Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (12598)
Citymarket Maikkarin katkoilla.
Koko mainoskatko täynnä hömppää, mainoksia joissa Cittarin Ari "seikkailee mukana" tehden mainoksista hiton ärsyttäviä. "Mucho gusto Cittari" ärsyttävää ja sitten energiajuomamainoksen jälkeen selittää kassalla olevansa Ari eikä ilmeisesti muists mitä kärryssä on
Hyvä kakkonen ProFeel, ällöttävä lihasukkeli kömpii sisään ihmiseen, suoraan kauhuleffasta, hyi!
Vierailija kirjoitti:
Aina vaan tää vuosia jatkunut sarja miltäs se teidän tiistai maistuu.
Juuri tämä. AINA. Ärsyttää vuosi toisensa jälkeen.
oikeesti motonet ja koira ulvoo ja hitsinpimpula
Motherfcking tuulivoimala
Yritetään olla 'cooleja' ilmeisesti, ärsyttäviä vaan ovat
Mainokset joissa lässytetään lapsellisella äänellä.
Pitääkö ne katsojia tyhminä.
Vierailija kirjoitti:
Motherfcking tuulivoimala
Näissä "maksetaan Hollywood-tähdille" -mainoksissa ärsyttää lisäksi se että ei voi tietää paljonko asiakas maksaa näyttelijän palkkiota tuotteen hinnassa. Parhaillaan on esim. LIDL työkaluja mainostamassa Iso-Arnold.
Etuovi mainos. Nainen fantasisoi lukaalista ja makaa kylpyammeessa. Sitten joku Tarzan tulee samaan kylpyyn ja heittää pyyhkeen pois naisen edessä.
Huvittava mainos, kun miettii jos olisi toisinpäin niin mikä metakka olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Telia, 'oispa Teliaa'. No ei ole eikä tule, ikinä.
On Teliaa ja olen tyytyväinen. Mutta jouduin ottamaan toiseen asuntoon Elisan netin, tarjouksesta, ja miksi kukaan ei varoittanut Elisan puhelinmyyjistä! Aivan järjettömän sitkeitä, vastaanjankkaavia, kohtelias ei ei riitä ja mikään ei pysäytä. Puhelimitse tapahtuvan suoramarkkinoinnin kielto tehdään vain ja ainoastaan soittamalla ruuhkautuneeseen aspaan, jossa jonot yli 30 min ja tottakai jonotus on maksullista. Arggh.
Isäni vinkki on puhelinmyyjiin ollut se, että leikkii yhteyden katoavan sanomalla "haloo" kokoajan ja hokemalla että ei kuulu. Sitten voi lopettaa puhelun, ja voihan ne numerot estääkin.
Kuulostaa ehkä lapselliselta tai ilkeältä jonkun mielestä, niin on se oikeasti hyvä keino.
:) mä sanon aina Oon töissä en voi puhua ja katkaisen puhelun. Olipa mikä kellonaika tahansa.
Ärsyttävästä mainoksesta puheen ollen Tää hyvältä näyttää -renkutus, hyvänä kakkosena Lidlin Jestas sentään. Useimmiten tallennan lempiohjelmani niin voin kelata mainoskatkon yli.
Vierailija kirjoitti:
..VenyyyyyyYYyyyyyyyyyyYyyyyyyyyyyyyYyyyyyyyyyYyyyyyyyyyYyyyyyyyyyyy
Venyy nyrkki tuon venyy-miehen leukaan.
Nuorille tytöille suunnattu norlyn-sukkahousumainos.
Vaaterauha
Tyhmyyden ylistystä parhaimmillaan.
Lidl työkalut ja pullistelija
Vierailija kirjoitti:
Citymarket Maikkarin katkoilla.
Koko mainoskatko täynnä hömppää, mainoksia joissa Cittarin Ari "seikkailee mukana" tehden mainoksista hiton ärsyttäviä. "Mucho gusto Cittari" ärsyttävää ja sitten energiajuomamainoksen jälkeen selittää kassalla olevansa Ari eikä ilmeisesti muists mitä kärryssä on
Hyvä kakkonen ProFeel, ällöttävä lihasukkeli kömpii sisään ihmiseen, suoraan kauhuleffasta, hyi!
