Missä vaiheessa kerrot puhelinnumerosi ja osoitteesi deittikumppanille?
Olen järkyttynyt kuinka helposti ja nopeasti ihmiset jakelevat numeroitaan toisilleen ilman että on tutustuttu pitkän kaavan mukaan toiseen. Miksi? Sitten ihmetellään miksi en halua heti kertoa numeroani tai missä asun. Miksi? En halua tietoja vääriin käsiin.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Ne viisi pelottavaa kirjainta...!
?
Vierailija kirjoitti:
Mun puhelinnumero on salainen, joten sen avulla ei saa mun osoitetietoja. Mutta harvalle sitä tulee siltikään annettua, kun esim. snapchatissa tai ig:ssäkin voi viestitellä. Osoitteen kerron sitten, kun kutsun deitin kotiini.
N40
Kehityksen kelkasta tippuneena pitää kysyä, että voiko ig:ssä vaihtaa privaviestejä? Mä osaan vaan facebookin, ig:ssä oon käyny kattoo vaan muiden kuvia ja niihin kommentoinu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun puhelinnumero on salainen, joten sen avulla ei saa mun osoitetietoja. Mutta harvalle sitä tulee siltikään annettua, kun esim. snapchatissa tai ig:ssäkin voi viestitellä. Osoitteen kerron sitten, kun kutsun deitin kotiini.
N40
Kehityksen kelkasta tippuneena pitää kysyä, että voiko ig:ssä vaihtaa privaviestejä? Mä osaan vaan facebookin, ig:ssä oon käyny kattoo vaan muiden kuvia ja niihin kommentoinu.
Kyllä voi.
Mitään ei tietenkään kerrota ja väärällä nimellä mennään ja asutaan jossain Vantaalla.
Lukiossa en ois ees uskaltanut kysyä toisten puhelinnumeroita koska ihmisillä on ihan järkyttävän epäkohtelias tapa vastata kaikkiin tungetteleviin kysymyksiin "EI KUULU SULLE!!"
Mä taas pidän oman linjani ja annan puhelinnumeron KAIKILLE jotka sen haluaa tietää. Kumma kun ihmiset on niin valikoivia kenen kaa he suostuu kaveeraamaan.
Ja miksi tungetteleviin kysymyksiin pitää kieltäytyä vastaamasta niin epäkohteliaasti?
Ne viisi pelottavaa kirjainta...!