Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä minun täytyy ottaa huomioon kun olen tilaamassa verkkokaupasta pesukonetta?

Vierailija
18.04.2021 |

Asun yksiössä 27neliön ja kylpyhuone on aika ahdas. Mitä minun täytyy ottaa huomioon kun olen tilaamassa verkkokaupasta pesukonetta? Että mahtuu ovesta jne? mitä muuta? Jos voitte kertoa. Olen ostamssa ensimmäistä kertaa pesukonetta.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tuo joka äsken kertoi olevansa himopyykinpesijä. Nykyisissä koneissa mietityttää se että miksi hitossa se pesu kestää 4 h. Huh. Ja sitten mainostetaan ekotekona:(

Lue koneen käyttöohjeet. Pesuaikaa saa lyhennettyä koneesta.

Vierailija
62/65 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tilaat verkkokaupasta?

Etkö jaksa mennä kauppaan?

Oletko lihava?

En ole ap, mutta vastaan omasta puolestani (koneen hankinta myös edessä): läheskään kaikkia (ainakaan edullisimpia) ei saa kuin muutamasta liikkeestä. Itse en ainakaan haluaisi lähteä Seinäjoelta hakemaan konetta, kun asun ihan toisella puolella Suomea. Että jospa sitä läski-vihaa ei ihan joka asiaan tungettaisi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tilaat verkkokaupasta?

Etkö jaksa mennä kauppaan?

Oletko lihava?

Oletko itse joku muinaisjäänne? Verkkokaupasta tilaaminen on nykyään normaalia ja koronan aikaan toivottavaa.

Vierailija
64/65 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tuo joka äsken kertoi olevansa himopyykinpesijä. Nykyisissä koneissa mietityttää se että miksi hitossa se pesu kestää 4 h. Huh. Ja sitten mainostetaan ekotekona:(

Nykyisissä koneissa on kaikki mahdollisuudet normaaliaikaiseen pesuun . Esim minun bosch koneeni pesee missä vaan valitussa lämpötilassa n tunnin ja se käy vain painamalla yhtä kuvaketta . Toinen kone on 7v vanha ja kakkoskodissa oleva 3v . Molemmat ovat Boschin koneita. Todella hyviä.

Kun valitsee konetta niin tietysti varmistat tuon asian ja myös kohtuuhiljaisen.

Vierailija
65/65 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2h pesulla saa jo puhdasta, mutta kaiken maailman tunnin ja lyhyemmät pilipaliohjelmat eivät oikein pese kunnolla mitään.

Kyllä pesee puhtaaksi. On eri asia ,jos peset vaatteesi liian harvoin.