Lähetys ohjataan toiseen noutopisteeseen, koska valittu automaatti on täynnä
Alan epäillä ettei tuota paikallista postin automaattia edes yritetä täyttää kun tää on jo kuudes kerta peräkkäin kun lähetys ohjataan suoraan muualle viime kesän jälkeen.
Kommentit (29)
Eilen just tuli telkkarissa se postnordin mainos, jossa kerrotaan että älä seuraa pakettiasi vaan anna paketin seurata sinua. Postilla on just toisinpäin :-)
Milloinkahan olisi niin kehittynyttä, että asiakas saisi valita tilausta tehdessään itse sen kuljetusyhtiön? Itse en viitsi enää tilata mistään mikä käyttää postia, koska se verkkokaupan helppous menee tuossa paketin noutovaiheessa. Myös siinä tapauksessa että sitä pakettia pitäisi erikseen maanitella ja vaatia kuljetettavaksi siihen noutopisteeseen jonka alunperin oli valinnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noi on oikeasti aika syvältä. Mulle on käynyt niinkin, että paketti menee täällä stadissa toiselle puolelle kaupunkia - ja täällä ei kyllä käy selitykseksi se, ettei muka lähempää löydy automaateissa paikkoja, niitä kun on todella tiheästi. Kiva ajaa tunti tai mennä julkisilla yhteensä 1,5 tuntia hakeakseen paketin.
Miksi et pyydä Postia siirtämään sitä pakettia siihen automaattiin mihin olet sen tilannut?
Ja odottaa viikon sitä ja mahdollisesti sittenkin hakenut sen jostakin kaukaa? Haloo nyt.
Vierailija kirjoitti:
Tuo ilmoitus tulee postin seurantakoodilla ilmeisesti aina automaattisesti kun lähetys on kirjattu järjestelmään. Näin posti saa mielestään vapauden toimittaa paketti minne sattuu.
Itsehän ne edellispäivänä pyysi app:issa valitsemaan että toimitetaanko postiin vai automaattiin. Valitsin automaatin kun se on paljon lähempänä. Joskus illalla myöhään tuli sitten tää että sori ei mahu automaattiin ja nyt se kait sitten menee sinne (asiamies) postiin. Hohhoijaa tätä kätevää palvelua.
Miksi prkeleessä posti luopui noista omista myymälöistään ja palvelupisteistään kun kerran niitä tarvittaisiin edelleen? Paketit ei mahdu automaatteihin jolloin ne joutuu kuitenkin noutamaan lähimmästä postin palvelupisteestä johon ne on viety hyllytettäviksi..
Olisi parempi että saisi halutessaa päättää että haluaa tiettyyn automaattiin vaikka kestäisi kauemmin. Eli paketti menisi jonoon ja kun automaatissa on tilaa se vietäisiin sinne. On aika ikävää jos autottomalle paketti siirretään automaattiin joka on toisella puolella kaupunkia.
Mulla menee aina paketit Box by Postiin Espan lähellä ja sinne on liikenneyhteydet aivan persiistä ,autoa on turha edes kuvitella pysäköivänsä sinne.
Viimeksi piti mennä sitten taksilla edes taas.
Miksi posti on edes laittanut sen niin persiistä olevaan paikkaan?
Vierailija kirjoitti:
Eilen just tuli telkkarissa se postnordin mainos, jossa kerrotaan että älä seuraa pakettiasi vaan anna paketin seurata sinua. Postilla on just toisinpäin :-)
Milloinkahan olisi niin kehittynyttä, että asiakas saisi valita tilausta tehdessään itse sen kuljetusyhtiön? Itse en viitsi enää tilata mistään mikä käyttää postia, koska se verkkokaupan helppous menee tuossa paketin noutovaiheessa. Myös siinä tapauksessa että sitä pakettia pitäisi erikseen maanitella ja vaatia kuljetettavaksi siihen noutopisteeseen jonka alunperin oli valinnut.
HMllä sai aiemmin valita kahdesta, mutta tiedä sitten miksi tuo vaihtoehto poistui yht'äkkiä ja yllärinä paketit kuskaakin pelkkä posti..
Kaksi tilausta tehnyt ja kumpikaan paketeista ei ollut siinä automaatissa jonka valitsin. Toista varsinkin vtuttu lähteä hakemaan tuolta reilun 3 kilsan päästä kun se oli niin littana että olisi mahtunut postiluukustakin.
Vierailija kirjoitti:
Kas kummaa, kun asiamiespostit ja Matkahuolto toimii silti moitteetta.
Ei toimi homma kyllä Matkahuollollakaan. Taas tuli ilmoitus että "Noutopiste täynnä". Piti tulla lähelle automaattiin. Aiemmin sentään ne on ohjautuneet lähemmäksi palvelupisteeseen, mistä toki paketti pitää autolla hakea. Nyt meni ruuhkaisimpaan palvelupisteeseen toisaalle. Nämä automaattihommat ei pääsääntöisesti toimi, ei MH eikä Posti. Budbee ehkä hieman yllättäen toimi parhaiten.
Alkaa vaikuttaa siltä, ettei ne edes yritä ajella jakeluautolla kierrosta. Laittavat vaan varastolla viestejä ihmisille että paketti on liian iso tai automaatti täynnä ja ajavat sitten illalla, jos silloinkaan, kuorman johonkin palvelupisteelle missä pitää jonottaa. Se siitä näppärästä automaatista lähellä.
Joo, ei kyllä hyvää päivää tota postin toimintaa, ei järjen hiventäkään. Niin täynnä asiamiespostit ei ole juuri koskaan, ettei sinne paketit oikeasti "mahdu".