Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävin mainos

Vierailija
18.04.2021 |

Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.

Kommentit (13943)

Vierailija
13941/13943 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eckerö Linen tökerö kokki joka menee kurkkimaan hyttiin ilman koputusta. Miksi muutenkaan joku kokki saattelisi ihmisiä hytteihin?

Tuossa mainoksessa eniten ärsytystä herättää ne hytissä riehuvat kakarat. Ei mitään tapoja vanhemmat opettaneet.

Vierailija
13942/13943 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beely. Beelytä beelytä beelytä beelytä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13943/13943 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teleoperaattorit ilmeisesti kilpailevat kenellä huonoin mainos. Telialla Miitta ja Dna:lla Kankkulan kaivo. Miten vasta  Elisa?

Miitta sorvari ja niina lahtinen ovat ärsyttävimmät vanhat naiset joita nyt operaattorit jostain syystä tuuttaa tuuttiin.

Niin Lahtinen on 46-vuotias. Ei ole vanha nainen.

Vierailija
13944/13943 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se missä kehopositiivinen akka kysyy: "Kulta, imuroitko sinä, jos minä käyn kaupassa?" Sitten tilaa ostokset netistä ja jatkaa löhöämistä. Kyllä tuolle läskiperseelle tekis hyvää muutaman kilometrin kauppareissu kävellen.

Tämä on kyllä todellakin vastenmielinen mainos. Miksi kauppaketju haluaa lietsoa roskaruoan ostoa ja ilmeisesti "kehopositiivisuutta", jolla ylipainoiset selittelevät lihavuuttaan. 

Miten niin roskaruuan ostoa? Eihän siinä edes sanota, mitä ruokaa hän kaupasta tilaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi