Lopen kyllästynyt puolisoon....
Kertokaa minne sen voi lähettää määrittelemättömäksi ajaksi? Tulen hulluksi, kun ei ole juuri ollenkaan omaa yksityistä aikaa, vaan ukko on aina kotona, kun ei voi matkustaa ja työmatkatkin ovat pannassa. Ja turha sanoa, että "eroa", koska taloudellisen mukavuuden takia en sitä tule tekemään.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Pyörii kintereillä kuin koiranpentu ja pyytää leipomaan pullaa. En kestä. Onneksi meillä on iso talo.
Pullaa 😂
Onko se joku 80 v vai eikö mies oikeasti osaa itse leipoa?
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei ole tuollaista ongelmaa.
Olemme tulleet vaimoni kanssa niin hyvin juttuun, että 20-vuoden jälkeenkin teemme asioita yhdessä.
Kaveripiiristämme löytyy samanhenkisiä.
Yleinen ihmettelymme aihe onkin, miksi ihmisten pitää väkisin seurustella, jos homma vaan ei toimi. Mä ainakin lähden kävelemään sinä päivänä, jos vaimon naama alkaa vit.,-.,.-,-.,.,-.
Satavarmasti on se sinunkin vaimo täällä kirjottelemassa tai ainakin ylänuolettamassa. Ei kukaan väkisin seurustele, vaan väkisin ollaan 24/7 samassa tilassa ja tullaan hulluiksi ukkoihin.
Minun mieheni on viimeksi ollut pois kotoa yön yli ilman minua vuonna 2007. Oikeasti, menisi edes joskus jonnekin, niin saisin talon itselleni, mutta ei...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei ole tuollaista ongelmaa.
Olemme tulleet vaimoni kanssa niin hyvin juttuun, että 20-vuoden jälkeenkin teemme asioita yhdessä.
Kaveripiiristämme löytyy samanhenkisiä.
Yleinen ihmettelymme aihe onkin, miksi ihmisten pitää väkisin seurustella, jos homma vaan ei toimi. Mä ainakin lähden kävelemään sinä päivänä, jos vaimon naama alkaa vit.,-.,.-,-.,.,-.
Onko vaimo Thaimaasta tai Filippiineiltä?
Ne liitot kestää keskimäärin vain 5 v.
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni on viimeksi ollut pois kotoa yön yli ilman minua vuonna 2007. Oikeasti, menisi edes joskus jonnekin, niin saisin talon itselleni, mutta ei...
Otan osaa. Tuo kuulostaa painajaiselta. Jokainen tarvitsee joskus omaa aikaa ja ihan yksikseen oleilua. Minä olisin sijassasi tullut jo ajat sitten hulluksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyörii kintereillä kuin koiranpentu ja pyytää leipomaan pullaa. En kestä. Onneksi meillä on iso talo.
Pullaa 😂
No ei osaa tai jaksa ja ihan reilut 40v on, mutta on alkanut selkeästi taantumaan ja vaikuttaa joltain 80vuotiaalta. Oon miettinyt, että onko sillä joku alkava dementia tai muu rappeuma, mutta luulen kuitenkin, että johtuu etätöistä. Ennen oli hyvin kiireisiä yli 12h työpäiviä ja työmatkoja. Nyt muutama etäkokous ja lopunaikaa etsii sitä pullaa tai makoilee sohvalla tai pyytää silittelemään selkää (siis jos olen kotona). Etätyöt on selkeästi tylsistyttänyt sen aivot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otan osaa. Tuo kuulostaa painajaiselta. Jokainen tarvitsee joskus omaa aikaa ja ihan yksikseen oleilua. Minä olisin sijassasi tullut jo ajat sitten hulluksi.
Kiitoksia! Toki itse olen yksin käynyt mökillä tms. ja mies voi olla useamman tunnin päiväaikaan pois kotoa, mutta olisihan se mukavaa olla joskus pitempään kotona yksin. No, näillä mennään.
Täällä kans yksi takiainen. Olis tarve ukkojen päiväkerholle tai viikonloppu leirille, muuten tuun hulluksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi lähettää minnekään. Huomaan, että tuo jo alkaa sekoamaan. Pyörinyt etätöissä täällä nyt vuoden. Ennen oli sentään töissä ja kävi usein työmatkoilla. On jo ihan mökkihöperö ja puhuu ihme asioita. Pyörii kintereillä kuin koiranpentu ja pyytää leipomaan pullaa. En kestä. Onneksi meillä on iso talo.
Ap mulla sama tilanne mutta asumme pienessä kaksiossa. Hyi helveta.
Tuollaista se sitten on, kun ottaa miehen lompakon takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pullaa 😂
Montako miestä oikeasti tiedät, jotka leipovat pullaa? Kyllä se on 99,9% nainen, joka pyöräyttää pitkot ja korvapuustit taloudessa. Ohis.
Vierailija kirjoitti:
Täällä kans yksi takiainen. Olis tarve ukkojen päiväkerholle tai viikonloppu leirille, muuten tuun hulluksi.
"Pakollinen" parisuhdeloma - puolisoille erikseen - kaikille aviopareille olisi enemmän kuin paikallaan. Voin vain kuvitella miten ahdistavaa on, kun ja jos toinen ei ikinä ole yötä pois kotoa. Oma mieheni sentään joskus reissaa ja käy kavereiden kanssa mökkeilemässä tms. ja tuntuu, että sekään ei riitä. Tulisin kerta kaikkiaan hulluksi, jos pitäisi aina ja koko ajan nyhjätä kaksin saman katon alla.
Onko vaimo Thaimaasta tai Filippiineiltä?