Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teitä koskaan alettu iltapimeällä seurata?

Vierailija
18.04.2021 |

Tuntuu että nämä tapaukset olisi lisääntyneet ./

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ei ollut edes myöhä, olin tulossa töistä - mutta talvi, joten oli pimeä. Mies autolla pysähtyi jalkakäytävän viereen. Kävelin ohi, sama auto ajoi uudestaa eteeni ja pysähtyi. Kävelin ohi, sama auto aji uudestaan eteeni ja pysähtyi. Kuski oli nuorehko mies, lerssi esissä m asturboimassa.

Mut tämä ei tapahtunut nyt viime aikoina, vaan jo 2000-luvun alkupuolella. Kyllä tämä ongelma aina on ollut. Nyt näistä puhutaan enemmän ja toivottavasti sitä myöten päästään eroon ongelmasta.

Vierailija
2/77 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se palauttaa viimeistään kun päivä valkenee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn ulkona ainoastaan päivänvalolla, koska kaikki kyttää. Liian heikko lääkitys. Pitää pyytää vahvempia droppeja tai vaihtoehtoisesti pääsyä suljetulle.

Vierailija
4/77 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ei ollut edes kovin myöhä, olisikohan kello ollut  18 mutta syyspimeä. Jäin bussista 2 pysäkinväliä ennen kotiani koska minun piti hakea salesta kissanruokaa. Joku äijä lähti sitten sieltä salesta perään! Luulin ensin olevan vainoharhainen joten pysähdyin muka kengännauhoja solmimaan, äijä pysähtyi myös. Meillä on ulko-ovi aina lukossa ja ehdin sisään turvaan, jolloin ukko alkoi painella jokaista ovisummeria että joku avaisi! En jäänyt odottamaan hissiä vaan juoksin raput ylös.

Vierailija
5/77 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onneksi

Vierailija
6/77 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 90-luvun alkupuolella on lähdetty seuraamaan, eikä ollut vielä edes pimeään ja kun oli ihan liki käännyin yllättäen ja mies pelästyi ja lähti juoksemaan karkuun. Samoihin aikoihin myös kun olin aamulla menossa kouluun metsän reunassa seisoi mies kulli tanassa ja en ole koskaan niin nopeasti kouluun juoksut.

Vierailija
7/77 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs ukko pyöräili aamuhämärällä jopa 3 kertaa ohitseni päivittäin ja ajoi aina lopuksi sinne tulosuuntaan, kun bussini tuli. Ei ikinä menny kaupunkiin, kääntynyt sairaalalle tai omakotialueelle. Tätä tapahtui lähes päivittäin ollessani bussipysäkillä, josta vaihdoin bussia.  Olihan se pelottavaa, kun muistan nähneeni sen miehen jossain aiemminkin ja semmoinen fiilis, että stalkkasi mua jo aiemmalla työmatkalla. Mies oli minua paljon vanhempi ja tosiaan liikkui pyörällä, vieläkin ahdistaa vastaan tulevien pyörien etuvalot ja tosiaan punatakkisia pyöräilijöitä pelkään. Silloin oli melko hämärää, mutta onneksi tuo on vilkasta aluetta.

Vierailija
8/77 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo vuonna -88 Oulussa kun olin 11 vuotias. Ystävälläni ei käynyt yhtä hyvä tuuri mies ei pelkästään seurannut...

Vierailija
9/77 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus 90-luvun alkupuolella on lähdetty seuraamaan, eikä ollut vielä edes pimeään ja kun oli ihan liki käännyin yllättäen ja mies pelästyi ja lähti juoksemaan karkuun. Samoihin aikoihin myös kun olin aamulla menossa kouluun metsän reunassa seisoi mies kulli tanassa ja en ole koskaan niin nopeasti kouluun juoksut.

90-luvun alkupuolella olin 14v ja koulumatkalla tuli mies vastaan ja joka sitten kääntyi perääni, mutta onneksi olin jo lähellä koulua.

Vierailija
10/77 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Napatkaa videokuvaa ja lähettäkää heti kaverille et on dokunenttia puuhasta.

Vierailija
11/77 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, otin tuosta itseäni stalkanneesta pyöräilijästä videoita kyllä.

