Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko se Pfizerin rokote varmasti turvallinen?

Vierailija
19.04.2021 |

Mietityttää.

Kommentit (102)

Vierailija
41/102 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi miljoonasta kuolee rokotteeseen ja yksi sadasta koronaan. Rokote parantaa henkiinjäämis mahdollisuuksiasi monituhatkertaisesti. Aika hyvä suhde.

Vierailija
42/102 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toffo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sen turvallisempia tai vaarallisempi kuin muutkaan rokotteet.

Lue Fimean sivuilta, mitä sivuvaikutuksia Pfizeristä voi tulla.  Niitä on jopa enemmän kuin Astra Zenecalla.

Pitkän ajan turvallisuudesta ei kukaan vielä tiedä yhtään mitään.

Astra Zenecan rokotteesta on löydetty tuo harvinainen aivovaltimotukos, muutamilla ihmisillä.

Muutenhan se on ok rokote siinä missä muutkin rokotteet, ja erikoisen tehokas vakavaan tautimuotoon.

Paitsi että Pfizerin ja Modernan aineet eivät täytä rokotteen määritystä. Ovat nanotekniikkaan perustuvia geeniterapialääkkeitä. Tämän voit itse tarkistaa esim.kyseisten firmojen sivuilta jossa kertovat kuinka mrna-aineet toimivat. Pitkäaikaisista vaikutuksista eivät tiedä itsekään. Aineet ohittavat normaalin immuunijärjestelmän ja elimistö "ohjelmoidaan"tuottamaan haluttua piikkiproteiinia.

Näin siis teoriassa..

Naurahdin tälle ääneen. Rokotteen "määritys", geeniterapia ja normaalin immuunijärjestelmän ohitus, kerropa näistä vähän enemmän, maanantai-iltapäivääni piristäisi toinenkin naurunhörähdys.

Kyllä rokotteen määritelmä sisältää, että pitää vähentää tartuttavuutta. Faucikin sanoo, että pitää rokotuksesta huolimatta pitää maskia ja etäisyyttä. WHO vastustaa rokotepasseja juuri siitä syystä, ettei vaikutuksesta tartuttavuuteen ole näyttöä. Rokotuksen määritelmä ei ole vain joku piikki.

Ei ole näyttöä ei tarkoita ettei vaikutusta olisi, ainoastaan että sitä ei ole vielä riittävästi tutkittu. Ja viime kuukausinahan näyttöä on jo reippaasti saatukin sen puolesta että myös tartuttavuus vähenee radikaalisti. Se ei kylläkään ole mikään edellytys rokotteen kutsumiseksi rokotteeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/102 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikissa rokotteissa on riski, mutta se riski on huomattavasti pienempi kuin siinä, että jättää rokotteen ottamatta.

Koronaan on kuollut jo yli 3 miljoonaa ihmistä, kun koronarokotteeseen taas muutama ihminen.

ÄLÄ VALEHTELE. Koronarokotteisiin on kuollut jo tuhansia ihmisiä Euroopassa.

Muuan tutkija ilmoitti että n. 70 miljoonaa amerikkalaista tulee kuolemaan niihin. Nyt ollaan jo saatu vakuuttavia tuloksia maailmanlaajuisesti. Minulle tähän menessä saatu virallinen data on jo vakuuttanut asian.

Varmaan joku salaliitto, kun tuhasien kuolemaa Euroopassa ei ole uutisoitu, siis rokotteesta johtuvaa. Ja 70 miljoonaa amerikkalaista, minä taas olen saanut aivan varmasta lähteestä tiedot , että kaikki amerikkalaiset kuolevat. Kukaan niistä jotka ovat rokotteen ottaneet eivät ole elossa 100 v jälkeen. Semmottiisia mää olen kuullut.

Vierailija
44/102 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turvallinen?

Sitä kun ei kukaan tiedä ennen kuin ajan kanssa. Omalla vastuulla mennään siihen asti.

Tällä hetkellä on tutkimus menossa 2021-2023 rokotteista. Eli koekaniineja olkaan täysin uudelle rokotteelle, millaista ei ole ikinä ennen käytetty.

"kyseessä on ensimmäinen RNA-teknologiaan perustuva rokote"

https://www.laakarilehti.fi/ajassa/ajankohtaista/pfizerin-koronarokote-…

Ensimmäiset mRNA:t pistetty elukoihin jo 90-luvulla ja ihmisiinkin reilut kymmenen vuotta sitten. 

Vierailija
45/102 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi turvallisempi kuin ajaa Helsingistä esim. Turkuun tai Tampereelle.

Vierailija
46/102 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän nyt kaksi vanhempaa ihmistä, joilla on verenpaine romahtanut ja johtanut kuolemaan muutaman päivän kuluttua Pfizerin rokotteesta. Kumpikin Suomessa. En tiedä onko kumpaakaan merkitty mihinkään tilastoihin, ainakaan toista ei (oli sukulainen kyseessä). Lääkäri väitti, että oli sattumaa eikä liity mitenkään rokotteeseen. Tuntuu vain vähän kummalliselta, että kahdelle vanhemmalle mieshenkilölle tapahtui täsmälleen samalla tavalla, ja se olisi sattumaa.

Onpa surullista. Otan osaa!

Tapahtuuko tuo ensimmäisestä annoksesta vai toisesta. Mitä lääkäri sanoi syyksi verenpaineen äkilliseen alenemiseen?

Millaisessa kunnossa nuo läheisesi olivat?

Ensimmäinen annos oli kummallakin. Läheinen oli monisairas ja liikuntavammainen, rokotettiin ensimmäisten joukossa koska kuului riskiryhmään. Toisen (joka ei siis ollut sukulainen) sairaushistoriasta minulla ei ole tietoa, mutta ainakaan ulospäin näin vieraalle ei näkynyt mitään ihmeellistä ja vietti ihan normaalia elämää. Molemmat olivat about seitsemänkymppisiä.

En ole varma, mikä sukulaiseni virallinen kuolinsyy oli. Pitää kysyä hänen lähiomaiseltaan.

Vierailija
47/102 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Astra Zenecan ollut heikommin suojaava kuin muut rokotteet?

Itselläni on iäkäs syöpää sairastava ( plus diabetes, verenpainetauti) ja mistään emme saa oikeaa faktatietoa siitä mikä rokote kannattaa ottaa. Sen voin sanoa, että terveydenhuolto on jättänyt hänet täysin heitteille. Yritän saada tietoa ja vastauksia, mutta en saa muuta kuin ympäripyöreää jargonia vastaukseksi.

Vierailija
48/102 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti.

Jos et piittaa pidemmällä aikavälillä ilmenevistä ongelmista.

Veritulpat sunmuut on kuitenkin suht hoidettavissa.

Myöhemmät ilmiöt ei.

Mutta tästä ei saa puhua.

Vierailija
49/102 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pfizerin toimitusjohtaja on sanonut että kaikki korona rokotetut saa syövän jollakin aikavälillä. Lääkärit ei niitä itse ota.

Aika suuri osa ihmisistä saa syövän jollain aikavälillä.

Vierailija
50/102 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö Astra Zenecan ollut heikommin suojaava kuin muut rokotteet?

Itselläni on iäkäs syöpää sairastava ( plus diabetes, verenpainetauti) ja mistään emme saa oikeaa faktatietoa siitä mikä rokote kannattaa ottaa. Sen voin sanoa, että terveydenhuolto on jättänyt hänet täysin heitteille. Yritän saada tietoa ja vastauksia, mutta en saa muuta kuin ympäripyöreää jargonia vastaukseksi.

Viimeisten tietojen mukaan taisi olla paremmin suojaava.

Mutta kuka näissä mukana pysyy.

Vierailija
51/102 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toffo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sen turvallisempia tai vaarallisempi kuin muutkaan rokotteet.

Lue Fimean sivuilta, mitä sivuvaikutuksia Pfizeristä voi tulla.  Niitä on jopa enemmän kuin Astra Zenecalla.

Pitkän ajan turvallisuudesta ei kukaan vielä tiedä yhtään mitään.

Astra Zenecan rokotteesta on löydetty tuo harvinainen aivovaltimotukos, muutamilla ihmisillä.

Muutenhan se on ok rokote siinä missä muutkin rokotteet, ja erikoisen tehokas vakavaan tautimuotoon.

Paitsi että Pfizerin ja Modernan aineet eivät täytä rokotteen määritystä. Ovat nanotekniikkaan perustuvia geeniterapialääkkeitä. Tämän voit itse tarkistaa esim.kyseisten firmojen sivuilta jossa kertovat kuinka mrna-aineet toimivat. Pitkäaikaisista vaikutuksista eivät tiedä itsekään. Aineet ohittavat normaalin immuunijärjestelmän ja elimistö "ohjelmoidaan"tuottamaan haluttua piikkiproteiinia.

Näin siis teoriassa..

Naurahdin tälle ääneen. Rokotteen "määritys", geeniterapia ja normaalin immuunijärjestelmän ohitus, kerropa näistä vähän enemmän, maanantai-iltapäivääni piristäisi toinenkin naurunhörähdys.

Kyllä rokotteen määritelmä sisältää, että pitää vähentää tartuttavuutta. Faucikin sanoo, että pitää rokotuksesta huolimatta pitää maskia ja etäisyyttä. WHO vastustaa rokotepasseja juuri siitä syystä, ettei vaikutuksesta tartuttavuuteen ole näyttöä. Rokotuksen määritelmä ei ole vain joku piikki.