Noissa cittari mainoksissa pahin on varmaan se ku se Ari on kassalla ja kun myyjä kysyy "onko plussakorttia" ja arityyppi vastaa "mä oon Ari"
Hei kulta! Imuroitko, jos mä käyn kaupassa, sanoo sängyssä makaileva valas ja ostaa verkkokaupasta tavarat. Sitten mies tulee imurin kanssa lähelle ja kysyy: Kävitkö jo kaupassa? Valas nyökkäilee ja ynisee tyytyväisenä.
S-marketin mainos.
Vierailija kirjoitti:
Hei kulta! Imuroitko, jos mä käyn kaupassa, sanoo sängyssä makaileva valas ja ostaa verkkokaupasta tavarat. Sitten mies tulee imurin kanssa lähelle ja kysyy: Kävitkö jo kaupassa? Valas nyökkäilee ja ynisee tyytyväisenä.
S-marketin mainos.
JUST TÄMÄ
Tää ko. Valas ärsyttää ynisemällä mmm, mmm ja mies taas esitetään tyhmänä
S mafian mainokset on vaan roskaa, vaihtais jo mainostoimistoa!
mehucatti ulkomaalaisperäisllä äitillä perussuomalaisetlapset
Vierailija kirjoitti:
Heijastinmainoksen mukahauska aikuista toruva kiljuva lapsi. Ai jeesus se repii korvia.
Mikähän tässä on ollut ideana kun tiedetään että ihmiset aina sanovat boikotoivansa asioita joilla on ärsyttävä mainos, halutaan siis että ihmiset eivät käytä heijastinta? Typerää tehdä tärkeälle asialle noin kamala mainos, ja tuo oli jo viime vuonnakin eli luulisi palautetta tulleen. Eihän kukaan (toivottavasti) oikeasti heijastimia tuon mainoksen takia boikotoisi mutta ei se kyllä mitään positiivista mielikuvaakaan niistä luo.
Kaikki, missä renkutuksia!
Jestas sentään, Hyvältä näytttää etc
IS ja maaimus, "totta jutus" kuulostaa tyhmältä
Kestoinhokki on se Vitapron peruukkipäinen jannu, joka heiluu oudosti edestakaisin väsyneen oloisesti ja hokee "vielä löytyy se jokin". Mainokset on tarkoitettu varmasti joillekin sänkyyn hoidettaville vihanneksille. Trivago aikaansaa samanlaisen yökötysrefleksin. Näitä kahta väistellessä se aika sitten kuluukin, jos telkkarin erehtyy aukaisemaan, sen verran pitkät mainostauot joka kanavalla ja samat ällötykset toistetaan yhdellä mainostauolla pariinkin kertaan.
Muutenkaan mainoksiin ei enää juuri panosteta. Puhutaan epäselvästi sössöttäen tai puhe tulee jostain maan syvyydestä huonon äänitekniikan takia, tämä on aika monessa mainoksessa nykyisin. Ilmeisesti kunnon mainostuotantoon ei enää ole varaa, vaan mainoksia ideoidaan jossain firmojen kahvihuoneissa ja tehdään halvalla ulkomailla.
Muutamilla kanavilla koko helkkarin pitkä mainostauko koostuu erilaisista kerjuumainoksista. Lahjoita afrikkalaisille, lahjoita punaiselle ristille, unicefille, tee testamentti sinne sun tänne ja auta merta, metsää, hylkeitä tai afrikan naisia. Näitä tuutataan erityisesti viikonloppuisin parhaimmillaan 6 minuuttia yhteen mittaan. Ennen ohjelmissa oli noin vartin välein pari minuuttia mainoksia, nyt on vartti mainoksia ja pari minuuttia ohjelmaa. Onneksi on Ylen kanavat. Niissäkin ollaan alettu mainostaa ylen podcasteja ja ohjelmia, mutta onneksi trivagoäijä ei siellä (vielä) esittele tekareitaan eikä vitaprojantteri letkuta lanteitaan.
Aina vaan tää vuosia jatkunut sarja miltäs se teidän tiistai maistuu.