Onko se Pfizerin rokote varmasti turvallinen?
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Pfizerin toimitusjohtaja on sanonut että kaikki korona rokotetut saa syövän jollakin aikavälillä. Lääkärit ei niitä itse ota.
Antaisitko tälle linkin/lähteen. NWO tai MVLehti ei kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pfizerin toimitusjohtaja on sanonut että kaikki korona rokotetut saa syövän jollakin aikavälillä. Lääkärit ei niitä itse ota.
Antaisitko tälle linkin/lähteen. NWO tai MVLehti ei kelpaa.
Yeadon oli tutkimusjohtaja, ei toimitusjohtaja. Linkit sensuurivapaasiin lähteisiin ovat täällä kiellettyjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän nyt kaksi vanhempaa ihmistä, joilla on verenpaine romahtanut ja johtanut kuolemaan muutaman päivän kuluttua Pfizerin rokotteesta. Kumpikin Suomessa. En tiedä onko kumpaakaan merkitty mihinkään tilastoihin, ainakaan toista ei (oli sukulainen kyseessä). Lääkäri väitti, että oli sattumaa eikä liity mitenkään rokotteeseen. Tuntuu vain vähän kummalliselta, että kahdelle vanhemmalle mieshenkilölle tapahtui täsmälleen samalla tavalla, ja se olisi sattumaa.
Lisään vielä, että itse ottaisin mieluummin Astra Zenecan rokotteen, vaikka olen sitä ikäryhmää, jolle nuo veritulpat ovat sattuneet. Veritulppariski on kuitenkin noin sata kertaa PIENEMPI kuin esimerkiksi e-pillereissä. Mutta en tietysti AZ:n rokotetta saa, koska kuulun väärään ikäryhmään.
Ainakin joissain joissain paikoissa saa AZ:n rokotteen jos sen haluaa mieluummin. Kannattaa kysyä. Sitä on liikaa. Tai ehdota että voit vaihtaa rokotteita jobkun astraa pelkäävän mummelin kanssa.
Ai että joissain Suomen sairaanhoitopiireissä ei noudateta THL:n ohjetta ja Astraa pistetään alle 65-vuotialle? Kyl varmaan, ehkä Porvoossa korkeintaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turvallinen?
Sitä kun ei kukaan tiedä ennen kuin ajan kanssa. Omalla vastuulla mennään siihen asti.
Tällä hetkellä on tutkimus menossa 2021-2023 rokotteista. Eli koekaniineja olkaan täysin uudelle rokotteelle, millaista ei ole ikinä ennen käytetty.
"kyseessä on ensimmäinen RNA-teknologiaan perustuva rokote"
https://www.laakarilehti.fi/ajassa/ajankohtaista/pfizerin-koronarokote-…Ensimmäiset mRNA:t pistetty elukoihin jo 90-luvulla ja ihmisiinkin reilut kymmenen vuotta sitten.
Jossain tutkimuksessa sitten jotain 20% tutkittavista lapsista kuoli syöpään jo tutkimuksen aikana. Siitä on jotain 15v ja nyt sitten tutkitaan taas ihmisillä uudelleen. Tästä oli artikkeli ihan jossain iltaläpyskässäkin. Siinä ei kerrrottu tutkimuksesta mitään, vaan maalitettiiin tutkimuksen esille tuonutta suomalaista lääkäriä.
Tämä tutkimus ei liity mrna-rokotteisiin. Kyse oli virusvektorista, vähän kuin esim Astran rokote. Mutta ei sekään koska Astrassa vektorina käytetään adenovirusta ja tässä tutkimuksessa oli kyse eri viruksesta. Eli ei mitenkään liity näihin koronavirusrokotteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Eikö Astra Zenecan ollut heikommin suojaava kuin muut rokotteet?
Itselläni on iäkäs syöpää sairastava ( plus diabetes, verenpainetauti) ja mistään emme saa oikeaa faktatietoa siitä mikä rokote kannattaa ottaa. Sen voin sanoa, että terveydenhuolto on jättänyt hänet täysin heitteille. Yritän saada tietoa ja vastauksia, mutta en saa muuta kuin ympäripyöreää jargonia vastaukseksi.
Vastaus on se, että Suomen rokotuspisteissä tarjotaan sitä rokotetta, mikä sen hetkisen parhaan tiedon mukaan sopii minkäkin ikäisille.
Rokotetta ei voi valita itse eli ihan turha jäädä pähkimään, mikä olisi teoreettisesti paras. Huonoin vaihtoehto on jättää itsensä suojaamatta, varsinkin jos kuuluu riskiryhmään.
Vierailija kirjoitti:
Tässä tulee todella paljon muutakin kuin noista rokotuksista ja niistä vain sivumennen, suosittelen silti katsomaan, mielenkiintoinen yhteenveto
http://eliitinesoteerisetsymbolit.blogspot.com/2021/04/dokumenttielokuv…
Niin jos sadut kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Joka lääkkeellä on jotain haittavaikutuksia. Ota vaan minun puolestani vain sellaisia lääkkeitä, joilla ei ole yhtään haittavaikutusta. Eipä taida jäädä listalle vettä kummempaa.
Rokote EI ole lääke.
Rokote on keino huijata elimistöä tuottamaan vasta-aineita taudinaiheuttajan kaltaista ärsykettä kohtaan.
Koronarokotteista Pfizerin ja Modernan versiot ovat vielä täysin uutta teknologiaa, jossa terveen ihmisen elimistöön ruiskutetaan Elävää eli aktiivista viruksen geeniperimää.
Tavallisissa rokotteissa on yleensä taudinaiheuttanaviruksen osia, jotka on inaktivoitu eli ”tapettu", eikä niistä sinänsä voi sada tautia eikä viruksen perimä voi monistua ihmisessä.
Kukaan ei voi varmasti sanoa, miten nämä uudet mRna-tekniikkaan perustuvat rokotteet vaikuttavat ihmisen soluissa pitkällä aikavälillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä tulee todella paljon muutakin kuin noista rokotuksista ja niistä vain sivumennen, suosittelen silti katsomaan, mielenkiintoinen yhteenveto
http://eliitinesoteerisetsymbolit.blogspot.com/2021/04/dokumenttielokuv…
Niin jos sadut kiinnostaa.
Kerropa vaikka tuo alkupuolen satu sitten paremmilla faktoilla uusiksi niin katsotaan sitten asiaa uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Eikö Astra Zenecan ollut heikommin suojaava kuin muut rokotteet?
Itselläni on iäkäs syöpää sairastava ( plus diabetes, verenpainetauti) ja mistään emme saa oikeaa faktatietoa siitä mikä rokote kannattaa ottaa. Sen voin sanoa, että terveydenhuolto on jättänyt hänet täysin heitteille. Yritän saada tietoa ja vastauksia, mutta en saa muuta kuin ympäripyöreää jargonia vastaukseksi.
Potilas ei päätä sitä, mikä rokote annetaan.
Astra Zenecan rokotteessa on todettu tutkimuksissa aivoverisuonitukos 5 rokotetulla miljoonasta. Pfizerin ja Modernan kohdalla vastaava luku on 4 rokotetulla miljoonasta.
Kauakos näitä rokotteita on nyt kehitely ja testailtu? Enpä taida ottaa ja vielä tuplana pitäis ja vielä lisää? Jätänpä väliin, olen sit vaikka passiton ja paperiton.
Kopioin osan Lääkärilehden artikkelista viime marraskuulta:
"– RNA-teknologian idea on, että rokotteessa ei ole mukana virusta, vaan viruksen geneettistä koodia, josta elimistön omat solut tuottavat viruksen osaa. Kun immuunijärjestelmä havaitsee sen elimistöön kuulumattomaksi, se muodostaa sille immuunivasteen, kertoo Tampereen yliopiston rokotetutkimuskeskuksen johtaja Mika Rämet.
RNA-teknologia antaa mahdollisuuden reagoida tuleviin pandemioihin tai koronaviruksen muuntumiseen nopeammin.
– Jos virus mutatoi, rokotetta on helppo muuttaa vastaamaan mutatoitunutta kantaa, koska emäsjärjestystä pystytään helposti muuttamaan rokotteessa, Rämet kertoo."
Huomioi: "... elimistön omat solut tuottavat viruksen osaa."
Kun immuunijärjestelmä toimii, sen pitäisi katkaista tämä virusantigeenin tuotanto - mutta entäpä jos puolustussysteemi onkin heikentynyt ja epäkunnossa? Virusproteiini, juuri se piikkiosa joka tarvitaan aiheuttamaan tauti, lisääntyy elimistössä holtittomasti. Tai elimistö tottuu, sopeutuu uuteen tulokkaaseen, eikä enää pidä sitä vieraana ja haitallisena. Tervetuloa vain oikeat tautivirukset!
