Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko se Pfizerin rokote varmasti turvallinen?

Vierailija
19.04.2021 |

Mietityttää.

Kommentit (102)

81/102 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs lääkäri täällä Ruotsissa sanoi että kohta tulee pillereitä joita voi ottaa koronaa vastaan.Hän itsekään ,vanhempi, ei ota nyt rokotuksia vaan odottaa tuota uutuutta. 

Vierailija
82/102 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkällä aikavälillähän kukaan ei vielä tiedä turvallisuudesta yhtään mitään. Mutta itse sain jo molemmat Pfizerit ja mitään sivuoireita ei tullut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/102 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkän aikavälin turvallisuudesta voi saada tiedon vain pitkällä aikavälillä. 

Vierailija
84/102 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain Pfizerin, ja ainoastaan ekana yönä pistos kohdassa lihas oli hiukan kipeä, ei muuta. Nikutti normaalia aiemmin, ei muuta

Vierailija
85/102 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän nyt kaksi vanhempaa ihmistä, joilla on verenpaine romahtanut ja johtanut kuolemaan muutaman päivän kuluttua Pfizerin rokotteesta. Kumpikin Suomessa. En tiedä onko kumpaakaan merkitty mihinkään tilastoihin, ainakaan toista ei (oli sukulainen kyseessä). Lääkäri väitti, että oli sattumaa eikä liity mitenkään rokotteeseen. Tuntuu vain vähän kummalliselta, että kahdelle vanhemmalle mieshenkilölle tapahtui täsmälleen samalla tavalla, ja se olisi sattumaa.

Olen hoitaja ja vastuullani ollut potilas kuoli 2 viikkoa Pfizerin rokotteen jälkeen aivoveritulppaan. Olen keskustellut tässä kollegojen kanssa ja kaikki sanoo, ei voi mitään, ei luokitella koronarokotteen johdosta johtuvasta kuolemaksi koska mitään ei voi todistaa. Itse en voi elää tämän asian kanssa enää, olen miettinyt että jos laitan potilaani puolesta haittavaikutusilmoituksen Fimeaan. Kaikki muut suhtautuu niin välinpitämättömästi... ei voi todistaa ei voi todistaa.... Pistää miettii et kuinka paljon näitä muita tapauksia on? *Ihmiset ei vaan tee ilmoituksia.

Eräs tuttuni sai pari vuorokautta rokotuksen jälkeen veritulpan jalkaansa. Epäilevät että johtuu rokotteesta. Näitä tullaan vielä näkemään. Nämä rokotteet ovat aivan uudenlaisia, joten kukaan ei tiedä mitä haittavaikutuksia voi tulla vaikka 5-vuoden sisällä. Aika vakavia on kyllä nämä tulppatapaukset. Tilastotkin vielä kehittyy joten ei niihin tilastoihinkaan liikaa kannata luottaa.

Mun naapurin kummin kaima, sai kans viime vuonna, tosin en muista mitä.

Vierailija
86/102 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

varmasti turvallisempi kuin koronan sairastaminen!

Mitenkas kavi sen norjalaisen koronavahattelijan? Piti pirskeita joissa ihmiset altistuivat ja sitten jakoivat virusta eteenpain. Ukko itse kuoli.

Vierailija
87/102 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mina ja mieheni saimme J&J rokotteen, ei edes pistoskohdassa tuntunut mitaan. Nythan se on tauolla kun 7 ihmista on saanut aivoveritulppia ja 7.5 miljoonaa on silla rokotettu.

Vierailija
88/102 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

varmasti turvallisempi kuin koronan sairastaminen!

Mitenkas kavi sen norjalaisen koronavahattelijan? Piti pirskeita joissa ihmiset altistuivat ja sitten jakoivat virusta eteenpain. Ukko itse kuoli.

Miten kävi 50 000 norjalaiselle, jotka sairastivat koronan?

Vierailija
89/102 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, aikoja jätetty varaamatta vaikka saisivat Pfizerin.

Minut rokotettiin Astralla, oon 55v.

Sekoitetta en uskalla toisella kerralla ottaa, eli yhdellä mennään.

Vierailija
90/102 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös kaikissa lääkkeissä ole sivuvaikutuksia? Joilleikkin niitä vaan ei tule ja toisille , no jotain.

Totta, mä sain voidetta ihottumaan ja vitsi, että tuli luettua haittavaikutukset.

Sain myös Pfitserin rokotteen ja kyllä se voide on vaarallisempi🤔

Vierailija
91/102 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole.

Allergisille se ei sovi varsinkaan.

Siitä informoivat brititkin heti.

On se. Olen moni allerginen ja astmaatikko enkä saanut yhtään mitään sivuoireita kun otin pfizerin piikin.

Vierailija
92/102 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään asia ei ole "varmasti turvallinen".

Vierailija
93/102 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi, aikoja jätetty varaamatta vaikka saisivat Pfizerin.

Minut rokotettiin Astralla, oon 55v.

Sekoitetta en uskalla toisella kerralla ottaa, eli yhdellä mennään.

Älä hyvä ihminen jätä rokotetta kesken.

Vierailija
94/102 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkky olo oli rokotusta seuranneen päivän. En suosittele kenellekkään.

Vierailija
95/102 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään noista piikeistä ei ole mitenkään turvallinen. Yhdestäkään ei tietenkään ole vielä pitkäaikaisseurannan tietoja.

Vierailija
96/102 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin riskiryhmäläisenä ei tarvi miettiä. En halua teholle.

Vierailija
97/102 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Eräs lääkäri täällä Ruotsissa sanoi että kohta tulee pillereitä joita voi ottaa koronaa vastaan.Hän itsekään ,vanhempi, ei ota nyt rokotuksia vaan odottaa tuota uutuutta. 

No.

Jättäisin Tengelen lausunnot ihaan omaan arvoonsa.

On ollut sen verran rumaa jälkeä...

Vierailija
98/102 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allerginen reaktio

Vierailija
99/102 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sain Phizerista allergisen reaktion, päästä varpaisiin ihottuma, joka kesti noin 4 vrk. Kävin ensiavussa ja olin seurannassa. Antihistamiini ja kortisoni tehosivat isoina annoksina, mutta olo ei ollut kiva. Nyt mietitään voiko uudelleen rokottaa. Silti suosittelen kaikille rokotetta. Tämmöinen reaktio on todella harvinainen ja rokotuspaikalta ei kannata lähteä liian ajoissa pois.

Vierailija
100/102 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylla se niin on etta jos tanaan syo hapanleipaa ja huomenna kuolee niin on sen hapanleivan syy.