Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (14077)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teleoperaattorit ilmeisesti kilpailevat kenellä huonoin mainos. Telialla Miitta ja Dna:lla Kankkulan kaivo. Miten vasta Elisa?
Miitta sorvari ja niina lahtinen ovat ärsyttävimmät vanhat naiset joita nyt operaattorit jostain syystä tuuttaa tuuttiin.
Niin Lahtinen on 46-vuotias. Ei ole vanha nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se missä kehopositiivinen akka kysyy: "Kulta, imuroitko sinä, jos minä käyn kaupassa?" Sitten tilaa ostokset netistä ja jatkaa löhöämistä. Kyllä tuolle läskiperseelle tekis hyvää muutaman kilometrin kauppareissu kävellen.
Tämä on kyllä todellakin vastenmielinen mainos. Miksi kauppaketju haluaa lietsoa roskaruoan ostoa ja ilmeisesti "kehopositiivisuutta", jolla ylipainoiset selittelevät lihavuuttaan.
Miten niin roskaruuan ostoa? Eihän siinä edes sanota, mitä ruokaa hän kaupasta tilaa.
Viime aikoina ei ole mikään mainos ärsyttänyt erityisen paljoa, oikeestaan ei mikään kun ei Miitan Telia mainostakaan en ole huomannut.
Vierailija kirjoitti:
Beely. Beelytä beelytä beelytä beelytä...
Joo! Voiko ärsyttävämpää olla? Kaiken lisäksi tuo ei edes sano mulle yhtään mitään. Beely? Beelytä? Jotain siansaksaa mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
44 vuotias esivaihdevuosista kärsivä nainen.
Ja väittää, että kaikilla naisilla on näitä vaihdevuosiongelmia.
Ei ole ollut äidilläni, siskollani eikä minulla. Joten älkää yleistäkö.
Ei väitä. Hän toteaa, että jossain vaiheessa kaikkien naisten hormonitoiminta muuttuu. Se on totta. Toisilla se aiheuttaa oireita, toisilla ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se missä kehopositiivinen akka kysyy: "Kulta, imuroitko sinä, jos minä käyn kaupassa?" Sitten tilaa ostokset netistä ja jatkaa löhöämistä. Kyllä tuolle läskiperseelle tekis hyvää muutaman kilometrin kauppareissu kävellen.
Tämä on kyllä todellakin vastenmielinen mainos. Miksi kauppaketju haluaa lietsoa roskaruoan ostoa ja ilmeisesti "kehopositiivisuutta", jolla ylipainoiset selittelevät lihavuuttaan.
Miten niin roskaruuan ostoa? Eihän siinä edes sanota, mitä ruokaa hän kaupasta tilaa.
Näkeehän sen hyvänen aika sen norsun ulkonäöstä mitä se ahtaa sisäänsä. Ja eikös se siinä toisessa mainoksessa tunge suureen leipäläpeensä jotain mössöruokaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
44 vuotias esivaihdevuosista kärsivä nainen.
Ja väittää, että kaikilla naisilla on näitä vaihdevuosiongelmia.
Ei ole ollut äidilläni, siskollani eikä minulla. Joten älkää yleistäkö.
Ei väitä. Hän toteaa, että jossain vaiheessa kaikkien naisten hormonitoiminta muuttuu. Se on totta. Toisilla se aiheuttaa oireita, toisilla ei.
Olen eri, mutta olet väärässä. Kyllä se puhuu "sinun ja minun" ongelmista. Puhukoon vaan omistaan, minulla ei ole ko. ongelmia. Hänen ongelmansa taas ei kiinnosta minua. Tuskin montaa muutakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Burger King Aivan järkyttävän typerä tekoäly liekkipää Kaikkien aikojen pohjanoteeraus ja aivan saatanan ärsyttävä !
Se kuulusteliakin näyttää oikein riivinraudan ja hapannaaman yhdistelmän esiäidiltä. Miten joku noin typerän mainoksen kuvitteleekin toimivan mainoksena
Mainoksesta tein huomion, että työhaastattelu pidettiin salissa, jossa asiakkaat syövät. Onko tosielämässä tosiaan noin? Aikoinaan olin Mäkkärissä duunissa ja siellä pomo piti työhaastattelun salissa. Kiva oli siinä olla perkele kun ympärillä kaikki asiakkaat kuulivat henkilökohtaiset asiat, joita haastattelussa kysyttiin. Aikamoinen ryysis oli siellä siihen aikaan päivästä. Olisihan sen työhaastattelun voinut pitää siellä taukotiloissa. Tarvi minkään asiakaskunnan olla kuulemassa yksityisasioita, kun ne eivät heille kuulu. Pimeitä firmoja tuollaiset.
Ei työhaastattelussa pidä kysellä henkilökohtaisia asioita. Ainakin pitää ymmärtää jättää vastaamatta.
Sellaisiinkin joutuu vastaamaan, jotka eivät kuulu ulkopuolisille millään muotoa. Työhaastattelussa puhutut asiat eivät kuulu ulkopuolisille.
Kolme sitten alapeukuttanut. Niin just, kun sinun kaikki asiasi kuuluvat kaikille. Kun sinä menet työpaikkahaastatteluun, niin sen jälkeen kaikkien kuuluu saada tietää, mitä kaikkea siellä työhaastattelussa puhuttiin tarkalleen. Mutta minun asiani eivät kuulu sinulle.
Tulee niin just joku Lahti mieleen, missä ihmisen kaikki asiat ovat koko kylän yhteisiä asioita. Täydellinen yksityisyyden puute. Ei ole edes mitään kahden keskisiä asioita, kun nekin juorutaan puolen vuorokauden sisään ympäri pitäjää. Kyttääjät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
???
Eihän sillä mainoksilla ole mitään tekemistä kehopositiivisuuden kanssa muuten kuin että mainoksessa voi olla ihan tavis ihmisiä eikä vain niitä jotka "ovat sen arvoisia". Mistä päästään ripsiväri- ja shampoomainoksiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä mielikuvan toi mainos antaa? Ylipainoinen ( laiska?) nainen röhnöttää (!) puhelin kädessä sängyssä tai sohvalla, mies vie koiran lenkille ja tekee jotain kotitöitä ( laiska). Mitä muuta kuvatun kaltainen ihminen tilaisi kuin roskaruokaa, sipsipussi toisessa kädessä vain puuttuu. Se mielikuva.
Mainoksen tarkoitus on kertoa, miten helppoa ruoan tilaaminen on, mainos vaan kaatuu omaan näppäryyteensä.
Tekoäly-Einstein arvuuttelemassa syömisiään. Moraaliton mainos!
Huutava magnesium-tyyppi!
Ja kankkulan kaivo on perärööri eikä oikea kaivo!
Vierailija kirjoitti:
Trivago
Kyllähän tuo tavallaan toimii...joka kerta kun mietin pitäisikö lähteä jonnekin reissulle, muistan että pitäisi varata aika hammaslääkärille...
Sensodyne clinicalr repair hammastahnamainos. Naisella ärsyttävä, nariseva ääni. "Koska se oikeasti auttaa" 😂
Beliaani mainos on typerin mainos vähään aikaa. Ei kuulu heille monelta menen nukkumaan
Vierailija kirjoitti:
Sensodyne clinicalr repair hammastahnamainos. Naisella ärsyttävä, nariseva ääni. "Koska se oikeasti auttaa" 😂
Jokaisella mainoskatkolla sama narina, täytyy olla rikas firma 🤣
Vierailija kirjoitti:
Tekoäly-Einstein arvuuttelemassa syömisiään. Moraaliton mainos!
Jep sehän puhui suomea ja juuri tuollaisellq aksentilla
Beely. Beelytä beelytä beelytä beelytä...