Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paperimies 50 v - en itsekään palkkaisi itseäni

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä taida jätkää työt napata. No, työkokeilua pukkaa

Vierailija
2/9 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tarvitse enää tuossa iässä töitä tehdä, jos on älynnyt sijoittaa osakkeisiin edes osan urallaan tienaamastaan palkasta. Vielä kun ari vuotta juoksee ansiosidonnainenkin, josta voi sijoittaa vielä lisää niin ei pitäisi olla huolen häivää, vaikka töitä ei löytyisikään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kohtalainen terveys, niin kannattaa kouluttautua vanhusten hoitajaksi. Kotihoidossa riittää töitä ja myös hoivakodeissa.

Vanhukset tarvitsevat myös siivous- ja asiointipalvelua. Kaikkien omaiset eivät asu lähellä. Kyllä nuo työt sopivat miehellekin.

Viiskymppisellä on vielä pitkästi aikaa eläkeikään. 

Vierailija
4/9 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on aika hankala ikä jäädä työttömäksi. Eläkeikä vielä melko kaukana, joten harvalla on säästöt, joilla sinne asti pääsisi. Kuitenkin ikää niin paljon, että harvalla alalla pystyy aloittamaan nollasta uudelleen. Ikäsyrjintää on Suomen työmarkkinoilla paljon.

Vierailija
5/9 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

italiahan aikoo panostaa omaan metsä teollisuuteen varsinkin nyt kun sai 6 miljardia investointi tukea

Vierailija
6/9 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa 50v työtön työmarkkinoilla on ihan paaria-luokkaa.

Vierailija
7/9 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä taida jätkää työt napata. No, työkokeilua pukkaa

Eihän se noin sanonut.

Vierailija
8/9 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kukaan palkkaa yli 50-vuotiasta oli ala minä hyvänsä. Harmaahapsien paikka on eläkkeellä, ei töissä.

Vierailija
9/9 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin tuo paperimies, en olisi huolissani.

Tuohon ikään mennessä paperimiehenä minulla olisi maksettu asunto ja kohtuullisesti sijoitusvarallisuutta.

Tosin paperimiehet ovat usein hillittömiä rahankäyttäjiä. Asun itse lähellä metsäteollisuuden isoa tehdasta (en Kemissä) ja olen huomannut, että moni naapurin mies pistää hyvänkin palkkansa nopeasti menemään. Ehkä vuorotyö ja jo nuorena hyville ansioille pääsy hämärtää käsitykset rahan arvosta? Omat kuukausiansioni jäävät ehkä noin puolitoista tonnia jälkeen naapureista, mutta tuntuu, että heillä on useammin matti kukkarossa kuin minulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi