Kokoomus ja demarit suuria roistoja Vantaalla: haluavat lopettaa ruoka-avun antamisen köyhille suomalaisille
Perussuomalaiset kansanedustajat ihmettelevät asiaa: maaahanmuuttajat saavat isoimman osan avustuksista.
Kommentit (13)
Jokainen tulkoon toimeen omillaan. Jos ei pysty, sitten autetaan. Jos on vetelä krapulapaska, saa liueta sadeveden mukana viemäriin. Kaikki on hyvin Vantaalla.
Ovat olleet liian pitkään vallassa ja jakaneet kaiken sulle/mulle ja ajatelleet, että mikään ei enää koskaan muutu. Jos vantaalaiset tykkäävät linjasta niin äänestävät myös jatkossa, niin yksinkertaista se on.
Minusta on outoa, että aikuiset ihmiset ei kykene itseään elättämään.
Valkoisille ei saa antaa mitään ilmaiseksi. Ainoastaan apinoille.
Eipä taida Maurilta taaskaan löytyä mitään muuta ku oma "näin nämä koetaan" todisteeksi väitteilleen.
Ihan sama, viekää vaikka tuhkat pesästä :D
On toi karmeeta että kasikymppiset mummot ja papat joutuu hakemaan ruokansa tuolta ja samaan aikaan apinat saa avustusta ajokortteihin ja autoihin.
Ei ole köyhä, jos saa rahaa ja asunnon tekemättä mitään. Jopa puhelimen, sähköt, veden ja ruokaa. Jos itse tuhlaa tämän päälle niin, että pitää ruokaa kerjätä, on muka köyhä.
Köyhä on vain se, joka ei pärjää työn teosta huolimatta. Myös se, joka ei saa yhteiskunnalta mitään, eikä tuloja ole. Jälkimmäisiä oli paljon etenkin 90-luvun laman ajan yrittäjissä.
ruoka avun lopettaminen johon vihreät ja demarit ja kokkarit pyrkii ,on mielestäni aivan järkyttävää. monen sairaan ja köyhän viimeinen apu.
itse kannatan ruoka avun ja muun avun antamista. apu menee perille, tunnen monta auttajaa ja avun saajaa.
pahuus, on mikä saa rikkaan kadehtimaan ,köyhälle annettua kuivaa leivän kannikkaa.
Demarit on outo puolue