Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos joutuisit elämään Röllin maailmaan, niin mihin asiaan menisi ensimmäisenä hermot???

Vierailija
20.04.2021 |

Ja en nyt puhu elokuvasta niinkään, vaan siitä eeppisestä lapsuuden sarjasta..

Itse tekisin m*rhan heti ensimmäisenä, jos alkaisi se ärsyttävä Mauno mato laulu.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan menisi hermot siihen, että lapsia pelotellaan koska röllien etiketin mukaan "Röllin pitää olla välillä vähän tuhma" tms..

Silti rölli käy kuuntelemassa itse satuja Tiina Tontulta jne.

Ristiriitaista ja rölli selkeästi ajaa kaksilla, ellei jopa kolmilla rattailla paremmin kuin nykypoliitikot konsanaan....

Ehkä eduskuntalolla on otettu aktiivisesti mallia Röllin toiminnasta?

Vierailija
22/51 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en varpaita ja jalkojani pese ja kynsiä en aja. Rölliltä opittua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen, että pitäisi seurata kuinka kauheassa metsämökissä asusteleva suttuinen peikko elelee kuin aito vihreä, ihan eri kuin nykyajan tosi vihervassarit(kaan).

Päälle vielä se Röllin kaiken hygienian laiminlyöminen. Esim että sillä on suussa vain yksi iso hammas ja hiuspehko kamalassa kunnossa sekä likaiset varpaat.

Ja tämä herra vielä arvostelisi koko ajan "ihmisotusten" käytöstä. Vähemmästäkin alkaisi pinna kiristyä.

Vierailija
24/51 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kaikkeen, mihin kaikilla muillakin naisilla menisi hermo. En jaksa edes luetella, koska olen, hmm, asunut Röllin kanssa monta vuotta. Tai oikeastaan en ole, vaikka siltä tuntui jossain vaiheessa. Miespuoliset jälkeläiseni fanittivat sitä leffaa ja..no, se oli liian extremeä minulle.

Ehkä miehet ja naiset ovat jotenkin erilaisia, ja ehkä naiset eivät koskaan pysty kasvattamaan heitä sellaisiksi, että he olisivat kuin me. Tätä ei varmaan olisi pitänyt kirjoittaa, eikä edes ajatella. Edes kieli poskessa.

Vierailija
25/51 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen, kun "taikajuomaa" juonut rölli laulaa jossain laiturilla häläpäti laulun, jonka järjettömissä sanoituksissa vielä kuvittelee voittavansa syksyn sävelen ja evyraadissa vierailevansa... Ja varpaitahan ei edes laiturin nokassa pestä, hermot viimeistään siinä vaiheessa menisi:(

Vierailija
26/51 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen, jos joutuisin olemaan Röllin kanssa sinä päivänä kun rölli metsässä jaetaan kerran vuodessa kutsu rölleille saunaan. Jokainen voi miettiä, sekoaisiko itsekin vai säilyisikö järki Röllin sekoilun keskellä sinä "kauhun päivänä" tms vai miksi tuo sitä nimittikään...

Ja ohis mutta tosiaan, rölli jos kuka oli aito vihervassari, että siitä voisivat Helsingin punavihreät ottaa oppia:)

Vierailija
27/51 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko nämä ketjun kommentoijat ihan tosissaan? On kyllä pahasti mennyt Röllin idea ohi, jos likaiset varpaat on se pääpointti. Rölli on aivan ihastuttava sydämellinen hahmo ja niissä vanhoissa jaksoissa on paljon ajattelemisen aihetta. Se alkoholinjuonti-jaksohan juuri on varoitus alkoholinkäytöstä.

Vierailija
28/51 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen, että joidenkin luonnonsuojelija viherpeikkojen lapsi eli rölli sai pienenä löytää tulitikut. Tietämättä ulkomaailmasta edes sen vertaa, mitä ne ovat. Kommentithan olivat tasoa: "tulitikut, Meni tikut, rasiahan rapisee, kuka siellä on???"

Tämän jälkeen toki tämä ilmeinen erityislapsi sai leikkiä valvomatta tikuilla, sytyttäen rölli metsään tulipalon. Päätöntä säntäilyä sinne ja tänne, ensin koitettiin heittää vettä mutta ämpäri tyhjä. Sitten juostaan tupaan soittamaan apua ja palokuntaa. Muistetaan ettei sellaisia rölli metsässä ole.

