Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Isorintaisten ongelmia: Joudun laittamaan tissien alle aina deodoranttia/antiperspiranttia

Vierailija
18.04.2021 |

Muuten tissinaluset ovat hiestä aivan läpimärät 30 sekunnissa ja se hiki alkaa ihan kunnolla valumaan vatsalle ja tuntuu tosi ällöltä. Mitä ongelmia teillä muilla isotissisillä on?

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan ap:n ongelman. Minä laitan rintojen alle talkkia.

Vierailija
22/64 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se tunne kun joku kertoo että jos tissien alla pysyy kynä, niin sinulla on roikkurinnat. Ja tiedän että omieni alla pysyisi vaikka Raamattu tai Tietosanakirja.

Siksi olin äärettömän iloinen, kun pääsin pienennysleikkaukseen ja laihduin 1,6 kg muutamassa kymmenessä minuutissa. Sen jälkeen rinnan alla ei ole pysynyt edes virsikirja.

Mikä oli mittasi kaulakuopasta nänniin? Mietin että pääsisinköhän minäkin leikkaukseen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tunne kun joku kertoo että jos tissien alla pysyy kynä, niin sinulla on roikkurinnat. Ja tiedän että omieni alla pysyisi vaikka Raamattu tai Tietosanakirja.

Onko paha jos miehenä pystyy pitämään kynää tissin alla : )

Vierailija
24/64 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1 1/2 litran Coca-Cola myös.

Vierailija
25/64 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ylipainoinen ja isorintainen, mutta ei mulla hiki noin valu edes kesäkuumalla. Käytän rintojen alla tyynynliinasta leikattuja kangassuikaleita koska iho menee herkästi rikki. Ei ollut ennemmin tuollaista ongelmaa, mutta reilu vuosi sitten antibiootin takia tuli ilmeisesti hiivatulehdus rintojen alle ja oli sitkeä tapaus. Sain parantumaan, mutta iho on ollut sen jälkeen herkempi ja alkaa helposti punoittamaan. Kangassuikaleet auttaa ja käytän niitä lähinnä töissä ja kun harrastan liikuntaa. On kamalaa jos iho menee pahaan kuntoon ja on ihan rikki. Ottaa aivan kipeää.

Vierailija
26/64 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

osta kunnolliset rintaliivit, niin ongelma hoituu sillä.

Ei niitä liivejä aina jaksa käyttää, jos vaikka illalla käy suihkussa mutta tekee vielä jotain ennen nukkumaan menoa ei liivejä jaksa sen vajaa tunnin takia pukea päälle.

teet aamulla sitten pikapesun, joko konkreettisesti suihkussa tai sitten pesulapuilla/lavuaarin yllä. Niin monet muutkin isorintaiset rinnanalushikoilusta kärsivät tekee.

Vierailija
27/64 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuolla ainakin saat rintasyövän. Käytä pesun jälkeen suolakiveä hajun neutraloimiseen. Hikoilua ei voi eikä kannata estää jollain ihohuokosia tukkivilla alumiinidödöillä, laita mieluummin joku hikeä imevä kangas/sieni sinne. Ja käytä rintaliivejä AINA, jopa nukkuessasi. Itsekin käytän vanhoja vähän kulahtaneita rintsikoita yöliiveinä. Nykyään myydään myös sellaisia rintsikoita, joissa on siellä tissien alla "verkko", siis sellainen hengittävä ilmarako. Yritä löytää sellaiset.

Isot rinnat ovat kyllä ihan helvettiä. En ymmärrä miksi jotkut tarkoituksella hankkii sellaiset.

Vierailija
28/64 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rautakanki?

