Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yrittäjät haluaa rokotepassin

Vierailija
21.04.2021 |

Esim. kampaajat, ravintolat. En tiedä yhtäkään joka ei haluaisi.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/24 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä yhtäkään, joka haluaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu yrittäjästä. Joku haluaa, joku ei.

Vierailija
4/24 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/24 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä tee yhtään mieli tukea yrittäjiä :(

Vierailija
6/24 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nämä yrittäjät haluavat tehdä sillä passilla? Karsia asiakkaita?

Vierailija
7/24 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jauha paskaa. Sinun fantasiasi ei ole sama asia kuin kaikkien halu.

Vierailija
8/24 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kyllä tee yhtään mieli tukea yrittäjiä :(

Et oo varmaan ikinä tukenutkaan.

Vierailija
9/24 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei tiedä yhtään yrittäjää, joka ei haluaisi passia, koska ap ei ylipäätään tiedä yhtään yrittäjää. Palstatrolleilla ei yleensä ole ystäviä tai tuttavia, koska palstatrollit vain istuvat yksin kotona trollaamassa. 

Vierailija
10/24 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläiset "yrittäjät" haluaa pikaisen konkurssin.

Vierailija
11/24 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päästä avaamaan rajoitusten kohteena olevat liikkeensä, toimipisteensä ja ravintolansa täysimääräisesti ilman pelkoa uusista sulkutiloista. Tällöin palvelua saisivat alkuun rokotepassilliset ihmiset ja myöhemmin kaikki, kun pandemia on alkanut hiipua riittävästi. Näin olen itse ymmärtänyt.

Vierailija
12/24 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme todellakaan halua. Haluamme vapauden harjoittaa elinkeinoamme rajoituksetta.

t. oikea yrittäjä 

Vierailija
13/24 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päästä avaamaan rajoitusten kohteena olevat liikkeensä, toimipisteensä ja ravintolansa täysimääräisesti ilman pelkoa uusista sulkutiloista. Tällöin palvelua saisivat alkuun rokotepassilliset ihmiset ja myöhemmin kaikki, kun pandemia on alkanut hiipua riittävästi. Näin olen itse ymmärtänyt.

Se ei ole mikään täysimääräinen avaaminen, jos sisään saa ottaa vain yli 70-vuotiaita. Muitahan Suomessa ei juurikaan ole vielä rokotettu. 

Vierailija
14/24 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulun yrittäjäryhmään, jossa on paljon uskomustieteilijöitä, uskomushoitajia, salaliittoteoreetikoita ja muita hihhuleita, jotka eivät käytä maskeja, vastustavat rajoituksia, eivätkä halua rokotettuja asiakkaikseen.

Moni miettii, että miten ilmoittaa rokotetuille, että rokotuksen jälkeen ei ole mitään asiaa mennä heille hoitoihin kuukauteen tai kahteen. Joku jopa väitti, että jos rokotettu mies yhtyy rokottamattomaan naiseen, naisesta tulee hedelmätön.

Olen ryhmässä, koska haluan tietää mihin palveluun en missään nimessä halua mennä. Yllätys-pyllätys entinen luottokampaajani on siellä kovaäänisenä meuhkaamassa kaikkia rajoituksia vastaan ja liputtaa yksilönvapauden puolesta. Etsin uutta kampaajaa.

Mukana on myös Gymin toimari on innokas vapauden puolesta liputtaja ihan julkisestikin.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006698891.html

Vierailija
15/24 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että sellaiset yritykset on kohta entisiä😂 jääpähän enemmän asiakkaita muille :)

Vierailija
16/24 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ei ole mikään täysimääräinen avaaminen, jos sisään saa ottaa vain yli 70-vuotiaita. Muitahan Suomessa ei juurikaan ole vielä rokotettu. 

Pääkaupunkiseudulla rokotetaan jo 55-vuotiaita.

Vierailija
17/24 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, no sehän ratkaisee asian! Tuon ikäisethän ne baareissa ramppaavat jatkuvasti. Eikun.....

Vierailija
18/24 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulun yrittäjäryhmään, jossa on paljon uskomustieteilijöitä, uskomushoitajia, salaliittoteoreetikoita ja muita hihhuleita, jotka eivät käytä maskeja, vastustavat rajoituksia, eivätkä halua rokotettuja asiakkaikseen.

Moni miettii, että miten ilmoittaa rokotetuille, että rokotuksen jälkeen ei ole mitään asiaa mennä heille hoitoihin kuukauteen tai kahteen. Joku jopa väitti, että jos rokotettu mies yhtyy rokottamattomaan naiseen, naisesta tulee hedelmätön.

Olen ryhmässä, koska haluan tietää mihin palveluun en missään nimessä halua mennä. Yllätys-pyllätys entinen luottokampaajani on siellä kovaäänisenä meuhkaamassa kaikkia rajoituksia vastaan ja liputtaa yksilönvapauden puolesta. Etsin uutta kampaajaa.

Mukana on myös Gymin toimari on innokas vapauden puolesta liputtaja ihan julkisestikin.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006698891.html

Ihanaa, kun joku ajattelee viimein lapsiakin! Pisteet tuonne!

Vierailija
19/24 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ero on siinä että monissa maissa on suljettu sellaisia liiketoimintoja jotka ovat Suomessa olleet koko ajan auki. Eiväthän Suomessa ole kampaajat, hierojat tai kosmetologit olleet kiinni. Meillä rokotepassi voisi olla tarpeen ainoastaan myöhään auki olevissa baareissa ja isoissa tapahtumissa. Muilla aloilla niistä ei ole mitään hyötyä.

Vierailija
20/24 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palataan passiasiaan sitten, kun rokotetaan 35-vuotiata. Aikaisintaan silloin voi olla kannattavaa avata yritys pelkille rokotetuille. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä