Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (13933)
Teleoperaattorit ilmeisesti kilpailevat kenellä huonoin mainos. Telialla Miitta ja Dna:lla Kankkulan kaivo. Miten vasta Elisa?
"Äiti! Tiskiaine on loppu! Käyn kysymässä naapurin Pekalta."
Lopetan kohta Fairyn käytön. Pelkään, että alan vaikuttaa idiootilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prisma vai mikä s-ryhmän kauppa on muuten ottanut siitä ”kaikkea on, ja rahani riittää” renkutuksesta ton rahani riittää pois :D ei viitti nekään enää uskotella et jokasella riittää rahat ruokaan sielläkään
Pakkohan niiden oli poistaa toi rahan riittävyys, olisi keskisormen osoitus asiakkaille.
Ja jatkuu :
On huvila suuri, autoja kolme kerrallaan
Niin, kaikkea on
Billy``s mainos jossa se "kuivan kesän orava" mies
Sensodain oyral klinikahl ripheörrr, koska se suositusti sopii
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dna tietoturva mainos lienee jo mainittu Tämä ohittaa jo trivagon sekä vitaepron 100-0 Ärsyttävä nykivä jätkä lienee revitty ties mistä Paskin mainos ikinä
Siis sehän on Johannes Nordman.
Eipä, vaan Joonas.
Vierailija kirjoitti:
44 vuotias esivaihdevuosista kärsivä nainen.
Ja väittää, että kaikilla naisilla on näitä vaihdevuosiongelmia.
Ei ole ollut äidilläni, siskollani eikä minulla. Joten älkää yleistäkö.
Kansiaan louskuttavat grillit ja hölmöksi tekeytyvä kokki niiden Pillipiiparina.