Vierailija
29/64 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

rintojen alle voi myös laittaa talkkia, mutta talkeissa on omat ongelmansa, voivat mm. sisältää vaarallisia aineita, siksi pesu on parempi

Vierailija
30/64 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuolla ainakin saat rintasyövän. Käytä pesun jälkeen suolakiveä hajun neutraloimiseen. Hikoilua ei voi eikä kannata estää jollain ihohuokosia tukkivilla alumiinidödöillä, laita mieluummin joku hikeä imevä kangas/sieni sinne. Ja käytä rintaliivejä AINA, jopa nukkuessasi. Itsekin käytän vanhoja vähän kulahtaneita rintsikoita yöliiveinä. Nykyään myydään myös sellaisia rintsikoita, joissa on siellä tissien alla "verkko", siis sellainen hengittävä ilmarako. Yritä löytää sellaiset.

Isot rinnat ovat kyllä ihan helvettiä. En ymmärrä miksi jotkut tarkoituksella hankkii sellaiset.

samaa mieltä... haaveissani on rintojen pienennysleikkaus.

Vierailija
31/64 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullaki pysyy vaikka koko penaali. Kynien kanssa soheltaminen on pienitissisten puuhaa😁

32/64 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi mielenkiintoista .Mirä keskustellaan täällä sinun ongelman parissa? 

Eikö sinua hävetä?

Vierailija
33/64 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä suihkutan Cavilonia tissien alle. Ei se hikeä estä, mutta hiertymiä.

Sitten välillä pyyhkäisen savettilla tai babywipesillä raikkaammaksi. Yöksi laitan harsoa pesun ja kuivauksen jälkeen.

Vierailija
34/64 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku laittaa talkkia, voiko se valkoinen jauhe lennähtää paidan alta alas, kun asioi virallisessa paikassa ja syntyy väärinkäsitys.

Vierailija
35/64 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tihi = tissihiki

Vierailija
36/64 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienennysleikkaukset ovat yleisempiä kuin uskottekaan. Suosittelen lämpimästi.

Vierailija
37/64 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, pitkän aikaa haaveissani ollut mies teki aloitteen ja sovittiin tapaaminen. Olin jo varma, ettei miestä kiinnosta ja olin tyytynyt kohtaalooni, mutta nyt sitten kuitenkin... Jännittää kamalasti, mies on hiton hyvän näköinen, yks komeimmista ikinä näkemistäni miehistä. Toivottavasti en nyt mokaa. Oon varsin kokematon deittailija. Auttakaa te kokeneemmat, hyviä puheenaiheita? Mistä ei kannata puhua? Oon kamala kälättäjä varsinkin hermostuneena.

Vierailija
38/64 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua, pitkän aikaa haaveissani ollut mies teki aloitteen ja sovittiin tapaaminen. Olin jo varma, ettei miestä kiinnosta ja olin tyytynyt kohtaalooni, mutta nyt sitten kuitenkin... Jännittää kamalasti, mies on hiton hyvän näköinen, yks komeimmista ikinä näkemistäni miehistä. Toivottavasti en nyt mokaa. Oon varsin kokematon deittailija. Auttakaa te kokeneemmat, hyviä puheenaiheita? Mistä ei kannata puhua? Oon kamala kälättäjä varsinkin hermostuneena.

Ketjuun palauttaakseni puheen, niin höpötelkää vaikka tissihiestä.

Vierailija
39/64 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytä sille hikiset tissinaluset!

Vierailija
40/64 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi olin äärettömän iloinen, kun pääsin pienennysleikkaukseen ja laihduin 1,6 kg muutamassa kymmenessä minuutissa. Sen jälkeen rinnan alla ei ole pysynyt edes virsikirja.

Mikä oli mittasi kaulakuopasta nänniin? Mietin että pääsisinköhän minäkin leikkaukseen. 

Senttejä en muista, mutta se, mistä sai maksimipisteet. Lisäksi oli niskasärkyä ja tarpeeksi vähän painoa. Lääkäri kun ensin totesi, että noin hoikalla ei ole tarvetta leikkaukseen, mutta kun näki rintani, tuli toisiin ajatuksiin.