Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä vaiheessa kerrot puhelinnumerosi ja osoitteesi deittikumppanille?

Vierailija
20.04.2021 |

Olen järkyttynyt kuinka helposti ja nopeasti ihmiset jakelevat numeroitaan toisilleen ilman että on tutustuttu pitkän kaavan mukaan toiseen. Miksi? Sitten ihmetellään miksi en halua heti kertoa numeroani tai missä asun. Miksi? En halua tietoja vääriin käsiin.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein, älä suostu. Nykyään ei ole turvallista jakaa tietoja kenelle tahansa.

Vierailija
2/28 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurempi riski on laittaa oma kuva nettiin. Joku voi varastaa identiteetin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotan tarpeeksi sitten, kun olen saanut käyttöoikeuden toisen pankkitiliin.

Vierailija
4/28 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla mies kysyi että voisiko soitella ja annoin numeron. Oli siinä varmaan jo yli 9 tuntia tunnettu joten en ihan heti antanut numeroa.

Nyt 23 vuotta yhdessä.

Vierailija
5/28 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tilanteesta mutta kohtuu nopeasti annan oikean nimeni ja sitä kautta voi löytää puhelinnumeroni jos haluu etsii. Loput tiedot suojattu

Vierailija
6/28 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti, kun nainen niitä kysyy.

Vierailija
7/28 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. 30 minuuttia chattaamisen aloittamisesta.

Vierailija
8/28 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ole mitään "deittikumppania". Henkilö jota tapaan, on vieras ihminen josta olen kiinnostunut - ei mikään KUMPPANI.

Vierailija
9/28 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamulla mies kysyi että voisiko soitella ja annoin numeron. Oli siinä varmaan jo yli 9 tuntia tunnettu joten en ihan heti antanut numeroa.

Nyt 23 vuotta yhdessä.

Silloin 23 vuotta sitten puhelinnumerollasi ei löytynyt sinusta samoja tietoja kuin mitä nyt löytyy.

Vierailija
10/28 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puhelinnumero on salainen, joten sen avulla ei saa mun osoitetietoja. Mutta harvalle sitä tulee siltikään annettua, kun esim. snapchatissa tai ig:ssäkin voi viestitellä. Osoitteen kerron sitten, kun kutsun deitin kotiini.

N40

Vierailija
11/28 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vähän riippuu.

Yleensä pyrin siihen, että voidaan viesteillä anonyymien pikaviestimien ja deittipalvelun kautta, että saadaan ekat treffit.

Olen tullut varovaisemmaksi sen jälkeen, kun joskus muutama vuosi sitten juttelin miehen kanssa, joka puhelimessa jutellessa vaikutti ihan tavalliselta, mutta sitten oli se kiinnostuneempi osapuoli ja alkoi lähetellä omituisia viestejä yksipuolisesti.

Niin nykyisellään jos treffit menevät ok, voin vaihtaa puhelinnumerot niiden jälkeen. Osoite selviää sitten, jos päästään siihen asti, että mies tulee kyläilemään.

Ja tiedän, että joillekin naisille taas puhelinnumeron vaihto on luottamuksen osoitus tai että on tärkeää, että jutellaan vaikka ensin puhelimessa ennen näkemistä. Itse taas en pidä siitä, että puhelinnumeron lisäämisen perusteella fb ehdottaa kaveriksi ja instagram myös tilin seuraajaksi.

Vierailija
12/28 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron että numero löytyy tiedustelusta, kuten nimikin

Vierailija
13/28 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinnumeron kerroin tinderissä yleensä siinä vaiheessa kun alettiin sopimaan tapaamisesta. Salainen numero kyseessä, joten ei suurta haittaa. Osoitetta ei ollut yleensä tarvetta kertoa, vaan tapaamiset sovittiin yleisille paikoille. Yhdelle kauempaa tulevalle kerroin kadun nimen.

Vierailija
14/28 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin antaa hyvin puhelinnumeron, koska se on salattu. Osoitetietoja en toki anna ennen kuin on tarkoitus tavata luonani.

Vierailija
15/28 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on kerran nähty ja jatkosta sovittu.

Miehet tyrkyttää puhelinnumeroa deittipalstoilla jo tokassa viestissä, mikä on sikäli kätevää, että sen avulla voi hyvässä lykyssä selvittää paljonkin. Kunhan saa nimen selville, niin hyvin löytyy facesta, LinkedInistä jne, miehillä kun on tapana käyttää samoja kuvia jokapaikassa.

Vierailija
16/28 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti ensin, mitä kaikkea kivaa ja kuohuvaa ne deittikumppanina ensin esiintyneet ovatkaan elämääsi aiemmin tuoneet! Siinä on juostu ja kovaa, piilouduttu, vaihdeltu numeroita salaiseksi ja haettu lähestymiskieltoja.

Vierailija
17/28 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun on kerran nähty ja jatkosta sovittu.

Miehet tyrkyttää puhelinnumeroa deittipalstoilla jo tokassa viestissä, mikä on sikäli kätevää, että sen avulla voi hyvässä lykyssä selvittää paljonkin. Kunhan saa nimen selville, niin hyvin löytyy facesta, LinkedInistä jne, miehillä kun on tapana käyttää samoja kuvia jokapaikassa.

Joo, ihan hauskoja juttuja löytää. Yksikin oli virastaan poispotkittu kun oli kännissä lähetellyt sopimattomia viestejä kunnanvaltuuston naispuolisille jäsenille. Löytyi lehtijuttu ukon nimellä.

Vierailija
18/28 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinnumeron annan 1-2 treffien jälkeen ja osoitteen, kun mies on tulossa kylään. Mun numero on salainen, mutta en silti halua jaella numeroani ennen kuin on jokin potentiaali löytynyt, kun on kokemusta kaikenlaisista riippakivistä ja ahdistun ei-toivotuista viesteistä. Asuinpaikan ja -muodon kerron jo viestitellessä, jos juttu tuntuu sujuvan. 

Vierailija
19/28 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla ole mitään "deittikumppania". Henkilö jota tapaan, on vieras ihminen josta olen kiinnostunut - ei mikään KUMPPANI.

Ei aloituksessa kysytty keitä tapaat, vaan missä vaiheessa annat puhelinnumeron tapaamallesi ihmiselle. Et tainnut menestyä koulussa, jos vastasit samalla tavalla kuin nyt ohi kysymyksen. Ha!

Vierailija
20/28 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan numeroni vasta papin aamenen jälkeen, mutta sitä ennen käytän prepaid-liittymää. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi