Mikä osake salkussasi eniten miinuksella?
Nightingale Health -19%. Onneksi on ainoa miinuksella oleva ja tuotakin vain pieni siivu.
Kommentit (79)
Plug Power -50%, erehdyin vuodenvaihteessa lähtemään vetyhypeen mukaan. Onneksi vaan tonnilla...
Afarak. Onneksi ei ole isolla summalla. Toisaalta koominen osake seurattavaksi, on ollut monenlaisia käänteitä.
Vierailija kirjoitti:
Plug Power -50%, erehdyin vuodenvaihteessa lähtemään vetyhypeen mukaan.
Odota vaan rauhassa. Vedyllä on edessään loistava tulevaisuus.
Yksikään ei ole miinuksella. Vuoden vaihteessa Atria oli, mutta tilanne on jo korjaantunut.
Wärtsilä. En itse ole sitä ostanut, tuli fiskarsilta.
Mind Cure Health -34%
Onneksi muilla osakkeilla menee paremmin tuolla sektorilla.
Lehto täälläkin. Jaksaakohan tuo vielä nousta?
Nokia -35%.
Sillä pari vuotta sitten aloitin koko sijoittelun, koska pitäähän kaikilla Nokiaa olla. Pikkusummallahan sitä on, ettei sillä niin väliä ole.
Mulla on eniten miinuksella rahasto-osuus jotain jenkkirahastoa. Se rahasto-osuus maksoi noin 100 euroa, mutta hankintakustannukset oli 13 euroa, joten koko ajan on ollut pakkasella sen takia. Onneksi tuo 13 euroa on vielä pieni oppiraha.
Ei mikään. Tyhjäsin salkun Vuosi sitten helmikuussa, ostelin takaisin huhti/toukokuussa ja tyhjensin uudestaan vuodenvaihteessa. Nyt on vain muutamaa osaketta (Fortum, MetsäBoard, ja Newr) jäljellä.
GME -44 % , parhaiten plussalla Harvia + 89% , hitsi kun osaisi laittaa paljon rahaa oikealla hetkellä oikeisiin osakkeisiin... muttei näistä koskaan tiedä. Finnairia olen ostanut ja myynyt, liikkuu sen verran ylösalas että jotain hiluja siitä on helppo saada.
Pari vanhaa Stockmannia vuodelta 1995.
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään. Tyhjäsin salkun Vuosi sitten helmikuussa, ostelin takaisin huhti/toukokuussa ja tyhjensin uudestaan vuodenvaihteessa. Nyt on vain muutamaa osaketta (Fortum, MetsäBoard, ja Newr) jäljellä.
Tuliko isot mätkyt?
Savosolar -90% ja mietin että voiko se laskea niin paljon että arvo on pian 0 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Lehto
Mulla Lehto on eniten plussalla (+25,10%)
Faron Pharmaceuticals Oy, eniten miinuksella. (−31,03%)
YIT. Tuli aikoinaan ostettua todella kalliilla.