Jenkeissä käyneet! Kävittekö koskaan Dairy Queenissa? Kysymys jogurttijäätelöstä
Muistan kun kävin 90-luvulla, teininä. Oli aivan ihmeellistä, kun siellä oli rasvatonta jogurttijäätelöä pehmiksenä.
Jogurttipehmikset taisivat tulla Suomeenkin, mutta katosivat sitten. Vai myydäänkö niitä vielä jossain?
Kommentit (11)
Nope. Hostit pitivät sitä liian kalliina.
Ulkomailla myydään vieläkin. En ole suomessa nähnyt.
Epäterveellistä sokerimassaa se kuitenkin on joten ihan sama vaikka tavallista pehmistä söisit. Ei jokurtti tee siitä terveellistä.
Vierailija kirjoitti:
Nope. Hostit pitivät sitä liian kalliina.
Tosi surullista. Minut oikein erikseen vietiin sinne montakin kertaa. Heistä oli hauskaa, kun olin niin innoissani kaikista niistä mauista ja herkuista ja juuri tuosta jogurttijäätelöstä. ap
Vierailija kirjoitti:
Asuin siellä ja Dairy Queenissa oli hyviä jädejä, pirtelöitä ja hamppareita! Mutta niissä haisi sellainen maitomeijeri...
Kerran riitti mulle. Todella ala arvoiset tuotteet. Paskaa jota ollaan kompensoitu sokerilla. Päivän kalorit tuli yhdestä annoksesta.
Googletapa 'jogurttijäätelöä kaupasta'...
Kasarilla kävelin "kotoa" Kalifornian helteessä hakemaan nami-jugurttijäätelöä, en kyllä enää muista oliko Dairy Queen vai mikä. Siihen päälle vielä vaikka suklaarakeita, aijai.
Suomessa en ole ehkä ikinä syönyt jugurttijäätelöä? Viimeksi Lontoossa muutama vuosi sitten.
Pitääkin alkaa tekemään, kun kerran hallitsen tuon jogurtinkin teon, niin ei tarvi kaupassa hypätä.
Ruotsissa olen syönyt kai viimeksi jogurttipehmistä. ap
Pirkkatuotteena on ollut italialaista jogurtijäätelöä puolen litran rasiassa. Ja jo joskus 15 vuotta sitten Magnumilla oli monta kesää kausimakuna jogurttijäätelöpuikko, jossa oli vadelmakastiketta ja jonkinlainen suklaakuorute.
Dairy Queenissä en ole käynyt, mutta Pinkberryssä ja Red Mangossa olen syönyt jogurttijäätelöä. Lempparini näistä ketjuista on kuitenkin 16 Handles, jossa jäätelöannoksen sai kasata itse!
Helsingissä Kippo möi ainakin aiemmin jogurttijäätelöä päällisillä.
Asuin siellä ja Dairy Queenissa oli hyviä jädejä, pirtelöitä ja hamppareita! Mutta niissä haisi sellainen maitomeijeri...