Huomioi 2: "Jos virus mutatoi (! näinhän on jo tapahtunut, monta kertaa!), rokotetta on helppo muuttaa vastaamaan mutatoitunutta kantaa,"
Miksi sitten kaikki rokotevalmistajat tuottavat/myyvät edelleen sitä perusrokotetta, versio 1.0, joka ei suojaa muunnosviruksilta?
Sehän on -kuulemma- helppo muuttaa tehoavammaksi!
Vierailija kirjoitti:
Tiedän nyt kaksi vanhempaa ihmistä, joilla on verenpaine romahtanut ja johtanut kuolemaan muutaman päivän kuluttua Pfizerin rokotteesta. Kumpikin Suomessa. En tiedä onko kumpaakaan merkitty mihinkään tilastoihin, ainakaan toista ei (oli sukulainen kyseessä). Lääkäri väitti, että oli sattumaa eikä liity mitenkään rokotteeseen. Tuntuu vain vähän kummalliselta, että kahdelle vanhemmalle mieshenkilölle tapahtui täsmälleen samalla tavalla, ja se olisi sattumaa.
Olen hoitaja ja vastuullani ollut potilas kuoli 2 viikkoa Pfizerin rokotteen jälkeen aivoveritulppaan. Olen keskustellut tässä kollegojen kanssa ja kaikki sanoo, ei voi mitään, ei luokitella koronarokotteen johdosta johtuvasta kuolemaksi koska mitään ei voi todistaa. Itse en voi elää tämän asian kanssa enää, olen miettinyt että jos laitan potilaani puolesta haittavaikutusilmoituksen Fimeaan. Kaikki muut suhtautuu niin välinpitämättömästi... ei voi todistaa ei voi todistaa.... Pistää miettii et kuinka paljon näitä muita tapauksia on? *Ihmiset ei vaan tee ilmoituksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen hoitaja ja vastuullani ollut potilas kuoli 2 viikkoa Pfizerin rokotteen jälkeen aivoveritulppaan. Olen keskustellut tässä kollegojen kanssa ja kaikki sanoo, ei voi mitään, ei luokitella koronarokotteen johdosta johtuvasta kuolemaksi koska mitään ei voi todistaa. Itse en voi elää tämän asian kanssa enää, olen miettinyt että jos laitan potilaani puolesta haittavaikutusilmoituksen Fimeaan. Kaikki muut suhtautuu niin välinpitämättömästi... ei voi todistaa ei voi todistaa.... Pistää miettii et kuinka paljon näitä muita tapauksia on? *Ihmiset ei vaan tee ilmoituksia.
Valehoitaja levittelee valejuttuja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräs tuttuni sai pari vuorokautta rokotuksen jälkeen veritulpan jalkaansa. Epäilevät että johtuu rokotteesta. Näitä tullaan vielä näkemään. Nämä rokotteet ovat aivan uudenlaisia, joten kukaan ei tiedä mitä haittavaikutuksia voi tulla vaikka 5-vuoden sisällä. Aika vakavia on kyllä nämä tulppatapaukset. Tilastotkin vielä kehittyy joten ei niihin tilastoihinkaan liikaa kannata luottaa.
Minun tietämäni ihminen joutui viikon sisällä rokotteesta sairaalaan pariksi viikoksi hengitysongelmien ja verenpaineongelmien vuoksi. Oli pari viikkoa sairaalassa, mutta edelleen toipilas.
Oliko tässä äsken viesti verenpaineiden romahtamisesta rokotuksen jälkeen ja nyt ei?
Maallikon aivoilla ajateltuna tämä voisi olla selitys verenpaineen romahtamiselle:
https://sydan.fi/fakta/atrn-salpaajat/
Eli jos elimistö alkaa tuottaa niitä piikkejä, jotka sopivat ace2-reseptoriin, mutta immuniteetti ei herää muodostamaan vasta-aineita niin ne piikit varmaan kulkevat pitkin elimistöä eikä niitä tuhota ja sitten ne asettuvat niille sopiviin ace2-reseptoreihin salvaten niiden normaalin toiminnan?
Toimiiko modaus nykyään niin, ettei enää jää väliin tyhjiä numeroita poistetuista viesteistä vaan viesti häviää ja viestien numerot vaihtuvat tiivistyen niin, ettei väliin jää aukkoja?
Sama lääkäri myös sanoi, että kaikissa koirissa, ihan jokaisessa, oli tapahtunut muutoksia niissä geeneissä, jotka liittyvät syöpäsairauksiin.