Isorintaisten ongelmia: Joudun laittamaan tissien alle aina deodoranttia/antiperspiranttia
Muuten tissinaluset ovat hiestä aivan läpimärät 30 sekunnissa ja se hiki alkaa ihan kunnolla valumaan vatsalle ja tuntuu tosi ällöltä. Mitä ongelmia teillä muilla isotissisillä on?
Kommentit (64)
Taitaa olla vaan miehesi kuolaa. Tai naapurin Pertin. Tai sitten on tosiaan ruikittu vahvemmilla aineilla.
Puuvilla suikaleet tai jopa lampaanvilla voi auttaa ( YA apteekista saa). 🙂
Laita talkkia osta kaupasta ja kaarituetut liivit ettei roiku. On tukiliivejä. Voi laittaa myös flanelliset kankaan palat.
Ei hikisissä megahinkeissä ole mitään pahaa.
Kyllä tuota ongelmaa on muillakin. Mun äiti kysyi kerran multa, että käytänkö mä deodoranttia tissien alla. Mä sanoin, että kun mulla ei ole olemassa sellaista paikkaa kuin "tissien alla".
Sama ongelma, mutta mun tissit ei oo edes isot, vain riippuvat. En laita kylläkään dödöä, mutta käytän rintaliivejä aina juurikin siksi, ettei aluset hikoa.
Jos laitat kainaloihin ja rintojen alle antiperspiranttia, mistä kehosi pääsee hikoilemaan luonnollisesti?
Olitko eilen Philipin hautajaisissa?
No ei tarvitse laittaa minun. Ehkäpä vaan hikoilet niin paljon.
Se tunne kun joku kertoo että jos tissien alla pysyy kynä, niin sinulla on roikkurinnat. Ja tiedän että omieni alla pysyisi vaikka Raamattu tai Tietosanakirja.
Vierailija kirjoitti:
Jos laitat kainaloihin ja rintojen alle antiperspiranttia, mistä kehosi pääsee hikoilemaan luonnollisesti?
Deodorantin käyttämistä kannattaa välttää. Keho poistaa kuonan syystä. Eihän auton pakoputkeakaan kannata tukkia. Naisten rintasyövät ovat yleistyneet hälyttävästi juuri kainalo-alueella ja syyksi epäillään deodoranttien käyttöä.
Kuinka iso kuppisilla noita hikiongelmia on? Miehet ovat aika hienotunteisia kun eivät ole moista tuoneet julki ja ovat varmaan tietoisia.
Onneksi ei juuri hikoile rinnat. Ei ne kyllä juuri roiku, vaikka isot on vartaloon nähden. Tajusin vasta joku aika sitten, etten näe vyötärölinjaani, kun tissit levittäytyy yli rintakehän, siis sivusuunnassa. :D on siis kapea vyötärö, mutta ei sitä itse näe kuin peilistä.
osta kunnolliset rintaliivit, niin ongelma hoituu sillä.
Vierailija kirjoitti:
Se tunne kun joku kertoo että jos tissien alla pysyy kynä, niin sinulla on roikkurinnat. Ja tiedän että omieni alla pysyisi vaikka Raamattu tai Tietosanakirja.
Siksi olin äärettömän iloinen, kun pääsin pienennysleikkaukseen ja laihduin 1,6 kg muutamassa kymmenessä minuutissa. Sen jälkeen rinnan alla ei ole pysynyt edes virsikirja.
Vierailija kirjoitti:
osta kunnolliset rintaliivit, niin ongelma hoituu sillä.
Ei niitä liivejä aina jaksa käyttää, jos vaikka illalla käy suihkussa mutta tekee vielä jotain ennen nukkumaan menoa ei liivejä jaksa sen vajaa tunnin takia pukea päälle.
Onko jäänyt sinne spermaa?