Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä minun täytyy ottaa huomioon kun olen tilaamassa verkkokaupasta pesukonetta?

Vierailija
18.04.2021 |

Asun yksiössä 27neliön ja kylpyhuone on aika ahdas. Mitä minun täytyy ottaa huomioon kun olen tilaamassa verkkokaupasta pesukonetta? Että mahtuu ovesta jne? mitä muuta? Jos voitte kertoa. Olen ostamssa ensimmäistä kertaa pesukonetta.

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuo joka äsken kertoi olevansa himopyykinpesijä. Nykyisissä koneissa mietityttää se että miksi hitossa se pesu kestää 4 h. Huh. Ja sitten mainostetaan ekotekona:(

Vierailija
42/65 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmista että asentajat tuplatarkastavat kaikki säädöt ja liitännät ennen kuin lähtevät kotoasi. Että mistään ei esimerkiksi vuoda vettä. Minulla sössivät ensimmäisen asennuksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomio riittääkö pesukoneen letku vesiliitäntään saakka. Eräs asiakas alkoi kiukutella meille asentajille kun hänen ostamansa pesukoneen letku ei ollutkaan tarpeeksi pitkä. Ei me mitään sille voitu. Hän oli ostanut koneen gigantista ja me tultiin gigantin palkkaamina aliurakoitsijoina asentamaan kone. Asiakkaan naamasta näkyi se täysin selvästi, että me saadaan kaikki kura niskaan koska ei hankittu gigantilta pidempää letkua omalla kustannuksella.

Vierailija
44/65 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hyödytä, että koneessa on 30 eri ohjelmaa, jotka kestävät tuntikausia. Mieluummin etsi kone, jossa on mahdollisimman paljon erilaisia lyhytohjelmia.

Miehenä voi kertoa, että 30, 40, ja 60 asteen ohjelmat riittävät pesemään lähes kaikki pyykit.

Vierailija
45/65 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tuo joka äsken kertoi olevansa himopyykinpesijä. Nykyisissä koneissa mietityttää se että miksi hitossa se pesu kestää 4 h. Huh. Ja sitten mainostetaan ekotekona:(

2h pesulla saa jo puhdasta, mutta kaiken maailman tunnin ja lyhyemmät pilipaliohjelmat eivät oikein pese kunnolla mitään.

Vierailija
46/65 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun koneessani on oltava aquastop ja hiiliharjaton moottori. Riittävän pieni, että mahtuu kunnolla. Ammattitaitoisten asentajien todistus, jotta vakuutus on edes voimassa.

Vierailija
47/65 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmista että asentajat tuplatarkastavat kaikki säädöt ja liitännät ennen kuin lähtevät kotoasi. Että mistään ei esimerkiksi vuoda vettä. Minulla sössivät ensimmäisen asennuksen.

Miten asennuksesi meni väärin? 

T: Entinen pesukoneen asentaja.

Vierailija
48/65 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

90°c:n ohjelma on myös hyvä olla, saa joskus lakanat superpuhtaiksi ja tietysti koneenkin.

Vierailija
49/65 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun koneessani on oltava aquastop ja hiiliharjaton moottori. Riittävän pieni, että mahtuu kunnolla. Ammattitaitoisten asentajien todistus, jotta vakuutus on edes voimassa.

Pesukoneen asentajille ei ole mitään koulutusta. Käytännössä työ on kuljetustukien poistaminen, jalkojen tasapainotus, kahden vesiletkun kiinnitys ja suomenkielisen tarran liimaaminen näyttöön. Kaikki toimenpiteet voi asiakas suorittaa myös itse mikäli pesukone tulee märkätilaan eli käytännössä kylpyhuoneeseen ja ohjeet kaikki löytyvät ohjekirjasta.

Vierailija
50/65 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vain verkkokaupasta? Menet mittojen kanssa kodinkoneliikkeeseen, niin tietävät etsiä sulle juuri sopivan koneen. Sieltä saa kotiinkuljetuksenkin. Kun itse ostin ekan koneeni, koneen tuoja oli ostoliikkeestä ja asensi sen yksintein paikalleen.

Vierailija
51/65 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomio riittääkö pesukoneen letku vesiliitäntään saakka. Eräs asiakas alkoi kiukutella meille asentajille kun hänen ostamansa pesukoneen letku ei ollutkaan tarpeeksi pitkä. Ei me mitään sille voitu. Hän oli ostanut koneen gigantista ja me tultiin gigantin palkkaamina aliurakoitsijoina asentamaan kone. Asiakkaan naamasta näkyi se täysin selvästi, että me saadaan kaikki kura niskaan koska ei hankittu gigantilta pidempää letkua omalla kustannuksella.

Lukeeko gigantin sivuilla se letkun pituus jos niin missä?

Vierailija
52/65 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vain verkkokaupasta? Menet mittojen kanssa kodinkoneliikkeeseen, niin tietävät etsiä sulle juuri sopivan koneen. Sieltä saa kotiinkuljetuksenkin. Kun itse ostin ekan koneeni, koneen tuoja oli ostoliikkeestä ja asensi sen yksintein paikalleen.

minkä mittojen?

Vierailija
53/65 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vaikuttaa niin uunolta että ei kannata hankkia mitään konetta... Jos on pieni kylppäri niin ei voi olla vaikea hahmottaa missä sen koneen paikka olisi!

P. S. Joskus voi olla että kylppärissä "on liitännät" mutta ei sinne oikeasti mitään konetta saa. Esim. jos pistorasiaa ei olekaan oikealla seinällä.

Vierailija
54/65 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso onko sen merkki "Miele".

Vierailija
55/65 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosenlew, elektrolux kestävimpiä. Testattu

Vierailija
56/65 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotiinkuljetus. Halvempi jos jättävät pesukoneen ulos. Kalliimpi jos tuovat kotiin sisään. Ja sitä kalliimpi jos asentavat

Tootakai se maksaa , kun tuodaan paikalleen ja asentajan on oltava ammatitaitoinen. Ei se itsestään lennä sieltä ulkoa paikalleen , eikä ilmaiseksi tietenkää.

Vierailija
57/65 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi herranjumala. Jos osaa netissä kirjoittaa vauvapalstalle, nii onkai lukutaitoinen ,että voi lukea pesukoneiden koko ja tekniset tiedot nettikaupan sivilta. Ne on siellä jokaisesta koneesta, viin Powerin kuin Gigantinkin sivuilla ja sieltä voi tilata vaikka chatillä.

Vierailija
58/65 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koneen leveys on varmaan sinulle tärkeä, joten päältäladattava sen siinä tapauksessa täytyy olla. Kyllä se syvyyskin kannattaa mitata.

Ammattimies asentaa koneen, itse ei saa asentaa. Huom. Kotivakuutus. Osta vesikaukalo koneen alle.

Vierailija
59/65 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tilaat verkkokaupasta?

Etkö jaksa mennä kauppaan?

Oletko lihava?

Vierailija
60/65 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista kalibroida kylpyhuoneen pistorasia.