Miehellä ei ollut asunnossaan leipää, aamupala pilalla
Tai oli kuivaa näkkileipää, hän kuulemma ei muuta syö. Itse olen tottunut syömään paahtoleipää, tuorejuustoa ja hilloa aamuisin
Kommentit (21)
Saat diabeteksen tuollaisella aamupalalla. Hilloa ja paahtoleipää on pahin mahdollinen kombo.
Oho, olet kuin mieheni! Hän tulee luokseni ja ihmettelee, miksei ole leipää ja juustokin on homeessa. Ilmeisesti minun pitäisi huolehtia näistä, vaikka itse en niitä syö. Kaapissa on kyllä (lähes) aina hapankorppuja sekä voita.
Olet varmaan tosi sairas. Onko muukin ruokasi yhtä ravinnotonta? Leipä ei ole hyvää ravintoa, oli se sitten paahtista tai näkkäriä.
Vähästäpä on sinulla aamu pilalla. Tiedtäkö, että sekä korvien välille että kehollekin tekee vaihtelu välillä ihan hyvää. Liika kaavoihin kangistumienn ja joustamattomuus on aina pahasta. Jos päivä menee pilalle siitä, että aamupala on jotain muuta kuin mihin on aina tottunut, on ehkä syytä tarkastella omaa suhtautumistaan asioihin ja elämään noin yleensä.
Seuraavalla kerralla älyät viedä mukanasi paahtoleipää, tuorejuustoa ja hilloa kun käyt miehellä kyläilemässä.
Tapailemasi mies on leivätön sika. Antoiko edes kyytiä yöllä?
on se rankkaa, varmasti vähän helpotti kun sait tänne avautua.
Jos vielä ahdistaa niin kannattaa olla yhteydessä työterveyteen.
Porvoohan on idyllinen kulttuurikylä, luulisi että sieltä löytyy aamiaiseksi leipomoita ja leipää "hur mycket"!
Komea Henry kutsui minut yöpalalle. Hernekeittoa ja homehtunutta juustoa oli tarjolla.
Kiitin ja lähdin kotiin nakkikioskin kautta.
Vierailija kirjoitti:
Seuraavalla kerralla älyät viedä mukanasi paahtoleipää, tuorejuustoa ja hilloa kun käyt miehellä kyläilemässä.
Tuskin älyää.
Näkkileipä yleisesti ottaen on melko lailla kuivaa. Jos näkkileipä ei ole kuivaa, se on pilalla.
Vierailija kirjoitti:
Näkkileipä yleisesti ottaen on melko lailla kuivaa. Jos näkkileipä ei ole kuivaa, se on pilalla.
Sen voi kastaa siihen yrttijuomaan.
Näkkärin voi lämmittää paahtimessa.
Märkä näkkileipä on minusta pahempaa kuin kuiva näkkileipä.
Seuraavalla kerralla ota leipä mukaan?
Aamupalalla oltava kananmunia, mehua, kahvia, puuroa tai muroja, leipää ja leikkeleitä. Tai mentävä ulos, kaupan ulkopuolella haukata kylmää lihapiirakkaa, kioskilta kahvit.
On sulla ollut surullinen aamu. Jos kaapissa olisi ollut vaikka jotakin puurohiutaleita tai jauhoja, olisit voinut leipoa aamupalaleipää.