Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huutonet-myyjät!

Vierailija
15.08.2006 |

Miksi suurin osa myyjistä ei anna palautetta ennen kuin ostaja on antanut omansa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ostaja on antanut palautteensa, tiedän hänen varmasti saaneen tavarat ja voin pistää oman palautteeni.

Vierailija
2/5 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaja on hoitanut osuutensa, kun on maksanut sinulle tuotteen.

Mitä tekemistä sillä on, onko paketti perillä vai ei?

Vierailija:

Kun ostaja on antanut palautteensa, tiedän hänen varmasti saaneen tavarat ja voin pistää oman palautteeni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ninkin on kerran käynyt, että posti hukkasi paketin. En noista kostonegoista tiedä tuon taivaallista, sillä huutonet ei ole minulle mikään harrastus. Annan rehellisen palautteen kauppojen sujumisesta huolimatta siitä mitä ostaja on laittanut. Kertaakaan ei ole tarvinnut negaa pistää.

Vierailija
4/5 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun maksu näkyy tilillä tai olen saanut huutamani tuotteen.

Sellaiset tyypit ihmetyttää jotka pyytää palautetta jo ennen kuin tuotetta on maksettu tai postitettu. Itse eivät kuitenkaan vaivaudu palautetta antamaan.

Ihmeen moni antaa palautteen vasta sitten kun itse on saanut ensin palautteen.

Vierailija
5/5 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja useammin olen ollut ostajana, joten palautteen olen pääsyt antamaan vasta kun tavara on vaihtanut omistajaa.

En ole myöskään koskaan lähettänyt mitään, mutta varmaan antaisin palautteen kun olen vienyt tavaran postiin.

Harmittaa kyllä kun monet eivät ole antaneet mulle minkäänlaista palautetta, vaikka minä annan aina. Höh! :)