Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jenkeissä käyneet! Kävittekö koskaan Dairy Queenissa? Kysymys jogurttijäätelöstä

Vierailija
20.04.2021 |

Muistan kun kävin 90-luvulla, teininä. Oli aivan ihmeellistä, kun siellä oli rasvatonta jogurttijäätelöä pehmiksenä.
Jogurttipehmikset taisivat tulla Suomeenkin, mutta katosivat sitten. Vai myydäänkö niitä vielä jossain?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin siellä ja Dairy Queenissa oli hyviä jädejä, pirtelöitä ja hamppareita! Mutta niissä haisi sellainen maitomeijeri...

Vierailija
2/11 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nope. Hostit pitivät sitä liian kalliina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailla myydään vieläkin. En ole suomessa nähnyt.

Epäterveellistä sokerimassaa se kuitenkin on joten ihan sama vaikka tavallista pehmistä söisit. Ei jokurtti tee siitä terveellistä.

Vierailija
4/11 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nope. Hostit pitivät sitä liian kalliina.

Tosi surullista. Minut oikein erikseen vietiin sinne montakin kertaa. Heistä oli hauskaa, kun olin niin innoissani kaikista niistä mauista ja herkuista ja juuri tuosta jogurttijäätelöstä. ap

Vierailija
5/11 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asuin siellä ja Dairy Queenissa oli hyviä jädejä, pirtelöitä ja hamppareita! Mutta niissä haisi sellainen maitomeijeri...

Kerran riitti mulle. Todella ala arvoiset tuotteet. Paskaa jota ollaan kompensoitu sokerilla. Päivän kalorit tuli yhdestä annoksesta.

Vierailija
6/11 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googletapa 'jogurttijäätelöä kaupasta'...

Vierailija
7/11 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasarilla kävelin "kotoa" Kalifornian helteessä hakemaan nami-jugurttijäätelöä, en kyllä enää muista oliko Dairy Queen vai mikä. Siihen päälle vielä vaikka suklaarakeita, aijai.

Suomessa en ole ehkä ikinä syönyt jugurttijäätelöä? Viimeksi Lontoossa muutama vuosi sitten.

Vierailija
8/11 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkin alkaa tekemään, kun kerran hallitsen tuon jogurtinkin teon, niin ei tarvi kaupassa hypätä.

Vierailija
9/11 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsissa olen syönyt kai viimeksi jogurttipehmistä. ap

Vierailija
10/11 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkkatuotteena on ollut italialaista jogurtijäätelöä puolen litran rasiassa. Ja jo joskus 15 vuotta sitten Magnumilla oli monta kesää kausimakuna jogurttijäätelöpuikko, jossa oli vadelmakastiketta ja jonkinlainen suklaakuorute.

Vierailija
11/11 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dairy Queenissä en ole käynyt, mutta Pinkberryssä ja Red Mangossa olen syönyt jogurttijäätelöä. Lempparini näistä ketjuista on kuitenkin 16 Handles, jossa jäätelöannoksen sai kasata itse!

Helsingissä Kippo möi ainakin aiemmin jogurttijäätelöä päällisillä.