Ei ole näyttöä ei tarkoita ettei vaikutusta olisi, ainoastaan että sitä ei ole vielä riittävästi tutkittu. Ja viime kuukausinahan näyttöä on jo reippaasti saatukin sen puolesta että myös tartuttavuus vähenee radikaalisti. Se ei kylläkään ole mikään edellytys rokotteen kutsumiseksi rokotteeksi.

Kyllä rokotepasseja ajetaan EU:ssa vahvasti juuri sen perusteella, että tämä geeniterapia olisi rokote ja vähentäisi siten myös tartuntoja. Mitään näyttöä ei ole. Vasta ensi talvena nähdään.

Vierailija
52/102 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pfizerin toimitusjohtaja on sanonut että kaikki korona rokotetut saa syövän jollakin aikavälillä. Lääkärit ei niitä itse ota.

Aika suuri osa syöpään kuolleista saa koronatartunnan sairaalassa ja lopulta merkataan "koronaan liittyväksi kuolemaksi".

Vierailija
53/102 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä niitä ole pitkäaikaisesti ehditty testata vielä joten on niissä riskinsä. Tietty jos on koronariskiryhmää niin sitten varmaan kannattaa ottaa vähän enemmän riskiä

Vierailija
54/102 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mutta korona on suurempi paha.

Oh, really?

Vierailija
55/102 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika suuri osa syöpään kuolleista saa koronatartunnan sairaalassa ja lopulta merkataan "koronaan liittyväksi kuolemaksi".

Niin varmasti. Taisit ottaa itse selvää.

Vierailija
56/102 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikissa rokotteissa on riski, mutta se riski on huomattavasti pienempi kuin siinä, että jättää rokotteen ottamatta.

Koronaan on kuollut jo yli 3 miljoonaa ihmistä, kun koronarokotteeseen taas muutama ihminen.

ÄLÄ VALEHTELE. Koronarokotteisiin on kuollut jo tuhansia ihmisiä Euroopassa.

Muuan tutkija ilmoitti että n. 70 miljoonaa amerikkalaista tulee kuolemaan niihin. Nyt ollaan jo saatu vakuuttavia tuloksia maailmanlaajuisesti. Minulle tähän menessä saatu virallinen data on jo vakuuttanut asian.

Varmaan joku salaliitto, kun tuhasien kuolemaa Euroopassa ei ole uutisoitu, siis rokotteesta johtuvaa. Ja 70 miljoonaa amerikkalaista, minä taas olen saanut aivan varmasta lähteestä tiedot , että kaikki amerikkalaiset kuolevat. Kukaan niistä jotka ovat rokotteen ottaneet eivät ole elossa 100 v jälkeen. Semmottiisia mää olen kuullut.

Numerot ovat kyllä virallista faktaa, mutta toimittajat tietävät, että ihmiset eivät osaa tulkita niitä oikein. Siksi eivät julkaise. Sopii myös miettiä, miksi koronaan liittyviin kuolemiin suhtaudutaan täysin eri tavoin. Numerot ruudussa koko ajan, vaikka kaikki toimittajat tietävät, että ne ovat jopa alle normi influenssatalven.

Vierailija
57/102 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos tauti loppuu eivätkä ihmiset haluakaan rokotusta...

Ja kas vaan tuo aasialaistaustainen nainen on World Economic Forumin työntekijä. 

Vierailija
58/102 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin varmasti. Taisit ottaa itse selvää.

No oulussahan noin kävi parille kymmenelle saattohoitopotilaalle.

Vierailija
59/102 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään sain kyseisen rokotteen, tähän mennessä ei muita oireita kun että pistoskohta on kosketusarka. Katsotaan miltä seuraavat päivät näyttää.

Vierailija
60/102 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turvallinen?

Sitä kun ei kukaan tiedä ennen kuin ajan kanssa. Omalla vastuulla mennään siihen asti.

Tällä hetkellä on tutkimus menossa 2021-2023 rokotteista. Eli koekaniineja olkaan täysin uudelle rokotteelle, millaista ei ole ikinä ennen käytetty.

"kyseessä on ensimmäinen RNA-teknologiaan perustuva rokote"

https://www.laakarilehti.fi/ajassa/ajankohtaista/pfizerin-koronarokote-…

Ensimmäiset mRNA:t pistetty elukoihin jo 90-luvulla ja ihmisiinkin reilut kymmenen vuotta sitten. 

Jossain tutkimuksessa sitten jotain 20% tutkittavista lapsista kuoli syöpään jo tutkimuksen aikana. Siitä on jotain 15v ja nyt sitten tutkitaan taas ihmisillä uudelleen. Tästä oli artikkeli ihan jossain iltaläpyskässäkin. Siinä ei kerrrottu tutkimuksesta mitään, vaan maalitettiiin tutkimuksen esille tuonutta suomalaista lääkäriä.