Sitten sännätään ulos, juosten ympyrää. Vasta sitten muistetaan se ämpäri ja että ollaan järven rannassa. Sieltä tajutaan hakea ämpärillä vettä ja palokin sammuu. Eli ilmeinen erityislapsi, joka sai jo lapsena sekoilla ties mitä.

Kysyn vain, että missäs ne vanhemmat olivat koska seikkailu ajoittui aikaan kun rölli oli pikkurölli????

Vierailija
29/51 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan välittömästi jo siihen:

- Olen minä hirmuinen rölli ja on mulla metsässä tölli, siellä mä asustelen ja lapsia säikyttelen...

Siis miksi metsässä lähellä rantaa pitää olla joku säälittävä tölli, miksei upeaa omakotitaloa tai edes mökkiä?!???? Ja miksi niitä lapsia pitää säikytellä, näin vauvakuumeisena en hyväksy yhtään asiaa vaan töihin saisi ukko mennä! Jos joutuisin rölli metsään niin sekaisin jo, kun alkaisi kuulua se röllin tunnuslaulu.

Vierailija
30/51 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oikeastaan mihinkään kai. Nauttisin yksinkertaisesta ja maanläheisestä elämästä Röllin kanssa, katsellen asioita vaihteeksi ruohonjuuri tasolta:)

Vierailija
31/51 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robotti ruttuseen

Vierailija
32/51 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän minussa on vikana, kun en tiedä Röllin maailmasta oikein mitään, vaikka olen ohjelmaa kyllä lapsena katsonut. Asuu metsässä ja säikyttelee lapsia ja yrittää olla tuhma. Sitten on pari laulua. Mitä muuta tästä maailmasta edes pitäisi tietää? Harvinaisen tylsä, juureton ja juoneton hahmo. Vai olenko missannut jotain merkittävää? 

Vierailija
33/51 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mehän elämme jo Röllin maailmassa.

Vierailija
34/51 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen, että ikivihreä rölli pitää Mauno maton asemaa niin oikeana - nostaisi joskus sen Mauno madon esim olkapäilleen ihastelemaan maailmaa. Mutta ei, rölli vaan viihtyy kompostin tms vieressä laulamassa, että toinen elää ruohonjuuritasolla.

Vierailija
35/51 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Robotti ruttuseen, sen oikosulkuun ja julmaan toimintaan. Olkoonkin, että ruttunen luikki lopulta takaisin sähköhella Ellan luo.

Sähköhella-Ella ärsyttäisi, kun otti Ruttusen takaisin.

Ja Tiina Tonttu on rasittava.

Vierailija
36/51 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän minussa on vikana, kun en tiedä Röllin maailmasta oikein mitään, vaikka olen ohjelmaa kyllä lapsena katsonut. Asuu metsässä ja säikyttelee lapsia ja yrittää olla tuhma. Sitten on pari laulua. Mitä muuta tästä maailmasta edes pitäisi tietää? Harvinaisen tylsä, juureton ja juoneton hahmo. Vai olenko missannut jotain merkittävää? 

Olet.

Vierailija
37/51 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet.

Kerro toki lisää. Olen ohjelmaa katsonut noin 30 vuotta sitten, joten muistikuvat ovat hieman heikot. 

Vierailija
38/51 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet.

Kerro toki lisää. Olen ohjelmaa katsonut noin 30 vuotta sitten, joten muistikuvat ovat hieman heikot. 

Rölleissä käsiteltiin aika isoja teemoja. Ympäristön tilaa, erilaisuutta, uskottomuutta, ystävyyttä, normien rikkomista, pelkoja jne.

Vierailija
39/51 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt muista onko sarjasta vai leffasta, mutta seuraavaan menisi hermot...

Rölli, tuo ikivihreistä vihrein ja sympaattisin hahmo varsinkin sen "aidon vihreyden" saralla palvoo salaa roskia törkeissä palvontamenoissa!

Törkeämpää ja räikeämpää kaksinaismoralismia esim kuin sipilällä ikinä, ja se jos mikä on paljon..

Kannattaa googlata esim "rölli, roskanheittäjien messu" niin sitä Röllin pimeää puolta alkaa paljastua:(

Vierailija
40/51 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No naisena kai sekoaisin jo täällä lueteltuihin asioihin. Mutta ennenkaikkea varmaan vaivaisi se, ettei kukaan ole koskaan kertonut, että MIKÄ se tilipitappi tippi tappi joka veneestä puuttuu niin on!

Myös paikallisten vihervassareiden kokoontumiset (tottakai Röllin kaltaisen tekijän luona?) voisivat olla se hetki, kun psyyke oisi kovilla....