Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun alat seurustella ja takana on vuosi pari deittailua ja tapailua

Vierailija
20.04.2021 |

Poistatko tai estätkö puhelimestasi kaikkien muiden miesten numerot, joiden kanssa olet sinkkuna viestitellyt? Jotkuthan saattaa pitkänkin ajan kuluttua kysellä kuulumisia.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuosi-pari _tapailua_?? Just joo. En edes lähtisi moiseen leikkiin.

Oletettavasti tässä tarkoitettiin deittailua ja tapailua, ennen kuin tapasi sen seurustelukumppaninsa.

Kiitos selvennyksestä. En ole se kenelle vastasit mutta en osannut edes ajatella aloitusta näin, oli hieman hämäävästi muotoiltu.

Vierailija
22/31 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseään kunnioittava mies ei suostu siihen, että naisen elämässä pyörii exiä joiden kanssa ei ole lapsia.

Vierailija
24/31 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseään kunnioittava mies ei suostu siihen, että naisen elämässä pyörii exiä joiden kanssa ei ole lapsia.

Lasketaanko nekin exiksi, joita on tavannut kerran pari, mutta kaveruutta kummempaa suhdetta ei syntynyt?

Vierailija
25/31 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En poistaisi tai estäisi. Välillä tietty poistelen turhia numeroita puhelimesta, mutta en kenenkään miehen numeroa poista ihan vaan sen takia, että olen alkanut seurustella enkä hyväksyisi, että mies sellaista vaatisi minulta. Joidenkin entisten deittien kanssa ollaan kaverillisissa väleissä edelleen ja silloin tällöin vaihdellaan viestejä. Jos miehelle se ei sovi eikä hän minuun luota, ei suhteella ole edellytyksiä jatkua. Mustasukkaisuutta en suhteessa jaksa pätkääkään.

Vierailija
26/31 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole puhelimesta poistanut numeroita kuin silloin kun on käynyt ilmi että numero ei ole enää käytössä. En oikein hahmota miksi entisten numerot pitäisi poistaa. Ei minulla ole tapana kännissä soitella eksille vonkauspuheluita ja jos joku ex niin tekisi niin ihan mielelläni tietäisin kuka siellä soittelee jo ennen vastaamista. Mieheni kanssa olen ollut jo 17 vuotta, joten oletan kyllä että noista numeroista iso osa ei enää ole edes käytössä ja tuskin enää mulle soittelevatkaan niin että siinä mielessä voisi poistaa jos joskus ois ylimääräistä aikaa.

Jos kännipuheluita joku soittelisi niin sitten voisin toki laittaa estoon, mutta muuten pidän sellaista täysin naurettavana. Mitä siitä jos joku ex laittaa viestiä ja kysyy miten menee? Kai nyt jokaiset pitäisi kyetä ilman mitään järjetöntä draamaa vastaamaan "ihan ok olen parisuhteessa ja töissäkin menee kivasti" tms. Aika teinimeininkiä tuollainen estojen laittaminen.

Vierailija
27/31 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi noin pitäisi tehdä?

Kysyn koska miehen mielestä minulla ei saisi olla miespuolisia kavereita, jollaisiksi osa existä/ex-deiteistä on vuosien varrella muuttunut.

Nyt äkkiä naimisiin, niin mies saa sinusta vielä tukevamman otteen! Hopi hopi! On nimittäin sen verran kultakimpale kyseessä. 

Vierailija
28/31 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole puhelimesta poistanut numeroita kuin silloin kun on käynyt ilmi että numero ei ole enää käytössä. En oikein hahmota miksi entisten numerot pitäisi poistaa. Ei minulla ole tapana kännissä soitella eksille vonkauspuheluita ja jos joku ex niin tekisi niin ihan mielelläni tietäisin kuka siellä soittelee jo ennen vastaamista. Mieheni kanssa olen ollut jo 17 vuotta, joten oletan kyllä että noista numeroista iso osa ei enää ole edes käytössä ja tuskin enää mulle soittelevatkaan niin että siinä mielessä voisi poistaa jos joskus ois ylimääräistä aikaa.

Jos kännipuheluita joku soittelisi niin sitten voisin toki laittaa estoon, mutta muuten pidän sellaista täysin naurettavana. Mitä siitä jos joku ex laittaa viestiä ja kysyy miten menee? Kai nyt jokaiset pitäisi kyetä ilman mitään järjetöntä draamaa vastaamaan "ihan ok olen parisuhteessa ja töissäkin menee kivasti" tms. Aika teinimeininkiä tuollainen estojen laittaminen.

Minä taas en hahmota miksi entisten numeroita säilyttelisi puhelimessa. Kuitenkaan en ole enää kyseisten ihmisten kanssa missään tekemisissä enkä tule olemaankaan, joten ne ovat täysin turhia. Hyvä jos edes muistaa kuka heppu on kyseessä.

Jos ex laittaisi jotain tyhjänpäiväistä kuulumistenkyselyviestiä, jättäisin kyllä ihan hyvällä omallatunnolla vastaamatta. Ei häntä kuitenkaan oikeasti edes kiinnostaisi, kun ei ole vuosiin sitä ennenkään kiinnostanut.

Vierailija
29/31 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
30/31 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En poistaisi tai estäisi. Välillä tietty poistelen turhia numeroita puhelimesta, mutta en kenenkään miehen numeroa poista ihan vaan sen takia, että olen alkanut seurustella enkä hyväksyisi, että mies sellaista vaatisi minulta. Joidenkin entisten deittien kanssa ollaan kaverillisissa väleissä edelleen ja silloin tällöin vaihdellaan viestejä. Jos miehelle se ei sovi eikä hän minuun luota, ei suhteella ole edellytyksiä jatkua. Mustasukkaisuutta en suhteessa jaksa pätkääkään.

Sama. En deittaillut ja tapaillut ennen puolisoni tapaamista; olin ollut edelliset seitsemän vuotta sinkkuna ja niiden aikana tavannut miehiä suurin piirtein yhden käden sormilla laskettavan määrän eli vähemmän kuin yhden vuodessa. Ei tainnut olla heistä enää kenenkään yhteystietoja puhelimessani.

Mutta parisuhteen takia en ole yhtäkään ihmistä poistanut yhteystiedoistani tai ystävistäni. Miespuoliset ystävät ovat siellä ihan kuten ennenkin.

Vierailija
31/31 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasketaanko nekin exiksi, joita on tavannut kerran pari, mutta kaveruutta kummempaa suhdetta ei syntynyt?

Miksi kukaan haluaisi pitää tuollaisia elämässään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan