Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (12315)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pågen unpussataan.
Tarkoitettu ihan greisi mainokseksi, hauska kuin mikä. Osuu ja uppoaa lapsiin, joku matkikin bussissa sitä mainosta.
Jos pussaaminen noin naurattaa, se pikkupervo voikin seuraavaksi siirtyä paperiroskista kaivelemaan. Anttilan postimyyntiluetteloita ei enää ole, mutta ehkäpä jotain muuta kiinnostavaa katseltavaa...
St1 ja "shatasheishkytkaksh uutta ashemaa".
Pirkka mainokset, jossa mies sekoilee luulessaan jonkun ruoan olevan kallista. "Grilli kiinni" jne.
Pågen. Voinko ottaa yhden? Pitääxene mua ahneena noh ihan sama mä oon mitä oon. Ei hele!
Naisia alentavat mainokset ! Vagisan, housunsuojat, lidlin jestas sentään mitkä tissit !!! Kaikki nää vit.....aaa . Miehet näitä näyttää. 😡
Ja tanssiva Juti....tunnen myötähäpeää. Onko pakko mennä joka paikkaan mainostamaan, ou nou.
Mainos, jossa ihmiset kiitävät toimistotuoleillaan alamäkeä päätyäkseen syömään jotakin ala-arvoista pskaa. En tiedä miksi vihaan sitä niin paljon, että sanat eivät riitä kuvaamaan.
Pågen, surulliset 30v ikinuoret yrittävät olla hauskoja.
S- Marketin tilauspalvelun mainos. Ylipainoinen nainen röhnöttää sohvalla naputtaen tilausta ja ukkoa huijaten. Hoikka mies imuroi vieressä hymyillen. Perikuva kai suomalaisesta naisesta?
Ei enää näy missään mutta se Muksu-lastenruokien mainos, jossa sanottiin varmaan miljoona kertaa "muksu" (viittaamatta tuotemerkkiin). Jos joku muistaa.
Para-Tabs tabs tabs tabs tabs Para-tabs tabs tabs tabs tabs tabs....
https://www.hs.fi/suomi/art-2000011481021.html
Nyt Normalin iskä polttaa askartelut takassa ja se on ihan normalia mainos on pannassa.
Ilmeisesti kaikki muut kuin normalin pomot on sitä mieltä, että ei tuo ole ihan normaalia.
Ja päälle tuli anteeksipyyntö, jos joku nyt tosta on mielensä pahoittanut niin sori vaan, että et ole normaali ja poltta lasten askarteluja.
Rodeo bändi K-supermarketin mainoksessa. Huomaa että kaikki eri versiot tästä mainoksesta on kuvattu samalla otoksella, kaikki istuvat samalla kankulla, repliikit vain vaihtuvat
Rodeo-bändi K-supermarketin mainoksessa. Huomaa että kaikki eri versiot tästä mainoksesta on kuvattu samalla otoksella, kaikki istuvat samalla kankulla, repliikit vain vaihtuvat
Tykkään Taneli Mäkelästä näyttelijänä mutta eikö S-kaupan mainoksia ole jo näty tarpeeksi? Lisäksi näin yksinäisenä ikäneitona ärsyttää ns. perekeskeisyys (on toki muillakin mainostajilla), ei kaikilla ole mukavia ystäviä tai sukulaisia ruokapöydässä seuranaan. Tulee mainoksista mieleen mikä minussa on vikana kun saan aina katsoa näitä mainoksia yksin.
😳🤣🤣. Tää pohojanmaalla sanotahan kusipuo.