Hiivatulehdus on pilannut minun elämän
Mulla on ollut hiiva nyt kahden kuukauden ajan. On todettu labralla, käyty lääkärillä, gynekologilla... Mutta EI. Se ei ole lähtenyt pois kertaakaan. Minulla on mennyt n. 500€ nyt lääkkeisiin ja lääkärikuluihin, ja tämä paska jyllää edelleen kuin ei mitään. Minulla on niin epämukava olo koko ajan etten saa unta, ja olen joutunut alkamaan syödä unilääkkeitä. Päivisin elämäni on helvettiä, koska kutisee ja kirvelee KOKO ajan. Pesen pyykkiä joka päivä, koska vaihdan alusvaatteita 10 kertaa päivässä. Olen alipainon rajoilla, koska olen jättänyt kaikki viljat, sokerit, hedelmät, KAIKKI pois. Ruokavalioni koostuu pelkästään kanasta/lihasta ja vihreistä salaatinlehdistä. Juon ainoastaan vettä. Mitään helpotusta ei ole näkyvissä. Ja kyllä, muut sairaudet on poissuljettu ja hiiva todettu. Näkee myös ihan silmillä katsomalla, koko kohdunkaula on hiivan peittämänä. Olen niin loppu. Mitä voin enää tehdä? Auttakaa nyt joku
Kommentit (42)
Mulla oli sama ongelma vuosi sitten. Sen lisäksi alkoi virtsatulehduskierre. Oli aivan helvettiä. Olen sen ikäinen, että vaihdevuosista ei voinut olla kyse. Syytä haettiin kaikkialta, mutta lopulta syy löytyi syömistäni minipillereistä. Ne aiheuttivat muitakin kamalia vaihdevuosioireita, jotka tajusin vasta lopetettuani ne pillerit. Yritä juoda lasillinen piimää ja vahvistaa vastustuskykyä esim. maitohappobakteereilla. Toivottavasti vaivaan löytyy ratkaisu, on helvetillinen vaiva!!
+1 Diflucan (Fluconazol) - https://euhealth247.com/fi/drug/diflucan Täällä myös hiivasieni vaivaa ajoittain ja kyseistä lääkettä kokeilleena tulehdus meni ohitse vaivattomasti tablettimuodossa! Ei tarvitse puikkojen ja voiteiden kanssa värkätä.