Vierailija
12/77 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ottaa härskisti kuvaakin vielä. Monta kertaa olen miettinyt mitähän ällöö matskullaan tekee...

Vierailija
13/77 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen erittäin kiltti mies, enkä ole ahdistellut ikinä ketään naista, vaan naisjuttuni, joita nyt ei mitenkään paljoa edes ole, ovat alkaneet ihan yhteisymmärryksessä ja muutenkin vähitellen. En ole yhden illan mies, vaikka naiset yrittävät kaikki miehet siihen muottiin pakottaa.

Se täytyy kuitenkin myöntää, että useamman kerran iltamyöhällä, jos edessäni on kulkenut juopunut juhlimasta tullut nainen, olen saattanut huvikseen vähän kiriä tätä naista. Siinä sitten ohittaessani naista, kun olen kiireellä menossa kohti kotia, huomisen hommat ja aamuherääminen jo mielessä, en ole voinut olla hiukan nauttimatta naisen panikoinnista, joka on täysin naisen omasta pääkopasta kiinni.

Vierailija
14/77 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen erittäin kiltti mies, enkä ole ahdistellut ikinä ketään naista, vaan naisjuttuni, joita nyt ei mitenkään paljoa edes ole, ovat alkaneet ihan yhteisymmärryksessä ja muutenkin vähitellen. En ole yhden illan mies, vaikka naiset yrittävät kaikki miehet siihen muottiin pakottaa.

Se täytyy kuitenkin myöntää, että useamman kerran iltamyöhällä, jos edessäni on kulkenut juopunut juhlimasta tullut nainen, olen saattanut huvikseen vähän kiriä tätä naista. Siinä sitten ohittaessani naista, kun olen kiireellä menossa kohti kotia, huomisen hommat ja aamuherääminen jo mielessä, en ole voinut olla hiukan nauttimatta naisen panikoinnista, joka on täysin naisen omasta pääkopasta kiinni.

Täällä naisten kertomat stalkkeri-jutut ovat voineet kertoa oikeasti vaarallisista tyypeistä. Noilla asioilla ei kannata pelleillä. Naisella on aina pelko, että pimeällä joku käy päälle ja siinä ei ole mitään hauskaa eikä se ole pääkopasta kiinni. Kannatta miettiä omaa pääkoppaa.

15/77 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkikaa halpa hälytin 6 euroa Clas Olssonilla .Kyllä säikäyttää jos joku vainoaa.

16/77 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä naisten kertomat stalkkeri-jutut ovat voineet kertoa oikeasti vaarallisista tyypeistä. Noilla asioilla ei kannata pelleillä. Naisella on aina pelko, että pimeällä joku käy päälle ja siinä ei ole mitään hauskaa eikä se ole pääkopasta kiinni. Kannatta miettiä omaa pääkoppaa.

Kuulokkeet korvilla , ei kuule mitään. Varovaisuutta. 

Vierailija
17/77 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieno kehityskaari tällä tarinalla jossa viimeisellä lauseella kumoat ensimmäisen täysin. Twisti lopussa että hähää alku olikin valhetta.

Vierailija
18/77 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Napatkaa videokuvaa ja lähettäkää heti kaverille et on dokunenttia puuhasta.

Viime kesänä oli se Tikkurilan moporunkkari joka pääse facebookiin. Vaikka paniikissa väänsi oman rekkarin mutkalle niin tunnistettiin silti. Onneksi kaikilla on nykyään kamera käden ulottuvilla.

Vierailija
19/77 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten häiritseminen on lisääntynyt ja paljon. Ihan hälymerkkiä hallitukselle, sillä poliisihan ei tee mitään. Piristää kuulemma vaan päivää lukea naisten ahdingosta, niille sitten hörötellään. Ja näin oikeastikin.

Näin. Seurataan iltapimeällä. Ahdistaahan se. Vaihtakaa lääkäriä, jos nykyinen ei osaa määrätä oikeaa lääkitystä.

Vierailija
20/77 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

90-luvun alkupuolella olin 14v ja koulumatkalla tuli mies vastaan ja joka sitten kääntyi perääni, mutta onneksi olin jo lähellä koulua.

Hui. Mies tuli vastaan noin 30 vuotta sitten. Onko sulla kaikki kohdallaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä