Miksi maskia pitää käyttää rokotteen kahden viikon tehoamisajan jälkeen?
Kohta joku kommentoi, että "on siinä se miljoonasosa sauma vielä tartuttaa".
Pyydänkö tindertreffeillä miestä laittamaan kondomin kotoa lähtiessään, jos ei ole aikomustakaan sekstailla?
N42
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pfiserissä täyden suojan saa vasta 3 annoksen jälkeen. Siltikin THL edellyttää vain 2 annosta.
Maskia on pidettävä vielä kahden annoksenkin jälkeen
Eka piikki ja kaks viikkoa, sen jälkeen en varmasti pidä.
Yksi annos ei riitä immuniteetin saamiseen, et saa rokotepassia yhdellä annoksella
Mitään passia ole tulossakaan.
Ap, olet joko vanhus tai sitten riskiryhmään kuuluva, joten sinun pitäisi ymmärtää maskin tärkeys. Mutta ihan sama, itse olen saanut jo tehosterokotuksenkin ja käytän oikein mielelläni maskia. Ei minulla ole mitään vaikeuksia käyttää sitä, olen terve nelikymppinen normaalipainoinen nainen. Kaupoissa on jännä katsoa tyyppejä, joilla ei ole maskia. He ovat kaikki niin eksyneen näköisiä muita pälyileviä ihmisiä. He eivät ole mitään itsevarmoja maailman omistajia, vaan yksinäisiä ja pelokkaita tapauksia. :)
Vierailija kirjoitti:
Maskilla erotetaan uskovaiset ja kuuliaiset. Milloin älyätte?
Ne käyttää maskia jotka eivät omia aivojaan käytä vaan kuuliaisesti tekevät suositusten mukaan.Maailma on muuttunut. Se ei ole enää kiva ja nätti vaan raha ratkaisee aina. Aina.
Oh, Jumalani, paljon maata jalkojesi alla ja olen nöyrä ihailijasi! Tule luokseni ja kerro mikä on oikein ja miten meidän pitäisi elää ja olla tullaksemme edes hieman Sinun kaltaiseksi!
Vierailija kirjoitti:
Ap, olet joko vanhus tai sitten riskiryhmään kuuluva, joten sinun pitäisi ymmärtää maskin tärkeys. Mutta ihan sama, itse olen saanut jo tehosterokotuksenkin ja käytän oikein mielelläni maskia. Ei minulla ole mitään vaikeuksia käyttää sitä, olen terve nelikymppinen normaalipainoinen nainen. Kaupoissa on jännä katsoa tyyppejä, joilla ei ole maskia. He ovat kaikki niin eksyneen näköisiä muita pälyileviä ihmisiä. He eivät ole mitään itsevarmoja maailman omistajia, vaan yksinäisiä ja pelokkaita tapauksia. :)
Näköjään laajamittainen maskien käyttö on heikentänyt kykyäsi tulkita muiden ilmeitä ja elekieltä.
Vierailija kirjoitti:
Näinköhän 2030 olet edelleen samaa mieltä että maskia on ihana käyttää.
Palataan sit asiaan.
Etkö ap uskalla jättää maskia pois? Mikäli et, niin kysy itseltäsi, että kuka minua oikein ohjaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne käyttää maskia jotka eivät omia aivojaan käytä vaan kuuliaisesti tekevät suositusten mukaan.Maailma on muuttunut. Se ei ole enää kiva ja nätti vaan raha ratkaisee aina. Aina.
Oh, Jumalani, paljon maata jalkojesi alla ja olen nöyrä ihailijasi! Tule luokseni ja kerro mikä on oikein ja miten meidän pitäisi elää ja olla tullaksemme edes hieman Sinun kaltaiseksi!
Tätä alentuvuutta just tarkoitan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maskia tulee käyttää, olit rokotettu tai et.
Miksi rokotettu käyttää sitä varoajan jälkeen?
Rokotettu voi edelleen sairastua ja levittää tautia. Maskilla suojataan MUITA ja MUUT suojelee omillaan sinua.
Astra zenecaa tutkittiin apinoilla. Rokotetut ja rokottamattomat altistettiin. Ja molemmilla ryhmillä oli yhtä paljon elävää virusta nenässään.
Tuo tutkimus tehtiin jo vuosi sitten. Eli rokotettu tartuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Koska rokotettukin voi tartuttaa koronaa edelleen.
Mutta hei? Mitä hyötyä rokotteesta sitten on, miten se auttaa saamaan laumansuojan jos rokotetut levittävät koronaa samalla tahdilla kuin rokottamattomatkin? En ymmärrä. Itkettää.
Eihän kukaan enää usko lehtien pelotteluuhin.
Vierailija kirjoitti:
Joudutaan me kaikki Koronan sairastaneetkin käyttämään maskia..
Kyllä ja rokotteen saaneetkin joutuvat käyttämään maskia Rokote joudutaan antamaan, ainakin kerran vuodessa, elämäsi loppuun saakka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi rokotettu käyttää sitä varoajan jälkeen?
Rokotettu voi edelleen sairastua ja levittää tautia. Maskilla suojataan MUITA ja MUUT suojelee omillaan sinua.
Maskilla suojaudun viruksilta, tubekuloosilta, virukselta maski ei suojaa ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joudutaan me kaikki Koronan sairastaneetkin käyttämään maskia..
Kyllä ja rokotteen saaneetkin joutuvat käyttämään maskia Rokote joudutaan antamaan, ainakin kerran vuodessa, elämäsi loppuun saakka.
No tuo kuullostaa olevan hyväksi terveydelle.
Kuvien mukaan Ursula ja Angelakin ottivat piikin, Angela ihan AZ
Vierailija kirjoitti:
Mutta hei? Mitä hyötyä rokotteesta sitten on, miten se auttaa saamaan laumansuojan jos rokotetut levittävät koronaa samalla tahdilla kuin rokottamattomatkin? En ymmärrä. Itkettää.
Parin kuukauden takaisessa tutkimuksessa (israelilaisilla tehty) kävi ilmi, etteivät rokotetut levitä tautia "samalla tahdilla" kuin rokottamattomat. Jos koronan saa rokotuksesta huolimatta, rokotus heikentää tehokkaasti taudin kehittymistä sairaalahoitoa vaativaksi. Rokotetut voivat siis edelleen jossain määrin saada taudin ja levittää sitä, varsinkin rokotteita väistävien muunnosten kohdalla, siksi jokaisen pitää rokotettunakin mennä samoilla suojautumisohjeilla kuin ennenkin.
Tutkimusten mukaan esim. Astra antaa vain 10 % suojan koronan eteläafrikkalaista muunnosta vastaan, joka leviää alkuperäistä virusta tehokkaammin, eikä mRNA-rokotteet pärjää juurikaan paremmin. Miksei siis rokotettujen pitäisi noudattaa samoja varotoimenpiteitä kuin muidenkin?
Vierailija kirjoitti:
99% kansasta pitää tätä täysin riittävänä perusteluna - On pidettävä koska on pidettävä
Alleviivaa hyvin ihmisten ajattelukykyä.
Noudattaessaan yleisiä suosituksia rokotetut näyttää samalla esimerkkiä muille. Rokottamattomien on paljon helpompi jättää maskit pois ja jättää turvavälit sikseen, jos ympärillä liikkuu paljon muitakin joita ei suositukset kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Ei samaa tahtia lähellekään, mutta kun niitä rokottamattomia on se 97% vielä, se pienikin mahdollisuus on liikaa. Siksi edelleen maskit kaikilla.
Ne käyttää maskia jotka eivät omia aivojaan käytä vaan kuuliaisesti tekevät suositusten mukaan.
Maailma on muuttunut. Se ei ole enää kiva ja nätti vaan raha ratkaisee aina. Aina.