Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (13589)
"Rexona - mistä sitten haisetkin". Siinä on mainospalaverissa jollain välähtänyt.
Parodontax!!! Kirkuminen ottaa päähän - ei todellakaan halua ostaa tuotetta, jota mainostetaan ärsyttävällä kirkumisella!!!
Se saatanan "CITTARI HOITAAAAA!!!!" -tyttö siellä koripallokatsomossa. Aloitin television katsomisen alkuvuodesta uudelleen vuoden tauon jälkeen kun jäin työttömäksi, ja muistin välittömästi että miksi lopetin television katsomisen vuotta aiemmin. Voi perkele vieköön kun verenpaineet kohosi katosta läpi! Onneksi tuota mainosta ei enää ole näkynyt hetkeen...
Vierailija kirjoitti:
Saletisti onnistuu on aika onnistunut. Pessimisti, optimisti ja saletisti retkeilevät ja joutuvat kiipeliin, joista saletisti pelastaa porukan. Hyvät näyttelijät.
Hyvät patsi tämä vinkuva eunukki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mutta siis, onko kukaan muu kiinnittänyt huomiota siihen, että uusi kasvava trendi mainoksissa on hölmöt suomalaiset naiset?"
Kyllä, ja joku alaa ymmärtävä voisikin selittää, miksi mainonnan tekijät ja mainostajat halveksivat asiakkaitaan? Itse en taatusti turvautuisi esim. Lähi-Tapiolan palveluihin.
täälläkin herätään kun mainoksissa ei enää esitetä tyhminä vain miehiä.
kaksoisstandardia siis-taas!
Pågen-mainoksessa on kuoroa säikkyvä mies ja muu perhe. Mies näyttää aika ressukalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saletisti onnistuu on aika onnistunut. Pessimisti, optimisti ja saletisti retkeilevät ja joutuvat kiipeliin, joista saletisti pelastaa porukan. Hyvät näyttelijät.
Hyvät patsi tämä vinkuva eunukki.
En minäkään tykkää. Ei ole uskottava.
Turbohuulinen pikkutyttö kerjää rahaa. Jaix ja yöks!
Ukko kantaa makaronilaatikkoa.
...ja täysin sivuseikkana(?) pitää mutsin valehdella perheelleen tässäkin- mitähän kauheaa olisi tapahtunut jos olisi vastannut "en muistanut, hyvä kun muistutitte"?
että valehtelu on perusasetuksena jopa omalle perheelle!