Näin olen itse ymmärtänyt.

Se ei ole mikään täysimääräinen avaaminen, jos sisään saa ottaa vain yli 70-vuotiaita. Muitahan Suomessa ei juurikaan ole vielä rokotettu. 

Niinpä niin , kohdennetaan rokotuksia , reilua .

Minusta se on ihan reilua. Täällä missä tauti on hallinnassa, ei ole niin kiirus rokottaa ihmisiä kuin tuolla, missä tauti ei ole koskaan ollut hallinnassa. 

t. ilmaantuvuusluku alle 10 alueen asukas

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palataan passiasiaan sitten, kun rokotetaan 35-vuotiata. Aikaisintaan silloin voi olla kannattavaa avata yritys pelkille rokotetuille. 

Siihen menee tätä tahtia pari vuotta, mutta boikotoin liikkeitä jotka vaatii turhan passin, enkä ole ainoa.

Vierailija
24/24 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritykset nurin kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palataan passiasiaan sitten, kun rokotetaan 35-vuotiata. Aikaisintaan silloin voi olla kannattavaa avata yritys pelkille rokotetuille. 

Siihen menee tätä tahtia pari vuotta, mutta boikotoin liikkeitä jotka vaatii turhan passin, enkä ole ainoa.

Onneksi sellaisia yrityksiä ei ole kuin ap:n fantasioissa. Kukaan täysijärkinen yrittäjä ei tee liiketoiminnallista itsemurhaa vaatimalla passia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme