Loukkaantuisitteko tästä? Äitini suhtautuminen raskauteeni
Vauva syntyy ihan kohta, ja äitini on alkanut levittelemään puhelinnumeroani joillekin kaukaisille/tuntemattomille sukulaisille kysymättä minulta. Tänä aamuna tuli viesti serkulta, jota en ole nähnyt 15 vuoteen, että äitini oli kertonut hänelle raskaudesta ja kyseli miten voin. HUOM, äitikään ei ole pitänyt tuohon kyseiseen henkilöön yhteyttä sen enempää kuin minäkään.
Ärsyttää vimmatusti. En jaksa alkaa riitelemään asiasta mutta kyllä tekisi mieli sanoa että rajat on ylitetty nyt pahasti. Vai suutunko turhasta?
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Minä tunnustan loukkaantuneeni isälleni, kun levitti tietoa raskaudesta vaikka olin sen erikseen kieltänyt. Ärsyttäisi kyllä, jos numeroani olisi jaettu ties kenelle. Toki sen saa halutessaan numerotiedustelun kautta. Isäni mielestä raskaudesta on kiva kertoa kaikille, omasta mielestäni se on varsin henkilökohtainen asia.
Eipä noi ihmiset edes tietäisi koko vauvasta eikä tarvitsisikaan tietää jos ei äitini olisi sitä levitellyt. AP
Minä tunnustan loukkaantuneeni isälleni, kun levitti tietoa raskaudesta vaikka olin sen erikseen kieltänyt. Ärsyttäisi kyllä, jos numeroani olisi jaettu ties kenelle. Toki sen saa halutessaan numerotiedustelun kautta. Isäni mielestä raskaudesta on kiva kertoa kaikille, omasta mielestäni se on varsin henkilökohtainen asia.