oletteko jo hankkineet talvihaalarin ensi talveksi ?
hei,
mielenkiinnosta kysyn, kun eilen kävin jesperjuniorissa ihailemassa uusia reimatecceja. myyjän mukaan ostokset tehdään nyt !
eli miten on teidän tilanteenne, oletteko jo hankkineet uuden talvihaalarin, vai mihin aikaan ajattelitte hankinnat ajoittaa ?
itselleni tuli hieman paniikkifiillis, kun kuulemma ainakin jesperjunioriin on tulossa enää yksi erä reimalta, sen jälkeen vaan hajakokoja...tuntuu vaan hullulta ostaa jo elokuussa toppis, mutta jos tilanne on tämä niin ei kai se auta..minä ihastuin reimatecin ruskea/muta/vaaleansininen babyhaalariin. onneksi on kokoon 98 asti kokoja.
huomasin muuten että stockmannille on vaan niitä kids-mallisia haalareita- milloinkohan babymallit tulevat sinne ? onko kukaan ajatellut kokeilla uusia rumpukuivattavia malleja muuten ? hinta oli aika kova niissä.
Kommentit (22)
tytölle reimatec haalari ja hanskat yms. asusteet myös löytyy
sekä peuharin henkselihousut kyläilyreisuuja tms. varten
pojalle reimatec+ henkselihousut ja asusteita, menee tytön vanhalla
superremulla tän talven
takki ja kengät hankitaan vasta talven tullen molemmille, mikäli vanhat ei mene
Joulun jälkeen ostin alesta tytölle 2-osaisen Lassien Supratech-puvun, punainen takki ja harmaat housut. Samoin ostin ihan Anttilasta (merkkiä ei taida ollakaan, tai ei ainakaan mikään hieno :O)) limen toppatakin ja nyt sitten h&m:n ruskeat toppahousut sen kaveriksi. Kenkiä ostin kahdet myös jo aleista, saapa nähdä menikö kokoarvaukset pieleen vai menevätkö vasta kevättalvesta... Asusteet on myös jo hommattu, lähinnä H&M:n syysmallistosta.
Merkkeinä löytyy Jonathan, motion wear ja Scifi. Muutamat kengät vielä joudun hankkimaan ja mahdollisesti jotain asusteita.
Ne kanervanväriset (haalarissa myös tummansinistä ja housut tummanharmaat). Nyt odottelen Lennen mallistoa, että pidänkö nuo Remut vai ostetaanko muuta :-) Tähän asti olen ollut näihin tyytyväinen, Reima ja Jonathan ei miellyttäneet. Asusteet on, kengät tarvitsee sitten katsoa lähempänä talvea.
Pojalle 8kk on Remun tummansini-vaaleansininen 80cm baby-haalari ja siihen Reimatecin tummansiniset austeet, lisäksi hänelle on Jonathanin viimevuoden vaaleansininen haalari+hattu 86cm (kun luulen ettei tuo Remu mahdu koko talvea). Lisäksi pojalle Reimatecin tummansiniset haalarihousut ja Legon tummanharmaansininen takki. Yhdet Geoxxin goret on ostettuna, mutta saa nähdä osuuko kokoarvaus oikeaan...
Eli toistaiseksi mennään näillä viimetalven ale-ostoksilla, mutta saa nähdä sitten miten on mieli muuttunut matkan varrella kun lumi vihdoin sataa maahan ;-) Ruskeaa en ainakaan nyt halua, kun " kaikki" sisävaatteet on jo sitä...
kun " eihän sitä kylään voi mennä toppatakissa" ;-)
Oikeasti odotan jo kovasti syksyä ja kylmempiä kelejä, oon jo tavattoman kyllästynyt tähän kesään...
Pojalle on alesta ostettu Jonathanin toppahaalari jo odottamassa ja tytölle ostin viime viikolla Ticketin suklaanruskean babyhaalarin vaaleanpunaisella vuorella.
Myös tytölle olen hankkinut viime vuoden alesta Zaran ruskean toppatakin ja pojalle myös Zarasta sinisen toppatakin kauppa- ja kyläreissuja silmälläpitäen.
Eli meillä katsotaan enää talvikenkäpuoli talven alkaessa harkinnalla. Näkee sitten, minkä kokoiset jalat ovat ja mahtuvatko viime vuoden kengät vielä.
.. on meidän vauvalle hankinnat kasassa. Meilläkin Ticketin ruskea haalari vaaleanpunaisella vuorella, jonka viime viikolla ostin. Lisäksi on vaaleanpunainen Lennen haalari, jonka ostin viime keväänä alennusmyynneistä. Asusteetkin alkaa olla talveksi kunnossa.
Tämä syysvaatetus on sen sijaan vielä vähän vaiheessa. Täällä äidillä hyvä järjestys.. Ei muuten sattuisi kellään olemaan nättejä vaaleanpunaisia JA/TAI suklaanruskeita pipoa ja lapsia (tmv.) syksyksi tuommoiselle vajaa puolivuotiaalle?
.. ja onhan äiti niin hurahtanut, että osti puolivuotiaallekin kauppa/kyläilytakiksi Ellen vaaleanpunaisen (ihanan!) kevytoppatakin. :)
Itse en varsinaisesti pidä kaupoissa kiertelystä, joten syksyn ja talven vaatehankinnat on oikeastaan tehty. Välikausihaalari pojalle on sama kuin keväällä ihan kuin asusteetkin. Lokavauvalle veljen vanha syyshaalari odottamassa.
Talveksi hankin pojalle (1,5v.) käytettynä Reimaecin babyhaalarin ja vauvalle H&M:n toppahaalarin. Ajattelin, että tämä talvi pärjätään hyvin vielä käytetyillä, koska eivät vielä näin pienillä hirveästi kulu. Jääpähän enemmän rahaa uuden tulevan kodin sisustukseen :) Vauvalle asusteet löytyy, ovat veljen vanhoja. Pojalle hankittava vielä talvikengät ja ehkä hattu ja rukkaset ellei viime talviset vielä mahdu.
Mistä olette löytäneet Ticketin ruskeaa babyhaalaria? Ja minkähintainen on?
Viime keväänä alesta Reimatec haalari sekä Lassien supratech takki & housut setti. Niin ja kaksi Reimatec hattua tuohon haalariin... Nuo kaikki taisi maksaa yhteensä jotain 90¿ =) Ja onneksi taisi sattua sopivaa kokoa, kun juuri pari päivää sitten tytön kanssa kokeiltiin =D
Meillä oli jo 3 haalaria tulevaksi talveksi, mutta kyllästyin ja myin pois..
Nyt sitten meinaan rauhassa katsella ja vertailla. Ostan ihan ekan kerran talvihaalarin normaalihinnalla ja pitää tarkkaan harkita ettei tule virheostosta ;)
Joko kaupoissa on kaikki mallit tulleet?? Monessa paikassa missä olen käynyt, ei ole ollut kuin ihan yhtä tai kahta mallia ja väriä. Tai no, kävin sunnuntaina Kampin Pikkuväessä ja lauantaina Pikku Kipparissa ja kummassakaan ei vielä ollut täysiä valikoimia.
Olen tähän saakka ostanut haalarit aina kun malleja on tullut kauppoihin ja sitteno olen vähän harmitellut jos/kun onkin tullut vielä ihanampia värejä ja malleja. Ajattelin nyt siis pitää hermoni ja odottaa vielä pari viikkoa. Ostettavaa onkin tänän vuonna kolmelle, pojalle 86 cm, tytölle 104 tai 110 cm ja tulevalle vauvalle 62 cm haalarit.
Viime talvena ostin kyllä alesta molemmille kaksiosaiset Poivre Blanc -takit ja housut. Lisäksi tytölle on ostettuna kaksi toppatakkia, jotka harmi vaan ovat molemmat vielä isoja tänäkin talvena:).
Vanha haalari voisi juuri ja juuri mahtua alkutalven. Toppahousut ja takkeja löytyy, mutta varmaan täytyy talven aikana ostaa vielä isompi haalari.
Asusteita on kenties riittävästi, mutta jotain tulee varmaan ostettua uuttakin.
Kuopukselle ostin viime talven alesta Reimatecin haalarin,sekä 3pommesin toppatakin.Nyt sitten pitäisi hankkia tytölle (5,5v) ja pojalle (6,5v) 2-osaiset.Poika toivoo Legon bionicle-takkia,saa nyt nähdä suostuuko äiti....! Ziccossa oli viime talvena kivoja Ketchin 2-osaisia pojille,täytyy vielä käydä sieltä tsekkaamassa.Nou hätä ;)
kun totesin viimevuotisen liian pieneksi kestääkseen koko talvea. Otin jo aiemmin hyväksihavaitun (tänä vuonna Walnut-nimellä) mallin kaakaon värisenä.
Haalarit on jo, ostin ne viime vuonna tammialesta. Reimatec+ puvut.
Reimatecin takki+housut olen varannut, tulevat liikkeeseen syyskuun lopulla.
reimatecin babyhaalarin jesperjuniorista, jossa ruskeaa ja hieman vaaleansinistä. eipähän enää " polttele" ---ja sain sen minkä halusin.
kampin pikkuväessäkin kävin, siellä oli ihanan värisiä ticketin haalareita...mutta jotenkin ne näyttävät niin kauhean leveiltä " säkeiltä" että reimatec tuntuu paremman malliselta hoikalle pojallemme. ticketin värit olivat kyllä jotenkin makeita! parempia oikeastaan kuin reimatecilla.
vielä on ostoslistalla uudelle vauvalle talvihaalari. lisäksi tuolle pojallemme asusteet. en vain pidä reimatecin hanskoista, tulee vähän tenkkapoota kun ne on aina kuitenkin sitten sävysävyyn sen haalarin kanssa. itse olen havainnut jonathanin teddyrukkaset hyväksi- hinta-laatu on huikea kun niillä on hintaa alle 8 euroa. mutta ainakin tämän talven värit on aika karmeita suoraan sanottuna..joten tarkkana tyyppinä en tiedä viitsinkö miksata. no, sen ennättää vielä miettiä !
onko muuten joku nähnyt klassisia poikien talvitakkeja ns. paremmiksi takeiksi ?? viime vuonna hankin benettonin beigen/kamelin värisen duffelin, joka on tosi ihana...nyt en ole kaupoissa noita duffeleita nähnyt. ja pelkään että se on jo pojalle pieni---
si. Pikku-Kipparissa kertoivat, että heille Ticketit tulee parin viikon sisään eli varmaan syyskuun alussa valikoima on kaupoissa parhaimmillaan? Silloin ajattelin ostaa. Aika ajoissa kumminkin. :)