Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tässä EI ole kyse teistä, maskista kieltäytyjät

Vierailija
19.04.2021 |

Niin. Voitte aivan vapaasti parkua teidän "oikeuksistanne", mutta teillä ei kuitenkaan ole mitään oikeutta tapattaa viattomia ihmisiä vain sen takia, koska luulette olevanne uniikkeja lumihiutaleita keitä ei koske mitkään suositukset eikä velvollisuudet.

Olette vain auktoritettiongelmaisia kakaroita.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota, jos olet ylipainoinen tai perussairas tai muuten vain pelkäät elämää kuollaksesi niin se on sinun vastuullasi suojata itsesi tai vältellä paikkoja joista voit koronan saada. Muilla ei tällaista vastuuta ole elämästäsi tai muiden elämästä. Ei ole enemmistön tehtävä suojella sinua pöpöiltä, kun sinä voit tehdä sen aivan itse.

Vierailija
22/28 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän samaa maskia niin kauan kuin lenksut napsahtaa poikki, tai sisäpuoli on niin meikkivoiteessa etten viitsi enää nenälleni sitä pistää.

Saattaisin tähän touhuun panostaakin, jos olisin edes yhden tsemppaavan kommentit saanut niistä mitä rajoitukset on aiheuttaneet (niin minulle, perheelleni kuin suuremmassa mittakaavassa maailmalle). En yksinkertaisesti viitsi uhrata senttiäkään enää niiden puolesta, jotka eivät ymmärrä kolikon toista puolta.

Joten siitäs saitte.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavat ovat tapattaneet jo vuosikymmeniä muita kuluttamalla terveydenhuollon resursseja. Niin makaa kuin petaa.

Vierailija
24/28 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastun jos hengitän jäte-ilmaa. Ihminen on suunniteltu vetämään sisään happea ja typpeä eikä mitään  väsyttävää hiilidioksidin sekaista kaasua. kyllä ilmankäyttö on ihmisen perusoikeus. Se on sitä paitsi vielä laadukasta saksalaista umts-ilmaa jota suomi osti ammoin 4,3 miljaardilla. Hengitetään nyt pois kaikki tuo hyvä ja kalliilla hankittu priima saksa-ilma  ennenkuin ne keksitään rahapulassa myydä ulkomaille

Vierailija
25/28 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maski-hullu taas vauhdissa.

Vierailija
26/28 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lopettanut tyystin maskin käytön.

Sillee. Helppoa.

Vierailija
27/28 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään vaaranna ketään sillä, että hengitän vapaasti.

Mutta huomaa kyllä näistä aloituksista, että joillakin on pidempään ollut happivajaus aivoissa.

Vierailija
28/28 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole käyttänyt maskia kuin nopeasti kaupassa käydessäni ja mun mies joutuu töissä pitämään koko ajan. Hän sairastui coronaan, minä en.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän