Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä syystä olette estäneet ihmisiä somessa?

Vierailija
18.04.2021 |

Tuttava esti yllättäen somessa. En tiedä syytä, mutta haluaisin tietää mistä syystä te ootta estänyt jonkun somessa.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuva ahdistelu, viestiä laitetaan aamuyölläkin ja vaaditaan vastausta sekunnissa.

Vierailija
2/28 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan halunnut nähdä heitä enää missään, joska se aiheutti epämiellyttäviä tuntemuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos/kun ei harrasta somea niin ei tarvitse ketään siellä estää.

Vierailija
4/28 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stalkkaamisen takia. Siksi, että joku pyrkii painostamaan ja manipuloimaan ja vaatii minulta jatkuvasti jotain. Stalkkaamis-stigman saa helposti sillä, että suht uusi tuttavuus lähettää kaveripyynnöt kaikille kavereilleni mukaanlukien lapseni, mieheni ym. Tätä välillä tapahtuu.

Vierailija
5/28 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhassa tuttavapiirissä on menestyneitä ja korkeakoulutettuja ihmisiä. Mulla ei ole tarvetta olla heille somessa näkyvillä, kun en ole itse elämässäni niin menestynyt. Olen yhdessä ryhmässä estänyt tämmöisen, niin ei tarvi hänen miettiä, miten minulla menee. Hän siis tuskin asiaa miettii, itselleni se on isompi juttu.

Vierailija
6/28 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just äsken estin yhden miehen. Kuukauden ajan kaverin naama pällistellyt jossakin "luo ryhmä" jutussa , siis jatkuvasti. Sanoin tänään "hävitä naamasi tai estän". Alkoi jankkaus "yrität painaa tossun alle , ei onnistu". No naama ainakin hävisi : )

Vierailija
7/28 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain yhden tyypin oon estänyt, FB matkailuryhmässä. Haukkuu naisia, vihaa eläimiä, kaikinpuolin ilkeä ihminen ja lisäks tietysti alleswisser.

Vierailija
8/28 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole jaksanut kuunnella tai kattella

Vierailija
9/28 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmyys.

Vierailija
10/28 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kunnon juoruämmä. Otti kuvia mun päivityksistä ja storeista ja levitteli niitä omiin juoruryhmiinsä.

Vierailija
11/28 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisen, joka on liian kiinnostunut elämästäni ilman että itse olen kiinnostunut hänestä. Esim. yhden todella uteliaan ja juoruilevaisen exäni olen estänyt. Minua kohtaan ilkeä ihminen, joka on taipuvainen juoruiluun, on se pahin yhdistelmä.

Vierailija
12/28 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs sukulaiseni vaimo, joka ei ollut fb-kaverini, mutta tiesi aina, millaisia kuvia minulla on facebookissa ja mitä olen sinne laitellut. Sen verran lörppö oli, että jopa tunnusti ja viittasi johonkin fb-päivitykseeni, kun näimme joissain sukujuhlissa. Jopa sanoi, että: "Se [miehen nimi tähän] tykkäilee jutuistasi. Onkos teillä jotain sutinaa?" ja naurahdus päälle.

Eli siis kävi säännöllisesti katselemassa avointa profiiliani ja jopa juoruili muille niistä päivityksistäni ja spekuloi elämääni. Sellaiselle laitoin stopin, tosin hän varmaankin kiertää sen jollain tavalla edelleen.

Vierailija
13/28 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan ole estänyt ketään. Ryhmässä on ex ja nyx työtovereita joten en jaa mitään sellaista josta joku ei saisi juoruilla.

En estänyt edes vanhaa työtoveria joka jakaa todella r@sistista sisältöä, mm n0ki kepeistä puhuu. Se on hänen häpeänsä. Kaveri on muutennkiva ja fiksu jabkun tavataan,.vältän tätä aihetta.

Vierailija
14/28 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estin työpaikkakiusaamisesi takia.

Vierailija
15/28 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietyt intohimoiset Trumpin kannattajat poistin kavereista, mutten estänyt kuitenkaan.

16/28 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten erimielisistä poliittisista mielipiteistä.

17/28 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietyt intohimoiset Trumpin kannattajat poistin kavereista, mutten estänyt kuitenkaan.

Jäikö ketään jäljelle ? 

Vierailija
18/28 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini, joka halusi pistää välit poikki, esti minut ensin. En ymmärtänyt, mistä oli kyse vaan ihmettelin vaan, miksi en voi laittaa hänelle viestiä. Hänellä oli silloin itsellään vaikea elämäntilanne, omia ongelmia ja veti jotenkin herneet nenään siitä, että itse puuttui minun asioihini. Se hermostumisen ja estämisen syy oli siis se, että juuri sillä hetkellä hänen mielestään minun olisi pitänyt toimia tietyissä asioissa toisella tavalla:) Paras oli vielä se, että ne asiat olivat sellaisia, joista aikuisena ihmisenä teen ihan omat päätökset, eivätkä ne siis kuulu hänelle (tai vaikuta häneen millään tavalla). Soitin sitten hänelle ja asia selvisi.

Vierailija
19/28 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset henkilöt jotka kertovat tosiasioita, joita en halua kuulla.

Vierailija
20/28 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole estänyt, mut poistanut olen useammankin sellaisen, joka ei itse postaa mitään, ei kommentoi, eikä peukuta koskaan mitään, mutta on aktiivisena linjoilla kaiken aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän